موضوعات داغ

لکسوس LS جدید چه زمانی به بازار می آید؟

عکس مطلب اول
باتوجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی، شرکت خودروسازی لکسوس قصد دارد نسخه تکامل یافته و نهایی پنجمین نسل از لکسوس LS را در ژانویه سال 2017 میلادی و در جریان نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی دیترویت معرفی کند.
آبان ماه سال گذشته شاهد معرفی خودرویی کانسپت از سوی لکسوس درنمایشگاه توکیو ژاپن تحت عنوان LF-FC بودیم که لکسوس به صراحت آن را جانشین لکسوس LS معرفی کرد و اعلام نمود که این خودرو پنجمین نسل از لکسوس LS خواهد بود که قرار است تا سال 2017 میلادی برنامه توسعه آن کامل شده و از ماه می سال 2017 میلادی به بازار عرضه شود.

طرح مفهومی لکسوس LS جدید

باتوجه به اطلاعات در دسترس، این کانسپت سدان یعنی لکسوس LF-FC، در طولی نسبتاً زیاد 5300 میلی متری، عرضی 2000 میلی متری و همچنین در ارتفاعی 1410 میلی متری طراحی و تکامل پیدا کرده که با طراحی پر زرق و برق خود، چشمان هر مخاطبی را به سمت خود جلب می‌کند. چراغ‌هایی اخم کرده 3 تایی با الگوهای L شکل، جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ نسل جدید لکسوس با الگوها و قطعاتی کوچک برگرفته از پوست مار، مجموعه سپری بسیار بزرگ و حجیم و رینگ‌هایی بزرگ آلومینیومی که یک طرح کامل و بی نقص را در جلو به نمایش گذاشته‌اند. ولی در عقب با در نظر گرفتن سلیقه، طرح آن چندان جذاب نیست و به نظر می‌رسد که لکسوس بیش از اندازه افراط به خرج داده است،هرچند ممکن است درنسخه نهایی تغییراتی برروی آن صورت بگیرد.
در خصوص مشخصات فنی هم لکسوس گفته که برای تامین نیروی حرکتی LF-FC از پیشرانه‌ای محرک هیدروژنی استفاده خواهد کرد که در نیم تنه عقبی نصب می‌شود، ولی با بکارگیری سیستم درایو نوآورانه در نیم تنه جلویی، نیروی محرک به چرخ‌های جلویی نیز ارسال می‌شود تا لکسوس LF-FC عملا یک خودروی چهار چرخ محرک هیدروژنی شود. هرچند به تازگی خبرهایی پیرامون استفاده از پیشرانه‌ای 5 لیتری هشت سیلندر یا سیستم محرکی هیبریدی 3.5 لیتری شش سیلندر بدست رسیده که ممکن است برای تایید نهایی نسل پنجم این لکسوس از آن‌ها استفاده شود، چون سیستم محرک هیدروژنی همچنان جای کار دارد تا به درجه اعلای خود برسد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/25
نقي!!! يارانه ي منو بده.
ميخوام برم لكسوس بخرم!!!!!!!!!!!!!!
درود خدا بر ژاپن
1395/2/25
هواپیماست!!!
1395/2/26
فضاییه لامصب