موضوعات داغ

بازگشت مجدد رنو کپچر به لیست ایران خودرو

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو از فروش فوری دو مدل خودروی شاسی بلند رنو کپچر و سوزوکی گرند ویتارا خبر داد. بر این اساس گفته های معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو، دو خودروی رنو کپچر و سوزوکی گرند ویتارا هم اکنون برای فروش فوری در سایت مرتبط با این گروه صنعتی ایران خودرو در دسترس قرار گرفته‌اند.
گفتنی است که سوزوگی گرند ویتارای به فروش رسیده در این طرح به همراه گیربکس دستی بوده و با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی و 70 میلیون تومان با شرایط مناسب اقساط به مشتریان عرضه می‌شود و در مقابل نیز رنو کپچر با رنگ‌بندی متفاوت بدنه و سقف به مشتریان عرضه می‌شود. شرایط فروش فوری این خودرو نیز با قیمت نهایی 105 میلیون تومانی و موعد تحویل 30 روزه صورت می‌پذیرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، یعنی مصطفی خان کرمی افزود که برنامه فروش و عرضه این دو محصول از ساعت 9 صبح دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 آغاز می‌شود و تا آخر اردیبهشت ماه اعتبار دارد، هرچند به دلیل تکمیل ظرفیت ممکن است زودتر از تاریخ تعیین شده شاهد پایان این طرح از سوی ایران خودرو باشیم.
برای خرید این دو محصول نیز هم می‌توان به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز این گروه صنعتی مراجعه کرد یا از طریق سامانه اینترنتی ikco.iranecar.com اقدام به ثبت سفارش کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/20
نگو بازگشت رنو بگو بازگشت تکنولوژی فرمول یک جهان به ایران . توربو و گیربکس دو کلاچه .نمیدونم چرا رنو اینقدر جلوتر از زمانه.
1395/2/20
انصافا ازتو باید در هییت مدیره رنو دعوت به عمل بیاد اینجور که تو متعصبی ... اگه پاریس زندگی می کردی چیمی شد باز خوبه فلوعنس دنده داری تالیسمان داشتی چیکار میکردی؟!!
1395/2/21
خداييش در برابر هم قيمتياش عاليه در كل برند رنو را خيلي دوستش دارم چون هميشه كيفيت ولذت رانندگي دوبرابر قيمتشا ميده
1395/2/21
من خودم پژو 2008 که ایران خودرو می خواد بیاره رو بیشتر دوست دارم قیمتش کمتره آپشن هاشم بیشتره فقط توربو و گیرباکس دو کلاچه نداره ( تو نمایشگاهی چند وقت پیش گذاشته بودن تو هر دوتاشون نشستم 2008 خیلی راحت تره )
1395/2/21
از ایرانخودروی کلاه بردار ماشین نخرید من شهریور یدونه کپچر تحویل فوری نوشتم بعد از 5 ماه سر دووندن گفتن یا سوزوکی ببرید یا پولتونو پس بگیرید
1395/4/7
من کپچر خریدم
واقعا لذت رانندگی با این رو نه تو توسانم داشتم نه توی پرادوی خشک.. توسان هم که به نظرم با اینکه خوب بود ولی کمی زمخت بود..
کپچر از هر نظر ایده آله و راحت.. از رنو کمی بعید بود ولی به نظرم داره به روز میشه!