موضوعات داغ

گزارش گردهمایی خودروهای کلاسیک در پیست آزادی

عکس مطلب اول
دیروز جمعه در پیست آزادی تهران، گردهمایی فراگیر خودروهای کلاسیک برگزار شد. در این گردهمایی که از ساعت 4 تا 8 عصر بود، خودروهای بسیار متنوعی حضور داشتند و استقبال پرشوری از این رویداد شده بود.
طبق برنامه و اعلام قبلی قرار بود خودروهای مدل زیر 2000 در این گردهمایی حضور پیدا کنند و در روز گردهمایی در هر طرف پیست خودروهای خاصی قرار داشتند. ابتدا از خودروهای ژاپنی شروع می کنیم، جایی که خودروهای قدیمی و معروفی از جمله هوندا سیویک، تویوتا کریسیدا و یا تویوتا سلیکا در رنگ های بسیار جذاب قرار داشتند.

گردهمایی خودروهای کلاسیک در پیست آزادی تهران

در طرف دیگری از پیست خودروهای آلمانی جمع بودند و بنزها و بی ام و ها کنار هم صف کشیده بودند که در بین آنها می شد بنزهال کلاس E قدیمی و کلاسیک و یا حتی کلاس S را نیز مشاهده کرد. همچنین در صف بی ام و ها مدل های مختلفی از سری 3، 5 و حتی 2002 نیز وجود داشت.
از دیگر خودروهای جالبی که به این گردهمایی آمده بودند می توانیم به بلیزرها و خودروهای آمریکایی، پیکان های کلاسیک، جگوارهای XJ و حتی پژو 404 اشاره کنیم.
در زیر برای شما خوانندگان خودروبانک به غیر از عکس های مختلفی از این گردهمایی، فیلم کوتاهی را آماده کرده ایم تا بیشتر بتوانید با خودروهایی که در این رویداد حضور داشتند، آشنا شوید.

عکس: بامداد صفائیان

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/1
ممنون از تصاویر، اما عکسهاتون ناقص هست، به خصوص قسمت ماشین های آمریکایی، به خصوص کامارو ها!
در ضمن خیلی زودتر از ساعت 8 بیشتر ماشین ها رو بیرون کردند که جالب نبود...
1395/3/1
همش به کنار، اون بنز مشکی دو در هم به کنار
1395/3/1
كاش از camero وmustang و اينا هم فيلم ميگرفتيد و هم چنين از ژاپني ها هم فيلم ميگرفتيد
1395/3/1
lamasab benz ye chize digast
1395/3/2
خیلی جالب خصوصا شورولت بلیزر وانت که عقبش کاروان شده بود!
بنز ها هم که مثل همیشه عالی بودن!
1395/3/2
یه سوال
اون ماشین سفیدی که سقفش قهوه ایه چیه؟؟؟همونی که بین کادیلاک سویل قهوه ای و شورلت نوا نقره ای رنگ پارکه...فکر کنم لینکلن باشه ولی مطمئن نیستم...خیلی خشگله یدونه سفیدشو هر روز میبینم ولی انقدر منو مجذوب خودش میکنه که همیشه یادم میره اسمش رو از پشتش بخونم
1395/3/6
یعنی ماشینای زیر مدل 1377 تو این نمایشگاه کلاسیک به حساب میومدن؟ میدونستم 405 رو می بردم d:)
1395/3/12
سلامُ امروز دیدم فیلم رو خوب بود اما خیلی از ماشینا نبودن !!!‌مثل مینی ها که فوق العاده بودن و آکورد و سیویک و نیسان داتسون و ... میشه گفت از از نصف ماشینا بیشتر تو فیلم نبود ... شاید فیلمبردار بیشتر از آمریکایی ها و آلمانی ها خوشش میومده :) در کل ولی ممنون
1395/3/21
گردهمایی بعدی خودروههای کلاسیک چه زمانیست ممنون میشم جواب بدید
1396/2/4
سلام بنده نيز چند تا عكس از همايش نه به پلاك تاريخي دارم چجوري ميتونم تو كانال قرار بدم..؟!