موضوعات داغ

تیونینگ سنگین روی تویوتا پریوس 2016

عکس مطلب اول
تا به امروز مقالات زیادی در رابطه با تویوتا پریوس نوشته‌ایم و خیلی از ماها به این موضوع اشراف داریم که محبوبیت تویوتا پریوس در بازار آمریکا برابر با نفرت از طاعون است، ولی در بازار ژاپن همه آن را همچون یک کیک خامه‌ای گردویی دوست دارند که در واقعیت منجر به پرفروش‌ترین خودروی هیبریدی جهان شده است. با معرفی نسخه 2016 از تویوتا پریوس هم هندلینگ بهتری نسبت به قبل بدست آمده که به لطف سیستم تعلیق جدید مهیا شده است.
در این مقاله قصد نداریم صحبت‌های گذشته را تکرار کنیم، بلکه می‌خواهیم جدیدترین پروژه تیونر مشهور ژاپنی، یعنی روون Rowen را برای شما تشریح کنیم که مثل همیشه، این بار هم سوژه خود را از میان محصولات ژاپنی انتخاب کرده است که این دفعه قرعه به نام خودروی هیبریدی تویوتا، یعنی تویوتا پریوس افتاده است.

تیونینگ تویوتا پریوس 2016

همین اول کار باید گفت که شرکت تیونینگ مذکور تا به حال پروژه‌ای در خصوص تقویت پیشرانه نداشته و تمامی تغییرات آن شامل طراحی ظاهری خودرو بخصوص طراحی بیرونی می‌شود، از این رو در پروژه جدید هم تنها شاهد تقویت بخش‌های ظاهری بخصوص از نظر آیرودینامیکی هستیم. به این صورت که در قسمت جلویی از یک بامپر بزرگ چند لایه در زیر سپر استفاده شده و به رسم عادت هم بر روی آن چراغ کاری شده است. در زیر شاسی هم از رینگ‌های جدید آلیاژی براق در کنار سیستم تعلیق جدید قابل تنظیم استفاده شده است.
جالب‌ترین و سنگین‌ترین بخش تقویت بدنه را هم می‌توان در قسمت عقبی خودرو مشاهده کرد. در این بخش علاوه بر سیستم اگزوز چهار دهانه و یک دیفیوزر بزرگ در زیر سپر عقب، می‌توان باله‌ای بزرگ را بر روی درب صندوق عقب دید که شباهت بالایی به اسپویلر هوندا سیویک دارد و باعث شباهت بخش عقبی تویوتا پریوس به این برند از هوندا شده است.
در نهایت باید گفت حتی بعضی از افرادی که به زشت بودن پریوس اصرار داشتند، قطعاً آنها نیز با ما در زیبایی این تیونینگ همراه هستند و باید اذعان کرد که روون واقعاً خودروی زیبایی را از آب در آورده است!

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/26
نمای عقبش خیلی خوفناک شده...................
1395/2/26
اوووووف ببین چ کرده!!
چقدر خفن شده، کی باورش میشه این همون پریوس بدقیافه باشه!
1395/2/26
درسته ظاهرش بدجنسه ولي دلش خيلي پاكه
1395/2/26
اه اه چقد زشت شده😣
1395/2/26
یک پی کی مدل ۸۳ دارم خیلی نازه فک کنم به سلیقت بخورت
1395/2/26
سیبلاشو چه خوشگل شده
1395/2/26
زشت ترین تویوتای تاریخ...
1395/2/28
عا قلان دانند با کیفت ترین و پر فروشترین هیبرید جهان یعنی چه ....عاقلان دانند ایمن ترین خودرپی جهان که درهر دو تست اروپایی و آمریکایی ۵ ستاره با بالاترین نمره شده است یعنی چه .... عاقلان دانند وقتی یک ماشین ناگهان از لاین مقابل پیچید خوشگلی ماشین کره ای و آپشن گرم کن وسرد کن وآپشنهای بی مصرف دیگه جان شما رو نجات نمی دند ... استاندارد و استحکام پریوس شما رو نجات خواهد داد
1395/3/3
پریوس ایمن ترین و باکیفیت ترین و زیبا ترین خودروی جهان
1395/2/26
اصیل ،باشکوه، بادوام ، ایمن، زیبا،سواری باحال، سازگار با محیط زیست ، قدرتمند ، پرشتاب ، کم مصرف ....چینی سوار و کره ای سوار چی میفهمه چی میگم
1395/2/27
پریوس فقط یکی از افتخارات ایمنیش ۵ ستاره اروپایی است ، علاوه بر آن تنها ملشینی است که در سخت ترین تست ایمن جهان iihsآمریکا هر ۵ ستاره رو با نمره خوب گرفته وتنها ماشین جهان که در تست چراغ جلو بخاطر قدرت تنظیم نور در این آزمون ایمنی سربلند شده !!! همین چراغ جلویی که ازش ایراد میگیرید!!! وتنها ماشین دنیا که علاوه بر ۵ ستاره اروپایی و۵ستاره آمریکایی چندین جایزه امنیت وایمنی از چند موسسه معتبر دیگه دریافت کرده وعلاوه بر آن چندین جایزه محیط زیست و کیفیت در کارنامه دارد پس اول اطلاعات خود را تکمیل بعد این جواهر ۲۰۱۶ رو نقد کنید علاوه بر این دو‌موتور بسیار با کیفیت برقی و بنزینی دارد که در حالت اسپورت با هم دیگه شتاب باور نکردنی به این ماشین میدن
1395/2/28
درسته زیبایی نسبی است و نظر شخصی ولی نمی دونم گه جور سلیقه ای به این ماشین باشکوه و فوق مدرن میگه نازیبا !!!!یک آلمانی بنز و بی ام و سوارشم همچین ادعایی نداره که شما ملت پراید سوار و پی کی سوار و پژ و سمند سوار و چینی سوار دارید !!!! مگه خودتون چی سوا. میشید من فقط چند ماشین اروپایی سراغ دارم و ۳ تا ماشین کره ای که از لحاظ ظاهر بهترند ولی از لحاظ فنی و باطن در مقابل این شاهکار تکنولوژی گاری هم حساب نمیشن
1395/12/17
شما پریود سوار شما خوب ................................ما بنز سوار ما بد اره
1395/12/17
لقب زشت ترین خودرو جهان تعلق میگیرد به پریوس بر وزن پریود ... اما حرف های زیادی دربازه کیفیت وعملکرد داره
1396/12/28
اگر دو واحد زیبایی شناختی رو پاس میکردید احتمال میدم ، الان این نظر رو نداشتید !
من یه 2017 ابی کاربنی گرفتم و با انکه ماشین قبلیم هم کمری هیبریدی بود ، ولی هر طوری حساب میکنم ، با توجه به شش رادار و ایمنی بالا و چهره خاص پریوس و قیمت بسیار پایینتر ، خرید خوبی کردم !!!

تا سوار این خودرو نشوید ، به قابلیت های ان پی نمیبرید !!

ولی معتقدم که نظر هر کدام دوستان محترمه!!!!
1396/12/28
عبارت فوق العاده برای این خودروی با شکوه به نظرم کم میاد !!!
تا حس خوب رانندگی با پریوس رو تجربه نکنید ، نباید به هیچوجه راجع به اون نظر بدید !
ماشینی خاص و خاص و خاص است !!!!