موضوعات داغ

گزارش گردهمایی گروه جک پلاس در تهران

عکس مطلب اول
در روز جمعه گذشته مورخ 7 خردادماه 95 در پارک پردیسان تهران گردهمایی بزرگی مربوط به گروه جک پلاس و تیم فنی هواداران خودروی جک برگزار شد.
در این گردهمایی که جدیدترین آپشن ها و تجهیزات قابل نصب برای دو مدل جک J5 و جک S5 عرضه می شد، شرکت ها و موسسه های مختلفی اقدام به ارایه محصولات و خدمات خود کردند که می توانیم به کارن Karen، پیکسل پلاس، توتاش و آفرود برگر اشاره کنیم.
این گردهمایی که در ضلع شمالی پارک اتفاق افتاد، شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از این دو مدل خودرو بود و در بین آنها رنگ هایی خاصی از جک S5 یا جک J5 حضور داشتند.

یکی از خاص ترین رنگ های جک J5

همانطورکه می دانید خودروی جک S5 دنده ای با موتور توربو خود توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند و تا هفته های آتی مدل خودکار آن با آپشن های بیشتر وارد بازار می شود. همچنین جک J5 اتوماتیک با توجه به قیمت مناسب آن نسبت به رقبا و چهره ای به روز توانسته فروش مناسبی را تجربه کند و به عنوان یکی از محبوب ترین رده های قیمتی خود محسوب شود.
یکی دیگر از نکات جالب در حاشیه این گردهمایی، حضور یک دستگاه تویوتا هایلوکسی بود که تا دندان مسلح و آماده طی کردن هر مسیر آفرودی بدون هیچ گلایه ای شده بود. این خودرو درست است که البته از برند جک نبود اما توانسته بود هیجانی خاص را به این جمع تزریق کند.

حضور تویوتا هایلوکس تا دنده مسلح در حاشیه گردهمایی

همانند همیشه گروه خودروبانک به این گردهمایی رفت و برای علاقمندان گزارشی را به همراه فیلم تهیه کرده است که می توانید در زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/10
الان باز چند نفر ميان ميگن گرد همايي كره اي باشه نه چيني
1395/3/11
نهایت آرزوتون اوردن اسم "چین" با "کره" کنار هم هست!

همانطور که برخی دوست دارند کره رو کنار ژاپن بیارند....
1395/3/10
به نظرم ایده خیلی خوبیه و امیدوارم ادامه داشته باشه. خریدارای خودروهای چینی عموماْ افرادی هستن که قدرت خرید خودروهای کره ای و ژاپنی و ... رو ندارن و از خودروهای داخلی هم خسته شدن. خیلی از این افراد میتونن تجربیاتشون رو در اختیار دیگران بگذارن و مشکلاتشون رو در حضور سایر مالکین و حتی نمایندگانی از شرکت ها مطرح و بدون پرداخت هزینه های زیاد (حداقل نسبت به خودروهای داخلی) از خودروی چینی خود نگهداری کنن. این ایده زیاد به درد خودروهای ژاپنی و آلمانی نمیخوره چون مشکلاتشون خیلی کمتره و به درد خودروهای داخلی هم نمیخوره چون حتی بقال سر کوچه هم تو تعمیر پراید و پژو تخصص داره!!! البته این ایده فقط تو شهرهای بزرگ جواب میده و امیدوارم وارد کننده ها کیفیت خدماتشون رو هم افزایش بدن تا اعتماد خریدار شهرستانی هم جلب بشه.
1395/3/10
عجب جماعتی هستند این ها.
خخخخخ.
هر هقته یک گردهمایی دارن.
به قرآن ع.ن ماجرا رو در آوردن این ها.
بسه دیگه.
یعنی ایرانی ها تا خز نکنند یک کاری رو ول کن نیستن.
بابا جک دارین مبارکتون باشه.
حداقل چند ماه یکبار گردهمایی بزارین.
هر بار ما سایت رو باز کردیم یک گردهمایی از جک بود.
بسه دیگه.
ول کنید جان عزیزاتون.

1395/3/10
اخ جون.جکیه منم هست. مرسی خودرو بانک
1395/3/11
واسه سوار شدن اون تویوتا هایلوکس باید پله بزاری ,با اون عظمت می تونه از دیوار صاف هم بره بالا !
1395/3/11
چین و ژاپن و هیچوقت به پای آلمان نمیرسن