موضوعات داغ

پرفروش‌ترین خودروی امسال بازار انگلستان

عکس مطلب اول
بارها و بارها در مقاله‌های مختلف به بررسی زوایای مختلف از برترین خودروهای سال 2015 پرداختیم، ولی حالا وقت آن رسیده که کم کم خودروهای 2016 را مورد بررسی قرار دهیم. عرف کار همیشه این بوده و خواهد بود که تا پایان سال صبر کنیم و ببینیم که چه خودروهایی برترین عنواین را در زمینه‌های مختلف بدست می‌آورند، ولی در این مقاله می‌خواهیم با توجه به گذر تقریباً 5 ماه از آغاز سال 2016 میلادی، 10 خودروی پرفروش سال 2016 تا به اینجای کار در بازار بریتانیا را مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه با خودروبانک همراه باشید تا به ترتیب به بررسی تک تک آن‌ها و مقدار فروششان بپردازیم.

جایگاه دهم
اول از همه که آخرین خودروی لیست 10 خودروی پرفروش بازار بریتانیا باشد، نام مرسدس بنز C کلاس را مشاهده می‌کنیم که از ابتدای سال 2016 تاکنون توانسته حداکثر 14 هزار و 391 دستگاه فروش داشته باشد.



جایگاه نهم
پس از مرسدس بنز C کلاس، برند بریتانیایی شرکت خودروسازی اوپل یعنی شرکت خودروسازی "واکسهال" قرار دارد که توانسته با فروش تقریبا 15 هزار و 146 دستگاه "واکسهال موکا" جایگاه نهم پرفروش‌ترین خودروی 2016 تا به الان را نصیب خود کند. گفتنی است که این خودرو در پشت برند کمپانی مادر یعنی "اوپل" قرار است در بازار کشور نیز عرضه شود.



جایگاه هشتم
در جایگاه هشتم این جدول نیز خودرویی آلمانی هاچ بک قرار گرفته که از ابتدای حیات خود رقیبی برای مرسدس بنز A کلاس و بی.ام.و سری 1 به حساب می‌آمده است. این خودروی هاچ بک برندی از شرکت خودروسازی آئودی یعنی A3 است که با فروش 16 هزار و 196 دستگاه از ابتدای سال 2016 میلادی توانسته خود را در لیست 10تایی‌های پرفروش خودروی بازار بریتانیا قرار دهد.



جایگاه هفتم
جاگاه هفتم نیز متعلق به خودرویی دیگر از آلمان، ولی با برند بریتانیایی واکسهال است. خودروی اوپل آسترا در قامت واکسهال آسترا هفتمین خودروی لیست خواهد بود که فروش آن به 18 هزار و 896 دستگاه رسیده است.



جایگاه ششم
جایگاه ششم این لیست هم بار دیگر به خودروهای آلمانی اختصاص داده شده است. فولکس واگن پولو با توجه به رسوایی به بار آمده از کمپانی مادر، از ابتدای سال 2016 توانسته فروش خوب 19 هزار و 225 دستگاهی را عاید شرکت خودروسازی فولکس واگن کند.



جایگاه پنجم
پس از بررسی پنج خودروی آلمانی و آلمانی الاصل از جایگاه دهم تا ششم، وقت آن رسیده از تنها‌ خودروی ژاپنی لیست هم رونمایی کنیم. نیسان قشقایی نسل جدید از میان خیل عظیم خودروهای فروخته شده در بازار بریتانیا، توانسه با ثبت فروش 23 هزار و 140 دستگاهی خود را تا جایگاه پنجم بالا بکشد که در واقع جز 5 خودروی برتر لیست هم به شمار می‌رود.



جایگاه چهارم
جایگاه چهارم از پنج خودروی برتر لیست 10تایی‌های فروش در بریتانیا هم باز به یک خودروی آلمانی یعنی فولکس واگن گلف تعلق می‌گیرد که به عنوان پرچمدار پرفروش‌ترین خودروهای فولکس واگن، در بازار بریتانیا هم توانسته سهمیه خود را تا 25 هزار و 73 دستگاهی بالا بکشد.



جایگاه سوم
از اینجا به بعد سلطنت خودروهای آلمانی به پایان می‌رسد و کار آمریکایی‌ها آغاز می‌شود. در جایگاه سوم شاهد اولین خودروی آمریکایی یعنی فورد فوکوس با فروش 26 هزار و 218 دستگاهی از آغاز سال 2016 میلادی تا کنون هستیم.



جایگاه دوم
واکسهال کورسا که آن هم باز ریشه آلمانی دارد، ولی در بریتانیا مراحل ساخت آن انجام می‌شود، دومین خودروی لیست ما خواهد بود که با فروش 28 هزار و 639 دستگاهی خود را تا این جایگاه بالا کشیده است.



جایگاه اول
و اما جایگاه اول. این مقام تنها چیزی است که تمامی شرکت‌های خودروسازی جهان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. البته این مقام تنها مختص صنعت خودروسازی نبوده و در تمامی رقابت‌ها و مسابقات و حتی اتفاقات روزمره خواهان رسیدن به آن هستیم که حالا در لیست پرفروش‌ترین خودروهای بریتانیا به فورد "فیستا" رسیده است.



این خودرو با توجه به آمریکایی بودن، توانسته آمار فروش فوق العاده‌ای را ازآن خود کند و با فروش 44 هزار و 240 خودرو از ابتدای سال 2016 تا به الان، برترین خودروی بدون رقیب بازار بریتانیا لقب گیرد که اختلاف آن نسبت به خودروی دوم لیست تقریبا به 16 هزار دستگاه می‌رسد.

نظرات کاربران

38 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/21
پس MG چینی کجاس بچه ها MG کوشش ؟؟؟؟ MGرو تو چین هم نمیخرن فقط رنو درود بر رنو سلطنتی
1395/2/21
کاملا درسته
قصد جسارت به کسی و ندارم من خودم هم ماشینم چینی هست هم گوشیم ولی خیلی از دوستانی که ماشین چینی و گوشی چینی میخرن با اصرار و تعصب بیجا میخوان بگن اره من بهترین جنسو خریدن و ......

شک نکنید که رنو به عنوان شرکتی که سازنده موتور های فرمول 1 هست و به عنوان شرکتی که نزدیک 7 درصد از بازار کل ارو پا رو در دست داره و در سال 2015 فقط 130 هزار خودرو با بازار انگلستان فروخته و فروش بسیار خوبی رو هم در بازار های بین المللی به خصوص بازار المان و خود فرانسه و ایتالیا فروخته بسیار بهتر از برند ورشکسته انگلیسی است که الان سالهاست که از طرف چینی ها خریداری شده و اصلالتا یک برند چینی هست و فروشش در کل اروپا 0.05 درصده
اصلا قابل قیاس با هم نیستند
حتی برند های کره ای مثل هیوندای و کیا و سانگ یانک بسیار بهتر از ام جی هستند
1395/2/21
جناب حجت لطفا با این رفتارها ابروی هواداران محصولات فرانسوی را نبرید.
اینگونه رفتارها بیشتر شبیه یک نوع بیماری است با اسم های مختلف هم لطفا نظرات بچه گانه خودتون و ننویسید.

شما بیشتر شبیه هوادارنما هستید و همه جا با نوشته های بی معنی خودتون ابروی دارندگان خودروهای رنو هم می برید.

1395/2/21
عزيز مگه الان تو اين ليست رنو يا فرانسوي يا چيني و كره اي ميبيني شما؟ چرا نميگي پس رنو و پژو چرا تو ليست نيستند؟

در مورد رنو هم خودروساز قديمي و خوبيه كه من هم قبولش دارم البته خودرو ساز اقتصادي هست بيشتر
ولي اينكه چ جايگاهي داره در اروپا بحث ديكه اي هست

متاسفانه تو قرن ٢١ و تو جهانسوم، اون هم ايران گرچه گل خاورميانه هست هنوز برخي ولو و ام جي رو چيني ميدونند و با واژه تحت ليسانس اشنايي ندارن
شما فكر كنيد چيني هست ، اين حقيقت خود شركت هاي تحت ليسانس رو تغيير نميده، ولي اكه يكم با امور مهندسي آشنا بوديد ميدونستيد كه حتي يك پيچ و پروسه ساخت، متريال، شرايط مونتاژ و خط توليد از a تا z براي اون بايد طراحي بشه براي همين هيچوقت هيچ محصول تحت ليسانس رو ربطي به جايي ك ساخته ميشه نداره

ولو Xc90 چيني با مالكيت چيني و ساخت چين به قول شما فعلا يكي از بهترين هاست

دوست عزيز قبل تر هم ام جي مالكش bmw بود هيچ وقت هم الماني نبود

الان ولو، رولز رويلز، جگوار ، لندروو، حتي بنتلي، مازارتي، شركت كياي كره، بوگاتي و... خيلي بزرگان ديگه اينطورن
نه تو خودرو تو كامپيوتر، لپ تاپ، هر چيز كه ميبينيد هم اين اتفاق افتاده

همين امسال يا سال بعد هم جنرال موتورز قراره سهامداره ام جي بشه اونوقت هم امريكايي نخواهد بود

با كوبوندن برندهاي ديگه كره و چين و اروپا سعي نكنيد برندي رو. بالا بكشيد چون عكسش اتفاق ميوفته
موفق باشين
1395/2/21
من نمیدونم ولی یه جا خوندم که MG مخفف گوانگجو موتور و چینیه و تو چین فروش نمیره
1395/2/22
برند ولوو هنوز متعلق به سوئد هستش و فقط قسمت خودرو سواری منتقل شده.

ولی برند ام جی کاملا به چین تعلق دارد و تمام قطعات در چین ساخته میشود، حتی همین ام جی های موجود در انگلیس فقط در اونجا مونتاژ میشه وگرنه ساخت چین هستش. واقعیت عوض نمیشه با توجیهات وتبلیغات!
1395/2/22
میلاد چرا اطلاعات دروغ میده به ملت! کجا و کی گفته ام جی تولید در چین تحت لیسانس هست! واقعا مسخره است!
کل ام جی به چین تعلق داره و کاملا در اونجا ساخته میشه، هیچ خودرو ی مربوط به انگلیس مستقیم یا غیر مستقیم حق وارد شدن به ایران رو ندارد. واقعا ارزش نداره اینقدر تبلیغات دروغین نثار کنین واسه یه خودروی ورشکسته و چینی شده!
1395/2/22
امیر راست میگه.. من به صداقت در کلام و خیر خواهی اش نسبت به جامعه و از همه مهمتر سواد زبان انگلیسی و دیکته فارسی اش ، ایمان دارم .. خداحفظش کنه.. پتانسیل تبدیل شدن به یک sunmartin دیگه رو هم داره..!
تازه تحت لیسانس دیگه وجود نداره و الان دیگه کم کم " تحت فوق لیسانس" و "تحت دکتری" در صنایع رواج داره..
1395/2/21
ده تا پرفروش اینا رو ببین و ده تا پر فروش ما جک s5 و لیفان و .........
1395/2/21
متاسفانه خودروهای پرفروش ما شده چین و کره و فرانسه
خودروهای اروپایی جایی تو این مملکت ندارن
1395/2/22
فرانسه توی آفریقاست..!!!
1395/2/21
ببینید پرفروش ترین ماشینای انگلستان چی هستن
بعد پرفروش ترین ماشینای ما پراید و پژو 405 برای بیست سال پیش،بعد اگرم بنالیم میگن خدارو شکر کنید تو افریقا بدنیا نیومدید:)
بگذریم،در کل واقعا دوست داشتم فیستا در ایران وارد بشه
ولی حتی تو منطقه های آزاد هم ازشون ندیدم!

پ.ن:اگه گمرک نبود فیستا هم قیمت پراید وارد میشد!
بعد سرنوشت خودرو سازهای داخلی رو تصور کنید...
1395/2/21
ام جی انگلیسی کجاست پس !!!!!!!!!!!
حیف شد !!!!

البته دوستان باید توجه کنند که ام جی رسما سالهاست یک برند اصیل چینی محسوب میشه
از نظر فروش و کیفیت هم در سطح جهانی حرفی واسه گفتن نداره و بسیار پایینتر از خودروسازان کره ای مثل هیوندای و کیا قرار داره
ام جی اون مدتی هم که واقعا انگلیسی بود بیشتر یک برند محلی بود و همون موقع هم حرف زیادی واسه گفتن نداشت
البته خود خریدار های چینی هم الان خیلی تلاش میکنند که ام جی رو هنوز یک برند اصیل چینی اعلام کنند از طریق شرکت در تورنومنت ها و برگزاریهمایش و حتی نصب پرچک انگلیس روی محصواتشون
ولی خوب این چیزیو عوض نمیکنه


1395/2/21
باشه...
تو خوبی...
واقعا یکسری ها مشکل دارن !
1395/2/21
من کورسا ۲۰۱۴ دارم واقعا نرم عالی و کم مصرف و خاص هست و کیفیت بالای مواد داخلی مشخص هست. شرکت وارد کننده توان خودرو جی هست ۵ سال گارانتی .
1395/2/21
مبارکتون باشه و خوشحالم که هنوز افرادی هستن که برند اوپل یا همون واکسهال ( در انگستان ) رو میشناسن با اینکه تبلیغات واقعا کمی داره شرکت وارد کننده . سه تا از محصولاتش تو این لیست پرفروش ها هستن.
من چندین بار برای خودرو بانک نوشتن که اگه شده حداقل یکی از محصولات این برند رو که وارد ایران شده رو مورد بررسی قرار بده تا حداقل مردم بدونن انتخاب های بهتری هم دارن برای خرید خودرو ولی متاسفانه ...
تو این 10 تا انتخاب من اوپل آستراست که خودرو سال اروپا شد.
1395/2/21
دو تا موضوع رو باید در نظر داشته باشید ! . ۱- وارداته خودرو چینی به انگلستان ممنوع هست و اصلآ در اونجا خودرو چینی وجود نداره ! ۲- ایران رو باید با کشور های دورو برش مقایسه کنید ! نه با آلمان و انگلیس که ۲۰۰ سال از ما جلو تر هستند .
1395/2/22
هیچ خودروی انگلیسی یا مربوط به انگلستان حق وارد شدن به ایران را ندارد و هیچ خودروی انگلیسی در ایران وجود ندارد، ولی چینی میتواند به ایران وارد شود. ام جی هم چون چینی شده و در چین ساخته میشود به ایران وارد میکنن.
1395/2/22
روح الله
تو هم این 2 موضوع رو در نظر داشته باش:
1- بدون اطلاع از چیزی که نمی دونی حرف نزن.
2- تمام تاکسی های سیاه رنگ لندن ساخت جیلی چین هستش وهمینطور اکثر اتوبوس های دو طبقه فرمز رنگ شهری لندن هم ساخت چین هست.
به من هم نمیخواد برچسب *طرفدار جنس چینی*رو بزنی چون من خودم ماشینم کره ای هست
اینو بدونین که هر کس پول به اندازه ای داشته باشه که بتونه ماشین غیر چینی بخره حتما این کارو میکنه
مردم فعلا مجبورن برای تنوع در وسیله نقلیشون هم که شده بجای تولید وطنی، خودرو های کم کیفیت چینی بخرن که با وضع مالی شون همخوانی داشته باشه.
1395/2/22
به به "تز" جدید آقا امیر.. قبلا می فرمودند "هیچ خودرو چینی اجازه ورود به انگلستان" را ندارد و حالا می فرمایند "هیچ خودرو انگلستانی اجازه ورود به ایران را ندارد"..!!!
کلا تخصص شما در مجوزهای ورود خودروست ؟؟! این مجوز ها عدم ورود که شما میگی کجاست ؟ از کجا نقل میکنی ؟ کجا دیدی ؟
پس این همه خودروی انگلستانی جور وا جور و همه مدل توی ایران چیکار میکنه ؟؟!!!
1395/2/22
یعنی آدم به نظر این ام جی سوارا بخنده یا ....
عارف میشه چند تا از این همه ! خودروی انگلستانی وارد شده به ایران رو نام ببری!

یعنی با اینهمه ادعا و تخصص در توجیه کردن هنوز نفهمیدی که خودرو های انگلیسی و آمریکایی سالهاست که حق ورود به ایران را ندارد...
حتما باید با آبرو ریزی نظر بدین!! نظر ندی هیچ اتفاقی برات نمیفته با این سطح اطلاعات.
1395/2/22
سپهر ! خیلی بیسوادی ! تما م تاکسی های لندن ساخته خوده کشور انگلیس هست , فقط %۲۵ در چین مونتاژ میشه بخاطره ارزون بودن کارگر در چین , اون هم زیره نظر مهندسان و طراحانه انگلیسی , %۹۹ اتوبوس هاشون هم در خوده انگلیس و اسکاتلند با استیل انگیسی ساخته میشه ! , اون %۱ هم ماله شرکت alexander Denis هست ,
واقعا تو الان تو الان اومدی چیو به چی ربط میدی :))))) مهم اینه که مردمه انگلیس در امدشون بالاست و بهترین ماشین ها رو سوار میشن و از امکاناته کشورشون لذت میبرن ! بسه دیگه بابا اینهمه ادعای علکی واسه چی دارین آخه ایرانی ها ! :))))))
1395/2/22
امیر جان نمیدونم کجا زندگی میکنی ولی با یک لیست شامل خودروسازهای انگلستان و آمریکا و برند هایشان ، کنار خیابان و جاده وایستا ، انواع مدل های 2015 و 2016 این دو کشور از جلوت رد میشن و خیلی شون پلاک ملی دارند.. یعنی "مجوز ورود" داشتن !!!
اگه منظورت اجازه نمایندگی واردات است .. که هیچ خودروسازی در ایران نمایندگی واردات و خدمات نداره و هیچ نماینده ای که خودشو نماینده شرکت مادر میدونه (بجز چند نماینده ) ، در سایت های مادر به عنوان نماینده در ایران شناخته نمیشه.. ایرتویا ، اطلس خودرو ، آسان موتور ، گلرنگ موتور و پرشیا خودرو و ... هیچ کدام مجوز فروش و خدمات از شرکت اصلی ندارند ..
پس نگران آبروی من نباش .. تو نشون بده چی تو چنته داری..!
1395/2/22
امیر جان ، شما چرا سر همه آن چیزی که مربوط به دو کلمه ام جی و انگلستان است ، این همه جدل میکنید .
در مراکز شماره گذاری ، انواع گونه های خودروهای بریتانیایی و آمریکایی را می توانید ببینید .
1395/2/23
امیر مطمینی شما باعث خنده نیستی
همه موهات رو سفید میکنی اینقدر حرص میخوری، همش تو یه سری صفحه ها هستی که اصالت نداشته کمپانی محبوبت رو ثابت کنی
بزرگ شو!
1395/2/23
آقایون با سواد ام جی سوار میشه یه ۲ تا مثال از این انواع گونه های آمریکایی و انگلیسی ( البته از نوع خودرو!) در مراکز شماره گذاری را نام ببرید که دیگر دوستان هم آشنا بشن هم با سطح اطلاعات شماها و هم نام خودرو ها!
یه دو تا مثال بزن وگرنه برو همون ام جی سوار شو!
میایستی کنار خیابون که خودرو ها رو بشناسی همین میشی دیگه!
1395/2/23
آقا امیر یعنی اروند و ارس و کیش و انزلی و چابهار وبقیه جزو ایران نیستن و یا چیز دیگه ای میگی و پلاک هاشون مال ایران نیست؟؟ بابا جوک میگی شما یعنی چی اجازه ورودی ندارن!!!!
حالا چرا اینقد به ام جی گیردادی؟امجی که ماشین خیلی خوبیه!چی شده چرا داری میزنی!!!
1395/2/23
واقعا متاسفم که شما به همه حمله میکنی و سطح سواد کسانی چون آقا مهربد را هم زیر سوال میبرید..!!
ولی فقط این بار جوابت را میدهم.. امید که بری و فکر نکنی همه مثل خودت بدون اطلاعات و سوادند..
1/ شورلت کوروت با شماره ملی : 915م48 ایران 12
2/ کرایسلر با شماره ملی : 341م31 ایران 77
3/ رنج روور با شماره ملی : 312ن74 ایران 77
4/ هامر با شماره ملی : 187ج85 ایران 68
5/ ون فورد با شماره : 961ج12 ایران 55
6/ مینی با شماره : 249س89 ایران 44
7/ بنتلی با شماره : 912م72 ایران 44
... و دهها نمونه دیگر و پلاکهای مناطق آزاد کشور(نه پلاک موقت) که جزیی از کشورند !!!! هم که الی ماشالله..
کنار خیابان را هم برای شما گفتم چون معلومه جا و منبعی برای یادگیری و کسب اطلاع نداری..
1395/2/23
آقا من واقعا نمیدونم با چه زبانی حرف میزنم که شما ها اینقدر سخت متوجه میشین. اگه از دوستان کسی زبان اینها رو بلده بهشون توضیح بده!

بچه جان یعنی اینم نمیدونی که قوانین گمرکی مناطق آزاد ربطی به خودروهای مجاز به واردات نداره! لیست خودروهای مجاز به واردات رو برو از تو سایت وزارت بازرگانی در بیار! یعنی یه بچه ۲ ساله هم اینو میفهمه که اینقدر برات سخته این مسئله. خخخخخ میگه هامر مجاز به واردات به ایران !!! بعد همین آدم میاد میگه ام جی چینی نیست!
بعد جالب که بحث هم میکنن مثل بقیه...
1395/2/25
Amir جان شما حرف هیچ کی رو نمی فهمی بعد ادعا بزرگی هم میکنی ؟؟!
ممنوعیت ورود خودروها فقط مربوط به حجم موتور است و به کشور سازنده و مبدا ربطی نداره اون لیستی هم که میگی برهمین اساس و داشتن نمایندگی خدماتی تنظیم شده
خیلی از خودرو ها در اون لیست هست و نیست و ربطی به انگلیسی بودنش نداره دوست من
تازه چند روزه که ممنوعیت ورود خودروهای آمریکایی اعمال شده و قبلش چنین چیزی نبوده اصلا همون 200 خودرو شورولت با مجوز وارد شده بود و این خود نشان میده حرف شما پایه و اساسی نداره!! و خودروهای انگلیسی همچین محدودیتی ندارند
ولی چون نمایندگی در ایران ندارند و غالبا مدلهای پرطرفدار بالای 2500 هستند رغبتی در وارد کردنشون نیست
تهران پر نمره شده های آمریکاییه شما کجای کاری
دوستمون عارف هم پلاک شده هاشو مثال زده
اینم بگم برو بچه هایی که ام جی سوارند اتفاقا از بچه های فنی و پر اطلاعات سایت ها هستند و برعکس کسایی که مثل شما هستند فقط خودشون رو ضایع کردن!!!
من خودم لندرور فریلندر پلاک شده دارم و شماره گذاری کسی بهم ایراد نگرفت همینطور که از مالک قبلی نگرفته بود!!
1395/2/25
ممنوعیت واردات در خودروهای آمریکایی و انگلیسی خیلی سال است که به علت تحریم و مسایل سیاسی در ایران وجود داره و ایران اجازه واردات خودرو از این کشورها رو نمیده! خودروهای که از این کشورها وارد میشدند در سالهای دور هم نمایندگی داشتن هم خودرهای زیادی وارد میکردند که سالهای بعد از انقلاب باید تعطیل میکردند.
دلیل اینکه نمایندگی وجود ندارد ممنوعیت واردات هستش نه اینکه چون نماینده ندارن، نمیارن!
دوست داری برو نمایندگی بگیر از انگلیس و وارد کن ولی اجازه این کار رو نداری!

ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا هم مربط به امسال نیست مربوط به سالهای طولانی بعد از انقلاب هست! شما با سوادا مثل اینکه فقط یکسال است که اخبار گوش میدی!
1395/2/21
ببین آلمان و آمریکا غوغا کردن.خوب وقتی به 1جایی میکن مادر صنعت خودروسازی حتمأ 1چیزی هست خوب.خوش به حال انگلیسیا و بهتر بگم بیشتر کشورهای دنیا حق انتخاب درست رو دارن...
1395/2/21
خطاب به دوستی که بد جور از MG عقده داره و میگه MG کجاست... بگم که میدانید آب دریا با ... نجس نمیشه ولی
مطلبی که شما زیرش داری خودتو میکشی و با اسم های مختلف، موضوعی بی ربط را برای کمبود هایت به MG ربط دهی، ترجمه از سایت معتبر AUTO EXPRESS به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/94280/best-selling-cars-2016
است که فقط در جواب یاوه های شما باید بگم که در همان صفحه اول سایت به آدرس :
http://www.autoexpress.co.uk/
شما با چندین خبر مواجه می شوید که در مورد MG است :
1/ ...New MG Roadster به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/mg/95475/new-mg-roadster-how-might-the-mgb-look-today
2/ New MG GS Hit London ... به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/mg/89900/new-mg-gs-hits-london-motor-show-with-turbo-petrol-power
3/ Best cars to own: Driver Power 2016 results به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95238/best-cars-to-own-driver-power-2016-results
با رده 24 برای MG3 در بین 200 خودرو بررسی شده..
4/ بهترین ماشین های سال 2016Best new cars for 2016 به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/89189/best-new-cars-for-2016
با معرفی MG GS به عنوان خودرو مناسب برای خرید در لیست خود در رقابت با نیسان قشقایی..
5/ بهترین خودرو های 2017 برای فروش Best new cars for 2017 به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/93132/best-new-cars-for-2017
با معرفی چند باره MG GS..
6/ Most reliable small cars 2016 به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86752/most-reliable-small-cars-2016
با معرفی MG3 به عنوان خودرویی برگزیده
7/ برترین کارخانه های خودروسازی به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2016
با معرفی MG به عنوان پنجمین خودروساز از بین دهها سازنده..
8/ بهترین خودرو برای خرید به آدرس
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95238/best-cars-to-own-driver-power-2016-results
در قسمت Best Handeling با معرفی MG6 و MG3 به عنوان دومین و هفتمین خودرو برتر انگلستان در برابر 200 خودرو روز بازار در سال 2016
....
و دهها نمونه دیگر که برای نشان دادن دروغ پراکنی ها و دشمنی های این شخص با برند MG که در همه سایت ها خودشو میکشه که MG را بیاره پایین تا خودرو محبوبش به خیال خودش بره بالا.. فکر میکنم کافیه !
دوست من در نهایت همه این ها یه مشت آهن پاره ساخت بیگانه هستند و من و تو فقط سوارش میشیم .. ولی دروغ گفتن و ستیز و دشمنی با دانش و علم و آگاهی آنهم در دنیای مجازی که همه چیز قابل دسترس و روشنه ، در شان یک انسان وارسته نیست و شما خودتو بد جوری به نادانی زدی ..!! به خودت برس..
1395/2/22
بزرگان خودروسازي كيا😂😂😂😂😂 نه واقعا هيونداي سابقش بيشتر از كياست تازه هردوتاشون هرچي دارن از جنرال موتورز دارن چند ماه ديگه تولد٢٥سالگيشونه تقريبا بعد اين كمپاني را جالبه با مازراتي و رولزرريس و بوگاتي فرانسوي مقايسه ميكني كه نزديك دو قرن سابقه دارن تازه جالبه ميگيد رنو هم خودروساز خوبيه خود كمپاني رنو سنش اندازه دوبرابر ايناست١٨٤٥ تاسيس شده خودتون ببينيد چند سالشه حق پدري به گردن همه داره اصلا كلا كمپاني بنز و شورلت يا جنرال موتورز و پورشه و رنو و بوگاتي و تويوتا حق پدري به گردن همه خودروساز ها دارن و راه و رسم خودرو سازي را ياد ديگران دادند
1395/2/23
من تازه متوجه شدم اشکال کار از کجاست! ما رو باش با کیا سر یه ام جی چینی بحث میکنیم.

ام جی سوارا که با همه در حال بحث و جدل هستن میان میگن انواع گونه های خودروهای آمریکایی و انگلیسی در مراکز شماره گذاری ایران وجود دارد و در حال تردد در خیابان هستن!
شما فکر میکنی چند سالشه یه همچین آدمی؟ با چه سطح سوادی؟!
1395/2/23
نمیدونم شما چی میگی و چی شده ولی من سه ساله لندرور با پلاک داخلی دارم و ساخت بیرمنگام انگلیسه
1395/3/1
دوستان اكتان خوب تو بازار چيه من يه اپل خريدم ميگن اكتان بريزيم بهتره
1399/2/25
سلام.لطف میکنین مشخصات فنی خودر ها رو هم قرار بدین.