موضوعات داغ

تقویت کوپه لوکس بنز تا بیش از 1000 نیوتن متر

عکس مطلب اول
رنتک (Renntech)، شرکتی در فلوریدا و تاسیس شده در سال 1989 توسط "هارتموت فیهل"، بدون شک یکی از بهترین تیونرهای صنعت خودروسازی به شمار می رود که حوزه کاری خود را در تقویت محصولات مرسدس بنز و بخصوص نسخه های AMG از آن ها محدود کرده است، به تازگی از آخرین پروژه کاری خود پرده برداری کرده که بر روی خودروی لوکس و کوپه مرسدس بنز، یعنی S63AMG کوپه اجرا شده است.
در مدل استاندارد و مدلی که رنتک به آن پرداخته است، از پیشرانه ای 5.5 لیتری هشت سیلندر BiTurbo استفاده می شود که در حالت استاندارد قدرتی 577 اسب بخاری و گشتاوری 900 نیوتن متری تولید می کند. ولی رنتک در مرحله اول با بروزرسانی اطلاعات ECU، باعث استخراج قدرتی 669 اسب بخاری و گشتاوری 995 نیوتن متری شده است. علاوه بر این، تیونر با اضافه کردن مبدل های کاتالیزوری 200 سلولی در مجرای خروجی گازهای حاصله از احتراق، حداقل 10 اسب بخار قدرت و 20 نیوتن متر گشتاور به مجموع قدرت تولیدی موتور می افزاید.

تقویت کوپه لوکس مرسدس بنز

این تمام ماجرا نیست، چون بسته تقویتی اصلی رنتک علاوه بر تغییرات ECU و نصب یک کاتالیزور 200 سلولی، شامل منیفولدهای اسپرت با دریچه گاز الکترونیکی، پیستون های تقویت شده، سیستم الکترونیکی بهینه سازی شده، شاتون های تقویت شده و میل لنگ تقویت شده می شود که در مجموع امکان تولید قدرتی 708 اسب بخاری و گشتاوری 1137 نیوتن متری را فراهم می سازد.
گرفتن قدرت اضافی از این مرسدس بنز هم چندان ارزان نخواهد بود، زیرا خود مرسدس بنز بدون تغییرات ظاهری و باطنی، ارزشی 164 هزار و 75 دلاری دارد و اصلاح اطلاعات ECU حداقل 3495 دلار و همچنین نصب کاتالیزور 200 سلولی نیز حداقل4940 دلار هزینه در بر خواهد داشت. دیگر قسمت های تقویت شده بعلاوه چهره اسپرت شده هم فعلا قیمتی برایشان تعریف نشده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/22
خوشگلتر از این چیزی هست؟!