موضوعات داغ

تمدید ثبت نام تست درایو خودروی پریوس "جمعه ها در ایرتویا"

عکس مطلب اول
ایرتویا: به اطلاع کلیه علاقه مندان عزیز می رساند با توجه به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان از اولین برنامه"جمعه ها در ایرتویا" که در روز جمعه گذشته مورخ 95/02/17 با محوریت تست درایو خودروی پریوس برگزار شد و با توجه به درخواست علاقه مندان عزیز مبنی بر تکرار تست درایو این خودرو، شرکت ایرتویا تصمیم به تمدید تست درایو خودروی پریوس در برنامه این هفته "جمعه ها در ایرتویا" در روز جمعه مورخ 95/02/24 گرفت.

لذا از علاقه مندانی که قادر به ثبت نام تست درایو در هفته گذشته نبودند دعوت می شود تا جهت تست درایو خودروی پریوس که در روز جمعه مورخ 95/02/24 صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که هفته گذشته ثبت نام نموده ولی به علت تکمیل ظرفیت، شرکت ایرتویا قادر به جوابگویی به آنها نبوده است نیز با توجه به اولویت ثبت نام، در لیست رزرو قرار می گیرند.

علاقه مندان عزیز جهت ثبت نام در برنامه تست درایو خودروی پریوس در این هفته به نکات ذیل توجه فرمایند:

1. زمان برگزاری تست درایو خودروی پریوس روز جمعه مورخ 95/02/24 ساعت 16 الی 19 می باشد.

2. مهلت ثبت نام تست درایو خودروی پریوس از روز شنبه مورخ 95/02/18 تا روز دوشنبه مورخ 95/02/20 می باشد.

3. نحوه ثبت نام با مراجعه به وب سایت ایرتویا و پرکردن فرم مربوطه می باشد.

4. بدیهی است پر کردن فرم ثبت نام به معنای قطعی شدن قبولی در تست درایو نمی باشد و شرکت ایرتویا پس از بررسی شرایط متقاضی و با توجه به اولویت ثبت نام و ظرفیت برنامه، اقدام به تماس با متقاضیان واجد شرایط می نماید.

5. شرکت ایرتویا به متقاضیانی که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت، تماسی با آنها حاصل نشده است، با ارسال ایمیل، زمان تست درایو خودرو های دیگر را اطلاع رسانی می نماید.

لازم به ذکر است زمان تست درایو خودروی بعدی در روز جمعه مورخ 95/02/31 صورت می گیرد و زمان ثبت نام و مدل خودروی مورد تست در اطلاعیه بعدی در سایت ایرتویا متعاقبا اعلام می گردد.

جهت ثبت نام تست درایو خودروی پریوس روی لینک روبرو کلیک نمایید: فرم ثبت نام برای تست درایو تویوتا پریوس این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/20
پریوس هم چنان محبوب ترین ماشین هیبرید جهان و پر فروشترین در آمریکا و ایالت کالیفرنیاست ، امن ترین ماشین دنیا با ۵ ستاره ایمنی اروپایی وتنها ماشین دنیا که تست بسیار سخت ایمنی بزرگراه های آمریکا iihs رو پاس کرده و چندین جایزه ایمنی و تکنولوژی و محیط زیستی در کارنامه داره
1395/5/8
با درود فراوان دهقان هستم و تقاضای تست درایو دارم با همراه