موضوعات داغ

تست درایوهای تویوتا پریوس 2016

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید اخیراً ایرتویا تست درایوهایی را در جمعه هر هفته برای علاقمندان گذاشته است تا مشتریان بتوانند قبل از خرید با خودروی مورد نظر خود بیشتر آشنا شده و حتی لطحظاتی را با این خودرو رانندگی کنند.
در این رویه که ایرتویا آن را "جمعه ها در ایرتویا" می خواند، هر جمعه تست یک خودرو برگزار می شود و در دو هفته اخیر، این رویداد مختص خودروی پریوس 2016 بوده است.
در این مراسم که به میزبانی دفتر مرکزی این شرکت انجام شد، محیط مناسبی برای حضور تمامی افراد خانواده مشتریان فراهم شده بود و حتی برای کودکان نیز تدارکاتی دیده شده بود.
تویوتا پریوس 2016 اخیراً وارد بازار شده و فعلاً ایرتویا مشغول پیش فروش آن است. این خودرو به دلیل هیبریدی بودن از آلایندگی و مصرف سوخت بسیار پایینی بهره می برد و جالب است که شهرداری تهران ورود این خودرو را به داخل طرح ترافیک آزاد اعلام کرده است تا مشوقی باشد برای خرید چنین خودروهایی با تکنولوژی برتر و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی شهرهای بزرگ از جمله تهران.

در حاشیه تست درایو تویوتا پریوس

در این هفته قرار است خودرو تویوتا راو 4 برای تست آماده باشد که البته دیروز خودروبانک در خبری فرم مربوط به ثبت نام آن را برای علاقمندان قرار داد.
در ادامه می توانید عکس های مربوط به تست درایو تویوتا پریوس در جمعه گذشته را مشاهده کنید.

عکس: احمد رکابی

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/26
طرح شهرداری تهران جالبه فقط اگه قیمت این ماشین معقول بشه که همه بتونن ازش استفاده کنن خیلی خوبه
1395/2/31
در تمام دنیا برای خودروهای هیبرید معافیت های مالیاتی و عوارض شهرداری و حتی معافیت از طرح های ترافیک در نظر میگیرند و برای خودوهای برقی جایگاه شارژ رایگان و تکنولوژی ها ی ویژه در نظر میگیرند ... و به سلامت هوای شهر کمک میکنند
1395/2/26
واقعا ماشین خیلی خوب و با کیفیتیه, ای کاش که با قیمت منطقی وارد بازار می شد ,تست درایو ایرتویا هم حرکت بی نظیریه تو ایران, شاید الگوی بقیه شرکت ها بشه ,حرکت شهرداری هم واقعا حرکت مثبتیه, خیلی وقت بود چند خبر خوب باهم نشنیده بودیم .پیریوس لیاقت اینو داره که تو بازه قیمتیه خودش بیشترین فروشو داشته باشه ... امیدوارم استقبال خوبی ازش بشه .
1395/2/26
این تصادف کنه از عقب دهن صافکاره اسفالته .
1395/2/31
علی عزیز مهم اینه که دهن سرنشینان عقب سالم بمونه که اکثرا کودکان هستند .... که خوشبختانه این پریوس در سخت گیرانه ترین آزمونهای هم اروپا یی و هم آمریکایی تمام 5 ستاره هردو آزمون رو با بالا ترین امتیاز گرفته و در تصادف د تمامی جهات جز ایمن ترین های جهان است وچندین جایزه امنیت و کیفیت غیر از ستاره های معتبر گرفته و از نظر بعضی موسسات و کارشناسان ایمن ترین جهان است
1395/2/27
دلم گرفت این عکس هارو که دیدم یعنی میشه یه روز ...................................
1395/2/31
با اجازه دوستان منتقد بنده این خودروی فوق العاده خوب و با کیفیت رو ثبت نام کردم وبه نظر من علت اینکه ایرتویا در تبلیغاتش نو آوری کرده و تست درایو گذاشته سواری فوق العاده و متفاوت و لذت بخش این خودرو است ...که فقط با امتحان این خودرو متوجه این تفاوت میشوید که حتی قابل مقایسه با خودروهای خارجی با کیفیت دیگه هم نیست