موضوعات داغ

پیش فروش ویژه اعیاد شعبانیه بی وای دی S6

عکس مطلب اول
همانطورکه قبلاً در خودروبانک اعلام کرده بودیم، بی وای دی S6 قرار است به زودی توسط کارمانیا به بازار ایران عرضه شود. خودرویی که به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و با موتور 2.4 لیتری می تواند نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند.
حال کارمانیا پیش فروش این شاسی بلند جدید را به صورت ویژه به مناسبت اعیاد شعبانیه آغاز کرده و قیمت نهایی آن را 92 میلیون تومان تعیین کرده است که به مناسبت اعیاد پیش رو 1 میلیون تومان تخفیف نیز در نظر گرفته شده است.
پیش پرداخت لازم برای این طرح ویژه 46 و 23 میلیون تومان است و سود مشارکت به ترتیب 24 و 22 درصد است. در این طرح خودرو در مهرماه 95 به دست مشتری خواهد رسید.
به خودرو باز گردیم. بی وای دی S6 اولین محصول شرکت کارمانیا است که احتمالاً امسال بسیار بیشتر از آن خواهید شنید اما فعالیت این شرکت به این محصول ختم نمی شود و قصد دارد مدل E6 که یک ون تمام الکتریکی محسوب می شود را نیز روانه بازار کند.
برای آشنایی بیشتر با این دو خودرو می توانید به صفحه بی وای دی S6 و یا بی وای دی E6 مراجعه کنید. همچنین در زیر شرایط فروش ویژه کارمانیا درج شده است.


شرایط پیش فروش بی وای دی S6

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/21
توی ایران هرکی از مامانش قهر میکنه میره خواننده میشه ولی فکر کنم توی چین هرکی از مامانش قهر میکنه میره کارخونه خودرو سازی میزنه...آخه بی وای دی دیگه چیه؟؟؟حداقل یه اسم بهتر انتخاب می کردن...همشون هم فقط بلدن کپی کنن...البته ما کپی هم بلد نیستیم بکنیم فقط چراغ ماشینارو عوض میکنیم
1395/2/21
اگه مدل های BYD QUN و BYD TANG رو ببینی دیگه چنین حرفی نمیزنی
BYD یکی از شرکت های پیشروی چینه
1395/2/22
چین تهدید اقتصادی امریکاس و رتبه دوم اقتصاد دنیاست، به زودی چین کل دنیا رو زیرو رو میکنه، و هیچ چیزی قابلیت مقابله با اونها رو نخواهد داشت چون علم و تکنیکشون برای خودشونه و تمدن قدیمی داشتند که از قدیم هم شاخ بودن البته
1395/2/22
چرا BYD بده ؟ چون چینیه ؟ دوست عزیز حداقل یه سرچ تو گوگل بکن بعد بیا نظر بده
1395/2/22
برو تحقیق کن تا بفهمی بی وای دی چیه
1395/2/22
کاسه های داغ تر از آش عزیز مگه من گفتم بده؟البته از قیافش هم معلومه مالی نیست.در ضمن من هیچ وقت حجم اینترنتمو هدر نمیدم که برم درباره یه کمپانی زباله ساز با یه اسم مزخرف سرچ کنم.کمپانی که حتی نمیتونه یه طرح از خودش بده معلومه که چی هست.
عاقا کیان بی وای دی تنگ یا اون یکی که گفتی از اسمشون معلومه که چی هستن نیازی به دیدن نداره...والا من نمیدونستم اقوام رییس شرکت بی وای دی تو ایرانن وگرنه حرفی نمیزدم که بهشون بر بخوره.
مِن الله توفیق
1395/11/27
چی دوست داشتی اسمشو بزارن؟ چین خودرو تا چایپا!!!! تو همون وطنیارو سوار شو. چینی و بیخیال شو
1395/2/21
خوراک مردم ایران پر آپشن و شاسی بلند و زیبا و با کلاس و قشنگ و خوشکل ولی بی کیفیت و ناامن.
1395/3/17
*سلام ، از آنجایی که بنده در مورد خودروهای چینی تحقیق کردم شرکت خودروسازی BYD از شرکت های معتبر چین بوده و در خود چین هم از این خودرو استفاده میشود و یشترین صادرات بین المللی را به کشورهای اروپا ، آمریکا ، استرالیا و آسیا داشته و دارای 5ستاره ایمنی بین المللی را برای خود کسب کرده است و در حال حاضر BYD s6 دربازار ایران به زودی خواهد آمد.BYD s6 با قدرت حجم موتور 2400 cc و با شکل ظاهری زیبا و تجهیزاتی که دارد قیمت اش مناسب است، البته اگر مسئولان شرکت بتوانند قیمت را پایین تر بیاورند.میتوانند بازار ایران را قبضه کنند. به امید آن روز.* …
1395/5/10
دوستان عزیز، لطفا حجم اینترنتشون رو جمع کنید تا بتونید یه لکسوس شاسی بلند بخرید.
1396/1/17
بی وای دی تانگ چه به لحاظ تکنولوژی چه به لحاظ کیفیت کاری خواهد کرد که کسی سراغ سانتافه و توسان نره. یعنی اصلا قابل مقایسه نیست . حتما در آینده آرزوی سوار شدنش رو خواهید داشت. تحقیق کنید. من کلا با خرید چینی مخالف بودم .ولی با خوندن در مورد بی وای دی تانگ واقعا یک تانک هستش. چین به سرعت در حال پیشرفته درست مثل صنعت دیجیتال و موبایلش که الان قشنگ با سامسونگ رقابت میکنن.