موضوعات داغ

آیا این نسل بعدی هیوندای ولستر است؟

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هیوندای در نمایشگاه خودرویی "بوسان موتور شو" که به تازگی در کشور کره جنوبی برگزار شده است، از کانسپی 300 اسب بخاری تحت عنوان "RM16 N" رونمایی کرد.
پس ازمعرفی هیوندای RM14 مفهومی در سال 2014 و پس از معرفی خودروی مفهومی RM15 در سال گذشته میلادی، حالا شرکت خودروسازی هیوندای در سال 2016 میلادی یک مفهومی جدید با سبک و طرح دو کانسپت قبلی معرفی کرده است، ولی در طراحی ظاهری آن تغییراتی خفیف ایجاد شده و این بار پسوند "N" را هم به انتهای نام آن اضافه کرده است تا کانسپت جدید هیوندای جذابیت بیشتری بدست آورد.
در میان شاسی و بدنه این خودرو، از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر استفاده خواهد شد که با استفاده از یک سوپرشارژر برقی پرقدرت در مجرای ورودی هوا به داخل سیلندرها، باعث تولید قدرتی 300 اسب بخاری و گشتاوری 383 نیوتن متری می‌شود که توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی به دیفرانسیل لغزش محدود خودرو ارسال می‌شود که در انتها 43 درصد به چرخ‌های جلو و 57 درصد نیرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

خودروی مفهومی 300 اسبی هیوندای

موضوعات دیگر بکار رفته بر روی این خودرو در بخش فنی هم شامل یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم اگزوز الکترونیکی متغیر و یک اسپویلر عقب خودکار برای کمک به آیرودینامیک خودرو و افزایش نیروی چسبندگی خودرو می‌شود.
در خصوص برنامه تولید این خودرو هم هیچگونه صحبتی نشده است و به نظر می‌رسد این خودرو نیز همچون دو خودروی کانسپت قبلی همچنان کانسپت باقی بماند، ولی از طرفی دیگر به صورت شایعه گفته شده که این خودرو احتمالا نسل بعدی هیوندای ولوستر خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/14
آره
1395/3/15
طراحی خودرو مخصوصا طراحی عقب ماشین در حد نقاشی یه بچه دبستانیه.
1396/5/3
عجب
عزیزه من وقتی در مورد ماشین اطلاعات نداری پس نظر نده
مرسی از سایت خوبتون