موضوعات داغ

کاهش قیمت ۵ خودرو داخلی

عکس مطلب اول
به نقل از اقتصادنیوز، نخستین نشانه‌های مثبت کاهش دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودروهای ساخت داخل نمودار شد تا در پی آن پنج نوع خودرو داخلی با کاهش قیمت مواجه شوند و ۱۵ خودرو در بازار ثبات قیمت را تجربه کنند.

این گزارش حاکی از آن دارد که قیمت خودروهای تندر ۹۰، ساندرو، پارس سال، ۲۰۶ صندوقدار و سمند EF7 با کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شده‌اند.

در مقابل ۱۵ خودرو پرطرفدار دیگر ساخت داخل که عمده آنها قیمتی زیر ۳۰ میلیون دارند با ثبات قیمت‌ها روبرو بوده‌اند.

بر اساس این گزارش با آغاز ماه مبارک رمضان بازار خودرو در رکود فصلی خود بیشتر فرو رفته و پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش تقاضا در تیر و مردادماه آینده است.

کارشناسان بازار خودرو بر این باورند که جلو افتادن امتحانات پایان ترم، امتحانات مدارس و کنکور سراسری سبب شده تا متقاضیان از خرید خودرو فعلا دست نگه دارند و تقاضای خود را به تعویق بیاندازند. این موضوع سبب خواهد شد تا حجم بالایی از تقاضای انباشته شده به اوایل تابستان منتقل شده و بازار خودرو با افزایش قیمت خودروهای پرطرفداری همچون، ال۹۰، پارس و ۲۰۶ مواجه شوند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/18
پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش تقاضا در تیر و مردادماه آینده است.!!!!!!
کدوم مرجع آماری کدوم منبع کدوم آدم باشعور و منطقی چنین پیش بینی مسخره و احمقانه ای کرده :))))))
1395/3/18
چقدتحلیل های مسخره ای دارن.چه ربطی به کنکور و امتحان داره.بیخودی جو میندازن.هرکی که پول داره هرموقعی ازسال که عشقش بکشه ماشین میخره وهرکسم که پول نداره که هیچی
1395/3/18
کاهش 100 تا 600 هزار تومانی!!!!!
الان یه بقالی میری میایی 200 پیاده میشی! ماشینی که 10 میلیون بالای قیمته 100 تومن که فرقی به حالش نداره و....
1395/3/21
دقیقا
1395/3/21
دقیقا
1395/3/18
خودرو هاشون واسه خودشون
1395/3/18
اميدوارم مردم با كمي تفكر به اين نتيجه برسند كه نخريدن خودرو صفر ،، در بلند مدت بسيار به نفعشون تموم ميشه ، دوست عزيز يه سال دو سال نيازتو با ماشين كاركرده رفع كن ، سال سوم خودت سودشو ميبري ( خودرو ساز ها مجبووور ميشن كيفيت رو ببرن بالا قيمت رو بيارن پايين ، عملي شدن اي موضوع فقط تو دست من و تو هست ، نه كس ديگه !)، سرنوشت قوم و ملتي تغيير نميكنه مگر به دست خودشون :)
1395/3/18
اونایی که واسه خرید ماشین صد هزار تومان کم داشتن بشتابند که ارزون شده. ...😂😂😂😂😂
1395/3/18
امتحانات پایان ترم😐امتحانات مدارس😐کنکور😐
حداقل میگفتی بیحالی مردم درماه رمضان به سبب روزه گرفتن برای ثبت نام دلیل بهتری بود تا کنکور و امتحانات
اونایی که میرن مدرسه یا دانشگاه مگه پول دارن که بخوان به دلیل امتحاناتشون خرید زباله هاتون رو به تعویق بندازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/3/18
اون کسی که به این چندر غاز میگه کاهش چی تو سرشه من که شک دارم مغز باشه فقط چرنده بابا تا کی میخواید با این ارابه های مرگ مردم سرگرم کنید لطفا اسن خودرو رو روی این آشغالا نذارید
1395/3/19
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیابود که گوشه چشمی به ما کنند
دردم نهفته به ز طبیبان مدعی
باشد که از خزانه غیبم دوا کنند...