موضوعات داغ

با پژو اسکوتر سواری کنید

عکس مطلب اول
بعد از اینکه شرکت خودروسازی بی ام و برای سالگرد سری M دوچرخه‌ای فیبرکربنی معرفی کرد و همچنین پس از اینکه شرکت موبایل سازی چینی لی- اکو که چندی پیش خودرویی تمام الکتریکی معرفی کرده بود از دوچرخه‌ای هوشمند رونمایی می‌کند و باز پس از اینکه شرکت معروف میشلین که در ساخت لاستیک و ... فعالیت دارد دوچرخه‌ای مفهومی و عجیب و غریب معرفی می‌کند، حالا نوبت به شرکت خودروسازی فرانسوی پژو می‌رسد تا با همکاری شرکت سوئیسی "میکرو موبیلیتی"، اسکوتری الکتریکی را با نام e-Kick معرفی کند.
این هفته شاهد معرفی نسل جدید 3008 از سوی شرکت خودروسازی پژو بودیم و این اسکوتر دومین خبر مهم پیرامون خبرهای تگ شده با نام "پژو" است. برخلاف سایر اسکوترهای مرسوم که شکلی شبیه به این دارند، اسکوتر پژو به صورت الکتریکی ساخته شده که در مجموعی وزنی 8.5 کیلوگرمی دارد و باتری‌های آن در هنگام ترمزگیری تجدید شارژ می‌شوند. ترمزگیری هم توسط پدال تعبیه شده بر روی چرخ عقب صورت می‌گیرد که بخشی از انرژی از دست رفته باتری‌ها را تامین می‌‌کند، هرچند با استفاده از مبدل و برق خانگی هم می‌توان اقدام به شارژ باتری‌های این اسکوتر کرد. گفتنی است که پس از شارژ کامل باتری‌های لیتیوم یونی هم می‌توان حداکثر 12 کیلومتر را با حداکثر سرعتی 25 کیلومتر بر ساعتی طی کرد که عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد.
علاوه بر این‌ها، اسکوتر مذکور حالتی تلفیقی با کراس اوور جدید پژو یعنی 3008 دارد که به صورت مهندسی شده، قسمتی برای شارژ این اسکوتر در بدنه کراس اوور3008 تعبیه شده که می‌توان در هنگام رانندگی با خودرو اسکوتر را شارژ نمود و پس از پارک کردن خود، با اسکوتر مابقی راه را طی کرد. هرچند گفتیم که می‌توان اسکوتر را با برق خانگی یا شهری هم شارژ کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/9
با پژو فقط میشه خر سواری کرد تا اسکوتر سواری