موضوعات داغ

جدیدترین اخبار از ورود سیتروئن به ایران

عکس مطلب اول
مدیر عامل سایپا کاشان درباره آخرین نتایج مذاکره با شرکت سیتروئن برای آغاز فعالیت در ایران گفت:‌ مذاکرات برای آغاز همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف اروپایی و چینی از طریق شرکت سایپا در حال انجام است. فریبرز شهباز در نشست خبری اظهار کرد: در نهایت سایپا کاشان یک شریک معتبر خارجی خواهد داشت و محصولات آن در این سایت تولید خواهد شد.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه نوع مشارکت با شریک خارجی به‌صورت 50، 50 خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای همکاری مشترک با شرکت‌های خارجی متعددی مذاکره شده که برخی در حال نهایی شدن است. مدیرعامل سایپا کاشان درباره ورود این شرکت به بازار سهام اظهار کرد: بررسی‌هایی در گذشته در این زمینه صورت گرفته است، اما فعلا تصمیمی برای ورود به بورس نداریم. شهباز از آغاز تولید آزمایشی خودرو چانگان CS35 خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان خرداد این خودرو به تولید انبوه خواهد رسید. داخلی‌سازی این محصول در سال اول 21 درصد بوده و در سال دوم تولید 40 درصد آن داخلی‌سازی خواهد شد.وی اظهار کرد: خودرو CS35 اتوماتیک که به‌صورت CBU وارد شده بود به قیمت 83 میلیون تومان عرضه شد، اما قیمت CS35 تولیدی در کشور 62 میلیون تومان خواهد بود.شهباز در پاسخ به اینکه در صورت همکاری با خودروسازان خارجی سرنوشت محصولات تولیدی فعلی چه خواهد شد؟ خاطر‌نشان کرد: تولید محصولات فعلی تا زمانی که بازار آنها وجود دارد ادامه خواهد داشت. البته در فرآیندی چند ساله، محصولات جدید جایگزین محصولات فعلی خواهند شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/25
پس چرا روی اون تابلو قرمز به چینی نوشته شده؟ مشکوکه
1395/2/26
نه بابا برو چی مشکوکه! خوب سیتروئن و پژو در چین سایت تولیدی دارند و الیزه و 301 در این سایت ها هم مونتاژ می شه. تا اونجا که میدونم 301 کلا تو چین مونتاژ میشه! بنا براین ماشینی هم که تو ایران مونتاژ میشه قطعاتش چینی، ایرانی و احتمالا بخشی هم فرانسوی است! فقط بخشی اش فرانسوی است مثلا 5 درصد!!!! اما بازم غنیمته!
1395/2/25
تیترتون هیچ ربطی به مطلب نداشت
تو یازده خط فقط یک نصف خط در مورد سیتروئن بود که مذاکره با سیتروئن هم خبر جدیدی نیست
مینوشتید تولید انبوه چانگان cs35 بهتر یود
1395/2/25
الان شاگردان و کارشناسان اقای کلارکسون میان میگن چرا با تویوتا و لکسوس قرارداد نبست چرا با این برند ورشکست شده و از رده خارج شده که افغانستان میخواد بخره قرارداد بستن این برند بی شناسنامه برای چین این لگنارو میزنه ازماست که برماست مام تازه خیلی مشتاق خودروهاییم! معلومه که مشتاقین وقتی تو نمایشگاه سایپا دیدم چطور پشت همین c4 میشینین و از پشت در نمیشین یه صف عظیمم پشتشه که طرف پیاده شد بشینن و همه چیزشو دستکاری میکنین بعدشم پیاده میشین و میگین چه داشبور بی کیفیتی داشت این همون شماهایین باید قبول کنین چون یک واقعیته و موقع پیش خریدشم 3000 تا فروش میره و پیشخریدشو میبندن من یکی با دینش لذت میبرم و به اکسنت و یاریس ترجیش میدم هم بزرگتره و شیک تره و اروپاییه و چرخش به هزارتا چینی پی شناسنامه شرف داره