موضوعات داغ

پاگانی با پلاکی به ارزش 5 میلیون دلار

عکس مطلب اول
در این آخر هفته، یکی از خاص‌ترین خودروهای جهان به همراه یکی از خاص‌ترین پلاک‌های روی کره زمین به قیمت 18 میلیون درهم در طول یک حراجی در شارجه امارات متحده عربی به فروش رسید.
برای کسانی که زیاد با واحد پول اماراتی‌ها آشنایی ندارند باید گفت که 18 میلیون درهم اماراتی‌ها معادل 4.9 میلیون دلار است که باعث می‌شود این خودرو به همراه پلاکش که تنها شماره "1" است، گران‌ترین چیزی تلقی شوند که تاکنون در این حراجی اماراتی قیمت خورده است. در حالی که پلاک "1" نصب شده بر روی این پاگانی خود به تنهایی 2 میلیون دلار قیمت دارد.
گفتنی است که این مزایده با 1340 مناقصه، بزرگ‌ترین حراج درامارات متحده عربی از نظر تعداد مناقصه به شمار می‌رود که در انتها تاجری به نام "عارف احمد زارونی" پیروز از این مناقصه بیرون می‌آید. وی در خصوص این مزایده می‌گوید که من همیشه جاه‌طلبی خاصی نسبت به شماره "1" دارم و در هر چیزی باید بهترین‌ها را داشته باشم، لذا این پلاک هم دقیقاً چیزی است که نیاز دارم.
وی در ادامه عنوان کرد که قصد فروش چنین خودرویی را نخواهد داشت و آن را فقط برای استفاده شخصی بکار خواهد برد. البته عارف احمد به عدم فروش پلاک شماره "1" اشاره داشته و سرنوشت پاگانی هوایرا در هاله‌ای از ابهام است و ممکن است پلاک آن برداشته شده و بر روی خودروی دیگر شاید از جنس طلا نصب شود.
علاوه بر این، 60 خودروی دیگر با پلاک‌های رُند همچون "911" بر روی پورشه 911، پلاک 12، پلاک "918" بر روی پورشه 918 و... به فروش رسید که مجموع آن‌ها به 50 میلیون درهم یعنی حدود 13.6 میلیون دلار رسیده که بزرگ‌ترین آن مربوط به همین پاگانی هوایرا با پلاک "1" می‌شود.
در انتها گفته شده که تمامی پول‌های کسب شده از این مزایدات به موسسات خیریه و کودکان گرسنه آفریقایی اعطا خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/20
ماشین بعضی از دوستانی که در سایت به همه چی میگن آشغاااااااال , حقم دارن والااااا :)))))))))))
چرخش بچرخه براشون
1395/3/20
چه کسایی چه چیزایی سوار میشن!
چی بودیم و چی شدیم! التماس تفکر...
1395/3/20
مبارکش باشه
واقعا چی باعث شده اونا تو ناز و نعمت باشن و ما با وجود اینهمه سرمایه و منابع کشورمون تو این وضع باشیم و سرمایه هامون به تاراج بره....؟