موضوعات داغ

هیوندای جنسیس الکتریکی می شود

عکس مطلب اول
هیوندای موتورز کره جنوبی برند لوکس جنسیس را با معرفی هیوندای G90 به جهانیان معرفی کرد و سپس با معرفی G80، کار خود را در این زمینه قوت بخشید. چند روز پیش هم در مقاله‌ای جداگانه عنوان کردیم که هیوندای موتورز کره جنوبی قصد دارد 6 خودرو را در پشت برند لوکس جنسیس به تولید رساند و دیروز هم شاهد معرفی نسخه‌ای اسپرت از هیوندای جنسیس G80 در نمایشگاه خودرویی "بوسان" کره جنوبی بودیم. ولی حالا شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده که در حال تلاش برای تولید خودرویی تمام الکتریکی در پشت برند "جنسیس" است تا در این بازار هم حضور جدی داشته باشد و جاه طلبی خود را به همگان اثبات کند.
مانفرد فیتزجرالد، معاون مدیرعامل برند جنسیس از شرکت خودروسازی هیوندای و همچنین یکی از عوامل سابق در شرکت خودروسازی لامبورگینی که در حال حاضر در بخش "جنسیس" هیوندای فعالیت دارند، تولید و پیدایش خودرویی تمام الکتریکی از برند "جنسیس" را تایید کردند و در ادامه افزودند که ما قطعا خودرویی تمام الکتریکی از این برند طراحی خواهیم کرد و به مرحله تولید خواهیم رساند که در صورت نداشتن پلتفرمی اختصاصی، بر روی هیوندای جنسیس G70 توسعه پیدا خواهد کرد.
معاون مدیرعامل گروه خودروسازی هیوندای و برند جنسیس همچنین افزود که خودروی تمام الکتریکی مد نظر هیوندای اگر تمامی مراحل آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش برود، در سال 2018 میلادی شاهد معرفی نسخه نهایی از آن خواهیم بود و امید می‌رود که در همان سال هم به چرخه تولید اضافه و به بازار عرضه شود. این خودرو همچنین مجلل‌تر از محصولات تسلا موتورز و یا دیگر خودروهای هم رده خواهد بود که در تلاش هستیم با نرم افزارهای پیشرفته و تجهیزاتی که در اختیار داریم، محدوده حرکتی آن را تا 200 مایل، یعنی چیزی حدود 320 کیلومتر بالا ببریم که در مقایسه با دیگر خودروهای الکتریکی تولیدی حال حاضر عددی معقول به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/13
لایک