موضوعات داغ

طراح بنتلی به هیوندای می رود

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هیوندای برای توسعه مدل‌های جدید از برند جنسیس و توسعه مدل‌های فعلی از این برند، اقدام به جذب یکی از طراحان ارشد شرکت خودروسازی بنتلی کرد.
"سانگیوپ لی (Sangyup Lee)"، یکی از طراحان بزرگ شرکت خودروسازی بنتلی است که عمدتاً در توسعه قسمت‌های بیرونی این شرکت فعالیت داشته و حالا برای توسعه محصولات جدید هیوندای در پشت برند جنسیس استخدام شده تا با بهره‌گیری از تجربیات بالای خود در هیوندای، طراحی خودروهای این شرکت خودروسازی رنگ و بوی لوکس‌ به خود بگیرد.
پیش از این هم شرکت خودروسازی هیوندای اقدام به جذب "لوک دانکروولک" از شرکت لوکس ساز بریتانیایی کرده بود و پس از جذب این عنصر، آن را به عنوان رییس بخش طراحی جنسیس گمارده بود، حال با جذب دومین طراح شرکت خودروسازی بنتلی یعنی سانگیوپ لی می‌توان فهمید که شرکت خودروسازی هیوندای برای تصاحب بازار خودروهای لوکس هم خیز برداشته است. هرچند در ابتدا شاید بازار خودروهای لوکس میان رده باشد.

طراحی بنتلی به جنسیس پیوست

گفتنی است که این فرد دانشجوی سابق دانشگاه Hongik کره جنوبی در رشته مجسمه سازی و سپس فارغ التحصیل رشته هنر و طراحی از دانشگاه کالیفرنیا است که کار خود را در استودیو طراحی پینین فارینا و شرکت خودروسازی پورشه آغاز کرده است. پس از مدتی وی در سال 1999 میلادی به کمپانی جنرال موتورز پیوست و سپس به گروه خودروسازی فولکس واگن نقل مکان کرد. در سال 2012 میلادی هم به عنوان رییس طراحی بیرونی و پیشرفته به شرکت خودروسازی بریتانیایی بنتلی پیوست و حالا هم از سوی شرکت خودروسازی هم وطن خود، یعنی هیوندای موتورز برای توسعه محصولات جنسیس جذب شده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/28
ایرانم واقا دانشجو های طراحیه خوبی داره، اما متاسفانه هیچ جا استعدادشون شکوفا نمیشه !!
1395/2/28
خبر فوری:
شرکت معظم سایپا هم ممل گدا و غلام کثیف رو برای مدرنتر کردن پراید استخدام میکند. با این استخدام قطعا ترکنولوژی بسیار پیشرفته پراید به اوج خود خواهد رسید. شایان ذکر است که شرکتهای بنز و بی ام و پس از صرف تلاشهای بسیار زیاد موفق به جذب نامبردگان نشدن.
1395/9/22
سیا افتامات رو هم همین دیشب جذب کردن . دمشون گرم
1395/2/28
لوکس بودن بنتلی به خاطر کیفیت مواد و متریال فوق العاده و دست ساز بودنشه.و صد البته اینکه ساخت و تولید انگلستانه که خودش باعث یه وزنه واسه اسم این ماشین میشه.اما طراحی خارجی بنتلی هیچوقت چشم نواز و دیوانه کننده نبوده( داخلش که بهشته البته).حالا هیوندا میخاد واقعا از بنتلی کپی برداری کنه آیا؟ همین الانش هیوندا خوشکل تر از بنتلیه( نسبت به قیمت و طراحی خارجی).این بابا رو اوردن که چی؟!
1395/2/28
واقعا متاسفم.کشور کره با تعامل با دنیا به کجا رسید بدون قطره ای نفت و گاز و منابع طبیعی.کشور ما به کجا رسید ملت ارزوی ۳۷سال پیش و دارن.لیاقتمون همینه
1395/2/28
خودشم کره ای هستش دمش گرم
1395/2/28
هیوندای حرف نداره
1395/2/28
بابا مگه پیتر شرایر چش بودددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی حالم بهم میخوره از قیافه بنتلی
دوتا تو اهوازم هست همش کنار خیابون پارکن و هییییچچچچچکی نگاشون هم نمیکنه
بنتلی بخواطر مشخصات فنی و کیفیت و دست ساز بودنشه که معروفه نه طراحی بیرونی
خدایی رفته چش بازارو کور کرده
1396/2/27
کره ای ها نسبت به خودشون خیلی متعصب هستن وگرنه چنین کسایی به این راحتی نمیومد به اونجا.تلاش کره ای ها برای رشد خودروسازی قابل تحسینه اما یکی از دلایل پیشرفت اونا علاوه بر برنامه زیزی حساب شده و سختکوشی استفاده گسترده از فناوری شرکتهای خودروسازی مطرح بود که به واقع انها را متحول کرد! و حالا هم بدنبال طراحان قدر رفته اند تا بخش طراحی خود را که بسیار حیاتی است تکمیل کنند.و برای خودمون واقعا متاسفم که خودروسازی خودمونو به خاک سیاه نشوندیم و این صنعت بدست منفعت طلبان به بی راهه کشیده شد ینی یه روزی میاد که ما هم طعم واقعی خودروسازی رو بچشیم؟ من که بعید میدونم.واقعا دقیقا چه کسانی خودروسازی ما رو به این روز انداختن ایا عمدی در کار بوده؟ واقعا چرا اینطور شد/خلایق هر چه لایق