موضوعات داغ

تنها 500 دستگاه از نسخه خاص بی ام و M3

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بی ام و در جشن تولد 30 سالگی برند M3، هدیه‌‌ای از جنس M3 اهدا کرد.
براساس جزییات اعلام شده از سوی این خودروساز آلمانی قرار است این محصول به صورت محدود از تابستان امسال به بازار عرضه شود و نقطه نظر آن نسبت به سایر M3 های موجود در بازار، داشتن رنگی آبی موسوم به "ماکائو" است که تاکنون به صورت انحصاری در اختیار اولین نسل از بی ام و M3 بوده و تاکنون اجازه استفاده از آن به صورت گسترده بر روی دیگر خودروهای بی ام و داده نشده است. علاوه بر رنگ بندی خاص، برای اگزوزهای آن هم خروجی‌های کرومی در نظر گرفته شده و همچنین بر روی چرخ‌ها هم از رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی سبک وزن استفاده شده است. در داخل کابین شرکت سازنده از چرم گوسفند "مرینوس" و همچنین لهجه‌های فیبرکربنی و کمربند ایمنی بافته شده چند رنگ استفاده کرده‌اند.

بی ام و M3

از آنجایی هم که این خودرو در مبحث طراحی ویژه سازی شده، به همین دلیل در زیر کاپوت آن از پیشرانه استاندارد "توئین پاور" توربوشارژردار استفاده شده که از حجم 3 لیتری در شش سیلندر موجود، حداکثر قدرتی 450 اسب بخاری بدست می‌آید. جعبه دنده در نظر گرفته شده نیز 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک سری M است که با دریافت نیروی تولیدی و انتقال آن به سیستم انتقال قدرت، می‌تواند شتابی صفر تا صد تنها 4 ثانیه‌ای را به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک سیستم تعلیق تطبیقی سری M و دیفرانسیل فعال سری M هم بر روی این خودرو نصب شده است.
این خودروساز آلمانی اعلام کرده که خودروی مد نظر را به تعداد محدود 500 دستگاهی خواهد ساخت و از تابستان امسال روانه بازار خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد