موضوعات داغ

بررسی اپیزود دوم سری جدید تاپ گیر

عکس مطلب اول
این اپیزود از سه بخش اصلی تشکیل شده بود، تست مکلارن 675LT در ابتدای برنامه، آزمایش مقایسه‌ای سه کراس اوور مطرح بازار در دو بخش و قسمت میهمانان.
به نقل از نقدستان، قسمت میهمانان به قدری ملال آور و بیهوده بود که به آن نخواهیم پرداخت و چیزی نمانده بود هنگام دیدنش خوابمان ببرد! بنابراین عملاً آنرا ندیدیم که بخواهیم شرحش بدهیم!
حالا که نکته‌ی منفی این اپیزود را مطرح کردیم باید با خیال راحت بگوییم که به بقیه‌ی این اپیزود نمره‌ای بین خوب تا عالی تعلق می گیرد.

در بخش اول Chris Evans برای آزمودن مکلارن 675LT از تارخچه‌ی مکلارن F1 و نام Long Tail شروع کرد که جالب بود، هرچند که این فکر در ذهنمان تداعی شد که جرمی یا جیمز می‌توانستند جذاب تر و صمیمی‌تر همین تاریخچه را توضیح دهند. در هر صورت وقتی زمان رانندگی رسید Chris Evans چیزی کم نگذاشت، و قسمتهای رانندگی او بسیار جذاب بودند. البته او مهمان ویژه‌ای نیز در مکلارن همراه خود داشت که آنرا فاش نمیکنیم، تا در صورتیکه این قسمت را ندیده اید از جذابیتش کاسته نشود. کافیست بدانید که این مهمان راننده‌ی ماهری بوده و مکلارن را تا نهایت لیمیت‌هایش می‌راند!

تست مک لارن در قسمت دوم

بخش دوم به دو قسمت تقسیم شده بود که یکی پس از تست مکلارن و دیگری در آخر برنامه نمایش داده شد. این بخش را باید در حد عالی ارزیابی کرد. Matt LeBlanc و Chris Evans همراه مجری مهمان، Eddie Jordan به آزمایش سه کراس اوور جدید، یعنی جگوار F-Pace، پورشه Macan و مرسدس GLC پرداختند. البته سه موزیسین نیز این سه مجری را همراهی می‌کردند. برای آزمودن سه کراس اوور آنها را در شهر، جاده و آفرود مورد آزمون قرار دادند و کاملاً یادآور سفرهای قدیمی تاپ گیر بود. همچنین ارتباط بین مجریان و مهمانان بسیار صمیمی و باورپذیر به نظر می رسید، بعلاوه شوخی ها و طنازی‌ها و حتی تقلب‌ها و کلک زدن‌های آشنای Top Gear را می‌شد دوباره مشاهده کرد.

مناظر زیبا و رانندگی‌ مشتاقانه‌ی مجریان و مهمانانشان نیز هیجان و جذابیت این بخش را به شدت افزایش می‌دادند. آخرین چالش این تست به طرز خاصی هیجان انگیز بود و نمی‌توانستیم چشم از صفحه نمایش برداریم. در کل قسمت تست کراس‌اوورها قطعاً رضایت ماشین دوستان را جلب خواهد کرد.


قسمت کسل کننده میهمانان

نهایتاً همانطور که انتظار داشتیم اپیزود دوم از اپیزود اول به مراتب بهتر بود، فقط امیدواریم Chris Evans و رفقا فکری به حال قسمت میهمانان برنامه بکنند. این قسمت به شدت ملال آور است و هیچ جذابیتی ندارد، بعلاوه بیش از حد طولانیست. حتی می‌توانیم بگوییم اگر نمی‌توانند فرمت این قسمت را دوباره به جذابیت قبل برگردانند بهتر است مانند تاپ گیر آمریکا آنرا کلاً حذف کنند.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/18
از وقتی که جرمی کلارکسون با اون صدای گرم و دلنشینش رفته این برنامه دیگه جذابیت سابق نداره
1395/3/18
دیگه دیدن نداره
1395/3/18
من سري دوم رو بيشتر ترجيح ميدم . حداقل تا اينجاش با ادب تر برخورد كردن. و دست خاله زنك بازيهاي سري قبلي كه ي جورايي تو سر خودروهاي رغيب ميزدن خبري نيست و از همه مهمتر ي خانم هم اضافه شده كه ي جورايي احترام به نظر خانومها هم هست و حسي كه به ي ماشين دارن. اميدوارم از ناقلا بازيهاي قبلي ديگه خبري نباشه
1395/3/18
بخش زیادی از جذابیت این برنامه به این چیزایی بود که شما خوشت نمیاد. اتفاقا هموناش بود که خیلی باحال بود. این زنه هم نمیشه زیاد در موردش قضاوت کرد چون فقط یه رانندگی با کوروت داشته. اما تو همون قسمت هم میشد فهمید خیلی شباهت با چیزی که شما میگی نداره.
1395/3/19
ببخشید شما چند سالتونه؟
1395/3/19
دوست عزیز اصل برنامه همون هنرمندی مجری ها در ارتباط بین ماشین و چیزیه که شما رو به خنده بندازه و گرنه من بشینم ببینم که پورشه چی زده چی نزده که لطفی نداره امثال این برنامه همه شکست خوردن دنده 5 و تاپ گیر امریکا نمونه بارزه که مردم میخوان شاد بشن
1395/3/18
نه دیگه برنامه اون برنامه جرمی نمیشه مخصوصا اون زنه که گند زدن به برنامه
1395/3/18
فقط جرمي كلاركسون
1395/3/18
جرمی و جیمز و ریچارد هم مشغول ساخت برنامه جدیدشون به اسم The Grand Tour هستن.فکر کنم از پاییز پخش میشه ولی فکر نکنم مردم توی ایران و خیلی از کشورای دیگه بتونن ببینن چون از شبکه آمازون پخش میشه و پولیه...
این تخت گاز جدید هم خیلی لوس و بی مزه هست
1395/3/18
آخرین اخبار از سه مجری سابق تاپ گیر ( Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May)
تنها در پیج اینستاگرام، فیسبوک و توییتر من
1395/3/19
الان کل جهان 14 ساله که داره با اون سه مجری تماشا میکنن من خودمم که 5 ساله نگاش میکنم این تهیه کننده های برنامه با خودشون چی فکر کردن با یه اتفاق کوچک یا بزرگ سه نفر محبوب رو میزارن کنار دو سه نفر که نمیدونم اهل فن کارن یا نه که هنوز ندیدمش رو میارن به برنامه تازه هم توقع دارن برنامه مثل قبلنا محبوب و بیننده داشته باشه؟
1395/3/19
اونام نه راه پیش داشتن نه راه پس.با مشت زدن تو صورت تهیه کننده و حرفای نژاد پرستانه کار کمی نیست که جرمی کرد هر چقدر هم که دوستش داشته باشیم
1395/3/19
یعنی اون عقب مونده عینکی رو می بینم حالم بد می شه همش هم می خواد تقلید کنه با اون صدای مزخرفش هرجور کاری بهش میاد جز مجری بودن اونم برای ماشین خیلی ضایع هست بعد سبکشم عوض کردن واقعا مسخرس مثل قبلا سه نفر نیستن همش مهمان های از خودشون سبک تر میارن!!از نظر مصنوعی بودن برنامه خیلی به تولیدات صداسیما نزدیک شده
1395/3/19
جذابیت این برنامه فقط به جیمز و ریچارد و جرمی کلارکسون بود.
بعد از اونا این برنامه به هیچ دردی نمیخوره.من یکی که نگاهش نمیکنم.
حتی اگه شده تو آمازون پول بدم ولی اینو نگاه نمیکنم.
1395/3/20
اصلا مهم نیست که ما ایرانیها خوشمون بیاد یا نیاد ! این برنامه برای تلویزیون انگلیس ساخته شده و مهم اینه که تبقه آمار BBC در انگلیس از سری جدید استقبال شده و تماشچیان زیادی داشته . حالا ما ایرانیها سره پیازیم یا تهش ؟ :)))
1395/3/25
ديگه ديدن نداره .