موضوعات داغ

تویوتا GT86 شوتینگ بریک، گوژپشت آسیایی-استرالیایی

عکس مطلب اول
تویوتا استرالیا از مفهومی شوتینگ بریک خودروی اسپرت این کمپانی، یعنی تویوتا GT86 پرده برداری کرد.
این خودرو همچون پورشه پانامرا، در کلاس شوتینگ بریک‌ها قرار گرفته‌ که در صورت برنامه ریزی برای تولید و عرضه، می‌توان فروش خوبی را برای این خودرو شاهد بود، هرچند این اتومبیل در حال حاضر مدلی مفهومی بوده و شرکت سازنده آن اعلام کرده است که فعلا برنامه ریزی و تاریخ دقیقی برای تولید آن در سر ندارد. البته برای فروش بهتر و بیشتر نیاز به یک کلاس چهار درب است که تویوتا GT86 از آن بی بهره است، ولی در همان مدل کوپه نیز می‌تواند موقعیت خوبی داشته باشد.

نسخه شوتینگ بریک از تویوتا GT86

گفتنی است که پروژه طراحی و توسعه این خودرو از نوامبر سال 2014 میلادی آغاز شده و برای اولین بار در قامت مدلی با مقیاس یک چهارم در میان مهندسان این کمپانی خودنمایی کرد. همانطور که می‌بینید، تغییرات این خودرو تنها در سقف و ستون‌های عقب خودرو خلاصه می‌شود که موجب بزرگ‌تر شدن و کشیده‌تر شدن بدنه خودرو شده است، از این رو شاهد افزایش فاصله بین دو محور خودرو نیز هستیم که فعلا جزییاتی در رابطه با آن ارائه نشده است.
همانطور که گفتیم هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با سایزبندی و اعداد و ارقام جدید این خودرو و حتی مشخصات فنی آن ارائه نشده است، ولی در این جور مواقع می‌توان به مشخصات فنی یک برند در مدل‌های مختلف همچون کوپه، کروکی یا شوتینگ بریک استناد کرد. علاوه بر این‌ها، فضای داخل کابین و وزن خودرو نیز قطعا بیشتر از نسخه کوپه شده که در صورت بدست آمدن جزییاتی جدید در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/20
گوژپشت نتردام بیشتر بهش میاد