موضوعات داغ

پیوست فراری به ویژه سازان اخیر

عکس مطلب اول
فراری یکی دیگر از خودروهای خاص خود را معرفی کرد. فراری MM 458 که در طراحی ظاهری خود متحمل تغییرات نسبتاً زیادی شده و پرچم ایتالیا از جلوی کاپوت تا انتهای سقف آن نقش بسته است.
این خودرو در واقع برای زنده کردن یاد فراری 288 GTO طراحی و توسعه پیدا کرده که برای اولین بار در سال 1984 میلادی معرفی شد و توانست با مشخصات و عملکرد فنی بی‌نظیر خود، شهرتی مثال زدنی را هم برای خود و هم برای شرکت مادرش به ارمغان بیاورد.
خیلی صریح و خلاصه، فراری ایتالیا برای این اتومبیل خاص از فاکتورهای جدید طراحی استفاده کرده که از جلو تا عقب شاسی و بدنه، شامل نصب چراغ‌هایی جدید به سبک فراری F12 برلینتا با قاب داخلی تاریک، دو ورودی هوای جدید بر روی سپر که اندکی شبیه به ورودی‌های هوای 488 ولی با فاصله‌ای بیشتر نسبت به یکدیگر هستند، قالب گیری دو هود خنک کاری بر روی کاپوت جلو!، طراحی دیفیوزرهای جدید و بسیار بزرگ‌تر در زیر سپر عقب که از فیبرکربن ساخته شده‌اند، طراحی دو خروجی تیتانیومی اگزوز در بالای دیفیوزر، نصب چراغ مه شکن خودروهای فرمول 1 در مرکزیت سپر و دیفیوزر عقب، استفاده از رینگ‌های نقره‌ای اسپرت و یک سری بروزرسانی‌های دیگر می شود تا خودروی خاص فراری را متمایز از هر اتومبیل دیگری کرده باشد.

توضیحات

علاوه بر این‌ها، فراری اعلام کرده که برای ساخت شاسی و بدنه MM 458 از آلومینیوم کمک گرفته و سپس برای ساخت ضربه گیرها و متعلقات روی آن، از مواد فیبرکربنی استفاده کرده است تا کمترین وزن ممکن در حالت استاندارد بدست آید.
مجموعه تولید و انتقال قدرت هم با تایید فراری هیچگونه تغییری نکرده و این بدان معناست که همچنان در زیر کاپوت فراری 458 از پیشرانه‌ای تنمفس طبیعی 4.5 لیتری هشت سیلندر استفاده می‌شود که قدرت نهایی آن به 605 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 540 نیوتن متر می‌رسد و توسط جعبه دنده‌ای 7 سرعته دوکلاچه (به همراه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان) منتقل می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/12
من موندم چه طوری از یک موتور تنفس اتمسفریک به ازای هر لیتر حجم موتور 140 اسب قدرت میگیرند.لایک