موضوعات داغ

طرح نخست جانارلی تکامل پیدا کرد

عکس مطلب اول
جانارلی نسخه‌ای تقریبا تکامل یافته از طرح نخست خود (Design-1) در امارات متحده عربی و شهر دبی معرفی کرد. پس از نشان دادن طرحی مفهومی در ماه دسامبر، خودروی جانارلی به نظر می‌رسد که مراحل طراحی و توسعه خود را پشت سر گذاشته و آماده ورود به جاده‌ها شده است.
این خودروی رودستر که تاحدودی هم به خودروهای اسپیدستر (هم کلاس با خودروهایی نظیر KTM XBow، آریل اتم و رضوانی بیست) شباهت دارد، براساس گفته‌های جانارلی با قیمتی 55 هزار دلاری تولید و به فروش خواهد رسید که برای یک خودروی اسپرت رودستر و در مقایسه با رقبای بازار بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این، جانارلی معتقد است که در صورت ادامه این روند و پیش رفتن طبق برنامه تدوین شده، می‌توان شاهد حضور این خودرو در تابستان امسال بود، هرچند تا به الان جانارلی ادعا دارد که حداقل 20 مورد ثبت سفارش برای خرید این خودرو گزارش شده است.

جانارلی

طراحی ظاهری این خودرو را می‌توان چیزی مابین کلاسیک و مدرنیته (با غلظت بیشتر کلاسیک) توصیف کرد، طرحی که در نگاه اول تداعی‌گر خودروی کلاسیک فراری تستروزا و یا جگوار D-Type است و برای ساخت و توسعه آن از یک شاسی فولادی لوله شکل استفاده شده و اطراف آن و اطراف راننده را پشم شیشه و ورق‌های فیبرکربنی پوشش داده است.
در پشت سر راننده هم پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی نشسته که حداکثر قدرتی 304 اسب بخاری و گشتاوری 371 نیوتن متری دارد و از یک جعبه دنده شش سرعته دستی برای انتقال قدرت خود به خروجی کمک می‌گیرد که در عمل براساس ادعای جانارلی (Jannarelly) تبدیل به شتابی صفر تا صد 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 217 کیلومتر بر ساعتی می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد