موضوعات داغ

آغاز فصل جدید تخت گاز تا 2 هفته دیگر

عکس مطلب اول
فصل جدید مستند خودرویی تخت گاز (تاپ گیر TOP GEAR) که پس از جدایی سه مجری محبوب خود با حواشی زیادی مواجه شد، این بار با حضور "کریس ایوانز (بازیگر آمریکایی)"، "کریس هریس (راننده)" و "مت لی بلانک (بازیگر آمریکایی)" کار خود را به پایان رسانده و قرار است پخش فصل جدید آن با تحولاتی عظیم از 29 می 2016، یعنی تقریباً از اوایل خردادماه آغاز شود.
استودیو سازنده مستند تاپ گیر در خصوص فصل جدید اعلام کرده که جزییات کاری همچنان حفظ شده و در عرض 8 ماه به 9 کشور مختلف سفر کرده‌اند و حدود 7500 مایل مسافت را طی کرده‌اند تا فیلم برداری فصل جدید را به پایان برسانند که در برخی از ویدیوها شاهد تست آریل نوماد در بیابان‌های مراکش، مسابقه دوج وایپر در آمریکا و رانندگی با استون مارتین ولکان در پیست ابوظبی هستیم که همگی نشان از حفظ کیفیت کار تیم سازنده این مستند دارد، ولی باید دید که آیا مجریان جدید در نبود "جرمی کلارکسون"، "جیمز می" و "ریچارد هموند" می‌توانند مخاطبان را شیفته خود کنند یا خیر.
جدای از این‌ها، تیم سازنده اعلام کرده که در این فصل شاهد تست و بررسی خودروهایی نظیر شورلت کوروت Z06، فورد موستانگ، فراری 250GT TDF، آئودی R8 V10 Plus، مرسدس بنز GLC و جگوار F-Pace بعلاوه برخی سورپرایزها خواهید بود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/25
Chris Evans بازیگر آمریکایی نیست بلکه بریتانیایست!!!
1395/2/25
اشتباه می کنی،
آمریکاییه
https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Evans_(actor)
1395/2/25
من که اصلا منتظر این تخت گاز نیستم، دیگه تخت گاز برای من مرده، البته میبینم نه که نبینم ولی با خوش حالی نمیبینم و برام شگفت زدگی نداره.
.
اما
کوچ میکنم به آمازون، به تماشای برنامه The Grand Tour با حضور ۳ مجری محبوب برنامه تخت گاز.
1395/2/25
He is British
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chris_Evans_(presenter)
1395/2/25
بی بی سی با اخراج جرمی اشتباه بزرگی مرتکب شد.یکی از دلایل اصلی محبوبیت تخت گاز و تبدیلش به پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی دنیا شخص جرمی کلارکسون بود.البته جرمی و جیمز و ریچارد هم مشغول ساخت برنامه جدیدشون هستن و فکر کنم تا دو سه ماه آینده پخش میشه ولی خیلی از مردم دنیا از جمله ایرانیا نمیتونن ببین.
این تخت گاز جدید رو هم کسی نگاه نمیکنه پخشش نکنن سنگین ترن.