موضوعات داغ

ایرتویا و کمک به کودکان سرطانی تحت پوشش محک

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در برنامه های جدید ارتباطی خود، فعالیت های خیرخواهانه را در قالب مسئولیت اجتماعی شروع نموده و در همین راستا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به همکاری با موسسه خیریه محک نموده است.

به گزارش واحد بازاریابی ایرتویا این فعالیت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان تحت عنوان "هر خرید، یک امید" و با امضاء تفاهم نامه دو جانبه بین شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک و با تقبل هزینه های دارو و درمان 571 کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش محک به مدت یک ماه توسط شرکت ایرتویا، اجرا می گردد.

همچنین شرکت ایرتویا در نظر دارد با ارتقاء فرهنگ کمک به همنوعان، پیشگام در ارزش آفرینی این روند در بین دیگر شرکت های فعال خودرویی در کشور باشد.

به نظر می رسد این روند می تواند در قالب مسئولیت اجتماعی هر شرکت بسیار مفید برای جامعه باشد و امری نیکو در راستای کمک به هموطنان گرامی است و امیدواریم دیگر شرکت های خودروسازی و واردکننده نیز به این نوع حرکات روی آورده و لااقل در حد خود به این گونه موسسه های خیریه کمک کنند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/22
منم اگه همچین سودایی به جیب میزدم کمک میکردم!
1395/3/22
اینقدر از مردم خوردن این پولا براشون چیزی نیس...پشت این کمک ها چه خبره خدا میدونه
1395/3/22
ایرتویا لازم نکرده از این کارها بکنه ...

اول بره خدمات دهی خودشو درست کنه که اسمش فقط نمایندگیه و دلالن در واقع ...
2 ماهه باید ماشینی که نوشتیم رو تحویل بدن ، هر روز زنگ میزنن میگن نداریم این رنگشو و نمیاریم ، شما غلط کردی وقتی نمیتونی پای قول تحویل 1 ماهه ات وایسی الکی ادعا میکنی .

یعنی تو این کشور نمایندگی = یه مشت دلال بدون اخلاق کاری