موضوعات داغ

فروش تنها 34 دستگاه ولوو S60 طی یکسال

عکس مطلب اول
پس از فروش تنها 34 دستگاه از ولوو S60 کراس کانتری در بریتانیا، شرکت خودروسازی ولوو اقدام به توقف عرضه این محصول در بریتانیا کرد.
ولوو هنگام معرفی این خودرو یعنی S60 کراس کانتری در نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی، امید زیادی به بازخوردهای مثبت برای خرید این خودرو در مجامع بین المللی داشت (به خاطر ارائه کلاس جدید سدان شاسی بلند!)، ولی حالا شاهد واکنشی معکوس ازسوی مصرف کنندگان بریتانیایی هستیم که موجب توقف عرضه این محصول در بازار بریتانیا شده است.
این تصمیم زمانی گرفته شد که شرکت خودروسازی ولوو از آوریل سال 2015 میلادی اقدام به عرضه این محصول در بازار بریتانیا کرد، ولی پس از گذشت دقیقا 1 یکسال از عرضه این محصول، تنها شاهد فروش 34 دستگاه از این خودرو در بازار بریتانیا هستیم، به همین دلیل شرکت خودروسازی ولوو برای حفظ آبرو تصمیم به توقف عرضه این محصول در بازار بریتانیا گرفت.
در مقابل خودروی ولوو V60 هم وجود دارد که همزمان با ولوو S60 کراس کانتری در بازار بریتانیا عرضه شده است، ولی به جای 34 دستگاه، شاهد فروش 478 دستگاهی این خودرو در بازار بریتانیا هستیم که باعث ماندگاری آن برخلاف ولوو S60 شده است.
به عنوان یادآوری، ولوو S60 کراس کانتری خودرویی سدان شاسی بلند است که با قابلیت آفرودی، به موتورهای T5 و D4 مجهز شده است که به صورت سفارشی در هنگام خرید، نیروی تولیدی به هرچهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/16
واقعا بنظرم در حق ولوو کم لطفی میشه،ولوو واقعا ماشین های عالی تولید میکنه، علاوه بر امکانات زیاد و امنیت عالی،سواری و شتاب عالی هم دراختیارتون میزاره و البته ولوو در بحث ماشینای سنگین حرفی باقی نمیزاره و اگه با راننده های ماشینای سنگین سروکار داشته باشید اینو به وضوح میفهمید
حالا شاید یه عده بیان بگن اکه خوب بود فروش داشتو فلانو بیسار!
ولی باید بشینید پشتش تا بفهمید چی میگم، بخصوص V40 که واقعا عالیه و بنظرم در رنج قیمتش، بعد از x3 بهترین شاسی بلندی بود که سوار شدم (تجربه و نظر شخصیم!)
1395/2/16
۵۰۰ تا فروخته موندگار شده!
1395/2/16
زكي...خدا قوت
1395/2/16
تو رو خدا نگاه کنید
شرکت های بی کیفیتی مثل لیفان و مزدا باید
به کارشون ادامه بدن و شرکت با سابقه ای مثل ولوو باید .....
1395/2/17
مزدا،بی کیفیت ؟!!!
1395/2/16
v40 هاچبکه داداش
1395/2/17
درسته داداش!، ببخش حواسم نبود
نمیدونم داشتم مینوشتم اسمش اینطوری اومد تو ذهنم:)
منظورم XC60 بود،ماشالاه ولوو فقط دو سه مدل تو ایران داره و کاملا ناشناختست ،مدلاش مثل بقیه برندا سرزبون نیستن و زیاد جایی اسمشونو نمیشنوید..
1395/2/17
بیان ببینن چینیا تو ایران مثه چی دارن میفروشن یاد بگیرن
سیاست به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه خوب جواب داده
هه...
1395/2/17
یه سوال دارم، چرا آدم باید یه خودرو با برند ولوو خریداری کنه؟ من نمیدونم آیا ولوو ماشین لوکسی محسوب میشه یا نه؟ حداقل تو ایران که ماشین لوکسی محسوب نمیشه. چرا که من اگه بخوام 300 یا 400 میلیون پول یه ولو بدم ترجیح میدم یه BMW یا بنز بگیرم. از نظر امکانات و آپشن هم که چیز آنچنان خاصی نداره. از نظر کیفیت و هندلینگ هم که باز هم از آلمانی ها و ژاپنیها سر نیست. پیشرانه اش هم که چنگی به دل نمیزنه و طراحی داخلی و بیرونیش هم چیز مجاب کننده ای نسبت به رقبا نداره. خدمات پس از فروشش هم که تو ایران ...
1395/8/23
داداش از ولوو چی میدونی که این حرفو میزنی .فکر میکنی بنز و بی ام و ازش سرترن.نخیر داداش فقط مردم ازشون غول ساختن