موضوعات داغ

آغاز مسابقات دیوانه‌وار با 3 کشته تاکنون

عکس مطلب اول
2 کشته تنها طی یک روز در مسابقات موتورسواری سرعت دیوانه‌وار Isle of the man TT
اولین کشته شدگان روز یکشنبه در مسابقات دیوانه وار موتورسواری، جوانی 27 ساله استرالیایی با نام "دوایت بیری" است که به همراه همکار خود یعنی "بنیامین بینز" در کلاس موتورسیکلت‌های چهارچرخه (درشکه شکل که تصویر آن در گالری تصاویر قرار گرفته است) کنترل موتورسیلکت را از دست داده و پس از برخورد با موانع کنار پیست، جان خود را از دست می‌دهد. گفتنی است که بنیامین بینز هم از ناحیه مچ پا آسیبی شدید دیده و به بیمارستان محلی منتقل شده است تا مراحل درمان وی تکمیل شود.
این موتور سوار یعنی "دوایت بیری" برای اولین بار در سال 2014 میلادی در کنار پدرش پا به این رقابت‌های دیوانه‌وار موتورسواری گذاشته بود و در رنکینگ مسابقات، خود را به پله دوازدهم رسانده بود.
دومین کشته شده این مسابقات هم موتورسوار انگلیسی "پل شوزمیت" است که در طول تمرین به موانع کنار پیست برخورد کرده و جان خود را از دست داده است. گفتنی است که پل شوزمیت برای اولین بار در سال 2005 میلادی پا به این مسابقات گذاشت و بهترین عملکرد دوران خود را در سال 2011 میلادی به نمایش گذاشت.
پیش از این، روز جمعه نیز موتورسواری 24 ساله با نام "لوئیس سالمون" در کلاس موتو2 به هنگام تمرین در مدار بارسلونا/ کاتالونیا تصادف کرد و جان خود را از دست داد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/17
چی
مرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردن😨
،
خدا بقیه مسابقه رو بخیر کنه.