موضوعات داغ

از نمایشگاه خودروی لندن چه خبر؟

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی لندن برای اولین بار در پارک Battersea واقع در جنوب این شهر برگزار شد و قرار است تا آخر همین هفته ادامه داشته باشد. این نمایشگاه با انتقال یافتن به پارک شاید اندکی جنبه تشریفاتی خود را از دست داده باشد، ولی اتفاقاتی مهم در آن رخ داده که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
اولین و بزرگ‌ترین رویداد این نمایشگاه روباز بریتانیایی، حضور شرکت خودروسازی MG برای اولین بار با برند GS کراس اوور جدید در این نمایشگاه پس از احیای مجدد برند MG است که پیش فروش آن از تابستان امسال آغاز خواهد شد. این خودرو به عنوان رقیبی جدی برای نیسان قشقایی در بازار بریتانیا به شمار خواهد رفت که از آغاز سال 2016 میلادی تاکنون توانسته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار بریتانیا به شمار آید. براساس گفته‌ها، MG GS قرار است با قیمتی 15 هزار پوندی در بازار این کشور عرضه شود.
MG تنها شرکت احیا شده بریتانیایی در این نمایشگاه نیست، بلکه شرکت خودروسازی TVR هم در این نمایشگاه با دو خودرو حضور دارد. یکی از خودروها متعلق به نسل‌های گذشته بوده که در معرض دید عموم قرار گرفته و دیگری هم خودرویی از نسل حال است که بر روی آن پوشش گذاشته‌اند تا در زمانی معلوم پرده از رخ آن بگشایند. ولی شرکت سازنده تایید کرده که در زیر آن، خودرویی اسپرت با پیشرانه‌ای هشت سیلندر 5 لیتری پنهان شده است.
دیگر شرکت‌های خودروسازی حضور یافته در این نمایشگاه با خودروهایشان هم شرکت‌هایی نظیر استون مارتین با دو مدل ونتیج V12 و ونتیج GT8، رنجروور اووک کانورتیبل (کروکی)، جگوار F-Pace، بنتلی بنتایگا، فورد ایج، تسلا مدل S، Vuhl 05، فراری 488 اسپایدر، لامبورگینی هوراکان اسپایدر، مینی کانورتیبل (کروکی)، میتسوکا ویت، مکلارن 570GT، رولزرویس داون، بی‌ام‌و M4، اینفینیتی Q60، کاترهام 620S، شورلت کامارو، تویوتا میرای، نیسان جی‌تی‌آر و... هستند که پیش از این‌ها در مورد مشخصات فنی و عملکردشان صحبت کرده بودیم. علاوه بر این‌ها تیم فرمول یک مکلارن AMG و همچنین تیم مستندسازی "تخت گاز" هم در این نمایشگاه حضور دارند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/21
انگليسيا چقدر خودشونو تحويل ميگيرن. يجوري نمايشگاه برگذار ميكنن هر كي ندونه فكر ميكنه همشون تحت تملك انكليس هستن.هي
1395/2/24
برو خودتو به یک روان شناس نشون بده ! تو واقعن مشکل داری علی !
1395/2/21
واي ماشين ها رو ببين كاش منم اونجا بودم
كلا انگليس و صنعت خودروسازيش واقعا غولن اينكه رقابتش با المان و ايتاليا هم تو خودروهاي معمولي هم سوپر اسپرت خيلي بحث برانگيزه گرچه بحران اقتصادي اروپا باعث شد بيشتر خودروسازاش تغيير مالكيت بدن ولي واقعا غول هاي صنعت خودروسازي هستند
ممنون براي مقاله عالي بود
1395/2/22
آفرين احسان جون . همين كه اذعان كردي انگليس تمام برنداشو شركتهاي آلماني و چيني خريدن جاي شكر داره.
1395/2/22
چرا جک اس5 نیست توشون؟
1395/2/22
عزيز نمايشگاه خودروهاي انگليسي هست نه چين و كره
1395/2/22
*از نمایشگاه خودرو لندن چه خبر؟*
خبر بد بختی
خبر فلاکت
خبر...
.
.
.
نمایشگاهی که توش پراید چراغ جدید و پراید وانت با توانایی نبردن بار و.... نباشه که نمایشگاه نیست،شهر بازیه، به درد لای جرز دیوار میخوره، اصلا به درد اونم نمیخوره.
1395/2/22
قیمتی که برای این خودرو انتخاب شده از 16000 پوند فکر می کنم شروع شود، البته قیمت قطعی اعلام خواهد شد.
خود انگلیسی ها روی برندهای خودشان متعصب هستند، اما دنیای امروز دنیای رقابت است. رقابت در این کلاس و در بازار انگلستان بسیار پراهمیت و دشوار است. رقیب خوشنام و سرسختی چون قشقایی جدید که بازار را در دست دارد . در هر صورت امیدوارم موفق شود ، انتخاب قیمت مناسب یکی از نکات و ویژگی های بسیار مهم در فروش اینده این خودرو خواهد بود.
1395/2/22
آفرين همينكه اذعان كردي انگليسيا آدماي متعصبي هستن كافيه .
1395/2/22
نیست تا حالا ام جی قله های موفقیت رو در رقابت و فروش در همه جا فتح کرده!!! خخخخخ
این یکی ام جی هم میتونه مخصوصا با رنگ زرشکککک !!
1395/2/23
این امیر یا حالا هر اسم دیگه ای که داری، از مهدی ج تا سان مارتین و... خیلی تلاش داره تا خودی نشون بده، فقط دنبال یک خبر میگرده راجع به ام جی بیاد یک تیکه ای، سرکوبی ... انجام بده فقط. اینجا شده براش محیط تفریح و وقت گذرونی
دیگه عزیزم همه از هر بخشی شناختنت. انقدر خودت و به این ور و اون ور نزن.
خودت و شخصیتت و زیر سوال نبر. نابغه، همه چیز دان، دانای کل، عقل کل، همه چیز تمام، دلسوز مردم و جامعه، زورو....