موضوعات داغ

ایرتویا در آستانه 44 سالگی فعالیت خود در بازار ایران

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا در سال 1352 از همان ابتدا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی تویوتا موتورز شروع به کار کرد. این اتفاق عملا با ورود 4 دستگاه تویوتا سلیکا در سال 1353 و سپس تاسیس انبار و تعمیرگاه مرکزی شرکت در جاده دماوند (دفتر مرکزی کنونی شرکت) رسمیت یافت.
از آن زمان این شرکت با عرضه بیش از یکصد هزار خودرو متنوع و با کیفیت از بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا سعی در پوشش تقاضای موجود برای این برند شناخته شده داشته و همیشه حتی در شرایط متلاطم سیاسی و اقتصادی کشور همواره با کمپانی تویوتا در ارتباط بوده است. به طوریکه حتی در زمان تحریمهای تحمیلی اخیر نیز این شرکت به ارائه خدمات پس از فروش خود ادامه داده و با ارتباطات موثر خود با شرکت تویوتا، موفق به دریافت دو جایزه تعالی در زمینه رضایتمندی مشتریان از کمپانی تویوتا گردیده است (تصویر پایین). در حال حاضر نیز ایرتویا با شبکه متشکل از 45 نمایندگی در سراسر کشور به تامین قطعات و خدمات مورد نیاز مشغول می باشد.
اکنون و با رفع تحریم­ها و امکان مجدد انجام مراودات و تراکنشهای مالی بدون واسطه با کمپانی تویوتا ژاپن و در آستانه 44 سالگی، ایرتویا به عنوان تنها نماینده رسمی تویوتا و نیز با سابقه ­ترین شرکت وارد کننده خودرو در ایران در حال بازگشت به دوران اوج خود می باشد. دورانی که در آن ارزشهای محوری تویوتای ژاپن شامل اعتماد، کیفیت و عمل فراتر از انتظار مشتریان در قالب محصولات و خدمات بزرگترین خودروساز جهان به ایرانیان عرضه خواهد شد.

تصویر مربوط به اعطای نمایندگی به ایرتویا در سال 1973:

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/21
اگه ایرتویا نماینده رسمی تویوتاست پس چرا هیچ اسمی ازش توی سایت رسمی تویوتا برده نشده؟؟توی قسمت نمایندگی ها هرچی گشتم اسمی ازش ندیدم...توی سایت ب ام و هم هرچی نگاه کردم اسمی از پرشیا خودرو ندیدم
1395/2/24
عرفان جان نمایندگی ایرتویا در حال حاضر توسط تویوتا تعلیق شده.

نمایندگی بی ام و هم متعلق به آقای وهاب‌زاده است که پس از انقلاب با توجه به غیرقانونی بودن دین خود به ترکیه رفته و با شراکت با شرکت بزرگ بوروسان نمایندگی را به ترکیه منتقل کرد. شرکت پرشیا خودرو یا ری شهری در واقع نماینده شرکت بوروسان اوتو است. باوجود این اصلی ترین نمایندگی همین بی ام و هست چون خودرو اصل مطابق با سفارش و مدل سال وارد میشود، همچنین خدمات ارائه شده و قیمت‌گذاری کنترل شده از طرف اصلی است.
1395/2/22
چرا خبر سفارشی منتشر میکنید و اعتبار سایت خوبتون را به شدت پایین میارید؟ شما اگر سری به سایت تویوتا بزنید، این شرکت در ایران نمایندگی ندارد. در ضمن ایرتویوتا یکی از بدقولترین نمایندگی های غیرمجاز در کشور است. در این زمینه میتوانید یک نظرسنجی در سایت قرار بدید. کجای دنیا در اواسط سال 2016 پیش فروش خودروهای 2015 را با تحویل 180 روز کاری (تقریبا 9 ماه) انجام میدهد. یعنی مشتری در سال 2017 باید خودروی 2015 تحویل بگیرد.
1395/2/22
زنده باد تويوتا،
به نظر من بهترين انتخابى كه يك ايرانى در داخل كشور ميتونه داشته باشه ، كه هم خودروى پيشرفته و مدرن و به روز و با كيفيت و استحكام زياد و قابليت اعتماد بالا و هم خدمات پس از فروش بتونه دريافت كنه، ❤️ "تويوتا" ❤️ست.
1395/2/22
تويوتا جان، تولدت رو در ايران تبريك ميگم، ايشالله ١٢٠ ساله بشى و همچنان سالم و سرحال بمانى،
🎂🎂🎂🎂🍰🍻
1395/2/22
این نمایندگی آیا فراخوان کلی ایربگ های تویوتا (که یکی از بزرگترین فراخوان های خودروسازی بود) رو که باعث کشته شدن چند نفر شدن رو اعلام و رفع عیب کرده؟
در صورتی که این شرکت نمایندگی واقعی تویوتا باشه باید هر خودروی تویوتا رو گارانتی کنه(بدون دریافت وجهی به عنوان گارانتی) آیا این شرکت خودروهای وارداتی توسط اشخاص رو با گارانتی تویوتا بازبینی می کنه؟آیا گارانتی این شرکت بی هزینه هست؟
آیا باز کردن امکانات فابریک خودرو و یا در بهترین حالت جایگزین امکانات فابریک با چینی کار یک نمایندگی هست؟برای نمونه مونیتور های کرولا XLI.
این داستان در مورد تقریبن تمام نمایندگی های مطرح همسان هست ها کیا و هیوندای و بی ام و و بنز و .... همه همین حالت رو دارن.اما ایرتویا دیگه سرآمد همشون هست.
پس یا اینها واقعن نمایندگی نیستن یا اگر باشن هم متخلف های سودجو هستن.
1395/2/22
دزد ترین شرکت در ایران و متخصص فروش خودرو به قیمت چندین برابر بازار جهانی
صد رحمت به ستاره ایران با اون قیمت های بالای ماشین هاش باز یه ذره با انصاف تره البته نصبت به قیمت دلاری ماشین هاشون.
البته در کل تمام این شرکت ها خون مردم رو کردن تو شیشه و دولت هم در این راه با گداشتن انحصار برای اون ها کمک میکنه و از طرفی مردم رو هم از حق طبیعیشون که سوار شدن بهترین ماشین ها با قیمت واقعیشون هست محروم میکنه.
فقط خدا به داد این مردم برسه....
1395/2/23
نمایندگی تویوتا در سال ۵۲ به آقای اصغر حدادزاده یکی از تجار خوشنام آن زمان اعطاء شده بود. پس از انقلاب این نمایندگی و دیگر اموال مانند کارخانه ایران ابزار توسط بنیاد مستضعفان ضبط شد و پس از مدتی به ناصر حدادزاده و نه صاحب یا خانواده صاحب اصلی بلکه به ناصر که یک فامیل دور و کارمند دون پایه شرکت ایرتویا بود پس داده شد. البته تنها خود شرکت هم خیر، زمینهای دیگر مانند زمین برج دماوند در نزدیکی محل ایرتویا و همین‌طور پاساژ بهار در بهار جنوبی جزو این اموال بوده‌اند که بطور حتم کسی مفتی مفتی به شخص غیر صاحب پس نمی دهد.

البته جا دارد از زحمات خرج شده در نگاهداری این مجموعه توسط ناصر حدادزاده و پسران یاد بکنیم که با وجود خورده شیشه بازی در گرفتن سود بیش از حد و فروش ماشین سال و تحویل ماشین پارسال به مشتری، همین جمع کردن همچین مجموعه‌ای و کارآفرینی خود جای قدردانی دارد.

یکی از دلایلی که اکنون از ایرتویا بعنوان نمایندگی یاد نمیشود بعلت این است که ایرتویا مستقیم از تویوتا خرید نمی کند و بیشتر خرید از نمایندگی های منطقه در زمان تغییر مدل سال و لیکودیشن یا همان آب کردن جنس انجام میگردد که خود دلیل ناخشنودی بسیاری از مشتریان بدلیل تفاوت آپشن ها با آنچه سفارش شده بود است.

در حال حاضر شرکت نگین خودرو نیز متعلق به همین دوستان عزیز است که البته با توجه به تجربه کسب شده و سالمتر بودن مجموعه به مدیریت پسران با وجدان تر، امید می‌رود که شاهد رضایت خاطر بیشتر خریداران نسبت به ایرتویا یکی دو دهه پیش باشیم.
1395/2/24
البته کریم خان بنده خدا نوشته رپرتاژ آگهی، یعنی نوشته مقاله بی طرف نیست و همین که اجازه درج نظر مخالف در زیر آگهی میده، نشانه سالم بودن سامانه است.

درمورد تحویل و ثبت مدل قدیمی همانطور که گفتم در دیدگاه دیگر ایرتویا بعلت نماینده اصلی نبودن و اشتیاق فراوان به سود فراوان قیمت سال را حساب می کنه، سود غیر متعارف روی خودرو کشیده، عوارض را حساب کرده و تخفیف ها مانند واردات از بنادر تخفیف دار مانند بوشهر که هیچی... تازه بعد از همه این حرفها تویوتا های بادکرده را زیر قیمت خریده و به بالاترین قیمت به مشتری از همه بی خبر تحویل می‌دهد و بیلبورد میخرد که تویوتا را از نماینده اصلی بخرید :-)

1397/10/14
ناصر حدادزاده فقط با خوردن مال مردم به اینجا رسید
از پیش فروش ساختمون بهار و برج دماوند گرفته تا پیش فروش خودروهای تویوتا و رنو و .......
هیچ ارگانی هم تا بحال نتونسته و یا نخواسته از فعالیتهای این گونه افراد جلو گیری کنه
هر روز خبر کلاهبرداری شرکتهای مختلف رو در اخبار نمیشنویم
داتیس خودرو . مفتاح رهنورد . ایرتویا . نگین خودرو و........
تا زمانیکه مسئولین این گونه بی تفاوت بمانند
شاهد افزایش این گونه شرکتهای کلاهبردار خواهیم بود.