موضوعات داغ

کارمانیا حامی گروه موسیقی چارتار

عکس مطلب اول
یکی از اساسی‌ترین راه‌های تبلیغ برای شناخت و فروش بهتر یک برند، حمایت از یک تیم خاص یا یک گروه خاص است. به عنوان مثال اگر مسابقات اتومبیل رانی را دیده باشد، قطعا دیده‌اید که بر روی خودروهای شرکت کننده نام‌های مختلف درج شده است یا به عنوان مثال بر روی پیراهن تیم‌های فوتبال، در قالب اسپانسر نام شرکت‌های بزرگ خدمات رسانی یا تولیدی درج شده که باعث شناخت جهانی برند حامی تیم مذکور می‌شود. حال شرکت کارمانیا، حامی گروه موسیقی "چارتار" و کنسرت جدید آن در برج میلاد شده تا برند جدید خود و همچنین خودروی وارد شده از سوی این شرکت یعنی BYD S6 را به مخاطبان غیرخودرویی خود هم معرفی کند. کاری بسیار مناسبی که قطعا در شناخت برند BYD و شرکت کارمانیا تاثیر بسزایی می‌گذارد.
این کار قطعاً برای هنرمندان نیز ارزشمند است و می تواند باعث محبوبیت این برند نزد آنان گردد.

بی وای دی S6 حامی چارتار

گفتنی است که خودروی BYD S6 توسط کارمانیا در نمایشگاه خودرویی کرمان سال گذشته معرفی شد و براساس جزییات بدست آمده از شاسی بلند مد نظر، ابعاد کلی آن در طولی 4810 میلی متری، عرضی 1555 میلی متری، ارتفاعی 1725 میلی متری با فاصله بین دو محوری 2720 میلی متری خلاصه می‌شود. طراحی ظاهری این خودرو هم حال و هوایی متمایل به شاسی بلندهای قدیمی از جمله لکسوس RX نسل قبل دارد.
در بحث موتوری هم شرکت سازنده بر روی شاسی بلند S6 از پیشرانه‌ای 2400 سی سی 4 سیلندر خطی DOHC استفاده کرده که در دور موتور 5800 می‌تواند قدرتی 160 اسب بخاری و همچنین در دور 4000 دور بر دقیقه هم می‌تواند گشتاوری 229 نیوتن متری تولید کند. نیروی تولیدی هم توسط جعبه دنده‌ای 6 سرعته دوکلاچه DCT با قابلیت تیپ ترونیک به چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود.
بی وای دی یکی از برندهای خوب چینی محسوب می شود و کارمانیا قصد دارد در ادامه فعالیت خود محصولات دیگری از این برند را روانه بازار کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/8
حیف که مردم ما همیشه ظاهربین بودن و گول ظاهر ماشینها رو خوردن!!
این ماشین با ابعادی نزدیک به کراس اوورهای بزرگ، یه سر و گردن بزرگتر از بقیه چینی هاست، کیفیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه چینی ها داره و از لحاظ ایمنی هم در سطح بسیار خوبی قرار داره، آپشن های راضی کننده ای هم داره، ظاهرا هم پلت فرمش برگرفته از پلت فرم نسل قبل لکسوس RX (مثل لیفان 820 که از کمری نسل قبل الهام گرفته شده) هست، واقعا با این قیمت خیلی رقابتیه و توی تستها هم هندلینگ و سواری خیلی خوبی از خودش نشون داده. بزرگترین مشکلش تک دیف بودنشه و البته ظاهر نه چندان جذابش واسه سلیقه ایرانی (بزک شده پسند!!). اگه بخوام با جک اس 5 اتوماتیک مقایسه اش کنم، علی رغم 4 میلیون گرونتر بودن، واقعا برتره نسبت به اون (مگر حدود 15 اسب بخار قدرت موتور کمتر که البته مزیت تنفس طبیعی بودن نسبت به توربو رو داره که یه جورایی جبران میکنه کمبود قدرت رو). امیدوارم فروش خوبی رو تجربه کنه و اسپانسر خوب گروهی هم شده!!! دمشون گرم!!
1395/5/3
با سلام مجوز شعر دارم اهنگ هم امادس اگر مایل به همکاری هستید چارت کاریتون رو ایمیل بفرمائید ممنون