موضوعات داغ

تولید سدان کیا GT در سرزمین کانگروها

عکس مطلب اول
شنیده‌ها حاکی از این است که سدان اسپرت کیا یعنی GT قرار است با قیمتی 30 هزار دلاری از سال آینده با دو موتور V6 در برخی از بازارها عرضه شود.
سال 2011 میلادی و در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت بود که شرکت خودروسازی کیا از مفهومی GT رونمایی کرد که در اصل خودرویی سدان با خصوصیات اسپرت بود، حالا شایعاتی پیرامون این محصول رشد کرده و در وبسایت‌های خارجی دست به دست چرخیده است که این سدان اسپرت کیا با داشتن نام GT مراحل طراحی و توسعه خود را پشت سر گذاشته و نسخه نهایی آن از سوی متخصصان کیا تایید شده است. این گفته‌ها تقریبا برای ابتدای سال جاری میلادی هستند، ولی به تازگی اخباری از سرزمین کانگوروها بدست آمده که گفته می‌شود این خودرو با قیمتی 40 هزار دلاری برای عرضه در سال آینده میلادی آماده شده است، 40 هزار دلار استرالیایی‌ها که به دلار آمریکا می‌شود چیزی حدود 29 هزار و 500 دلار.
پس از انتشار این خبر، یکی از مقامات ارشد کیا موتورز استرالیا اطلاعات ذکر شده را تایید کرد و گفت که این سدان اسپرت در دو نسخه با قیمت پایه 40 هزار دلاری ( معادل 29 هزار و 500 دلار آمریکا) و قیمت فول آپشن 50 هزار دلاری (معادل 36 هزار و 800 دلار آمریکا) ساخته و عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های "دامین مردیت"، سدان اسپرت کیا با دو پیشرانه شش سیلندر V شکل ساخته و پرداخته خواهد شد که یکی از آن‌ها حجمی 3.8 لیتری و قدرتی 311 اسب بخاری دارد و دیگری هم با بهره جستن از توربوشارژرهای دوقلو، حجمی 3.3 لیتری و حداکثر قدرتی 365 اسب بخاری دارد که برای اولین بار در سدان لوکس هیوندای جنسیس G90 شاهد بکار گیری آن بوده‌ایم.

نمونه مفهومی کیا GT که در سال 2011 معرفی شد

هر دو پیشرانه به صورت انحصاری تنها با جعبه دنده‌ای هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه خواهند شد.
در آخر امیدواریم که این خودرو امسال به چرخه تولید کیا استرالیا افزوده شود و برای اولین بار نسخه نهایی آن در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 به نمایش درآید. همچنین گفته شده این خودرو از سال آینده میلادی به عنوان یک خودروی مدل 2018 در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/26
قیافش بیشتر شبیه ماشینهای الکتریکیه . اما طراحی متفاوت و جالبی داره.
1395/3/26
اگه به همین فرم و قیافه نزدیک باشه ماشین جالبی میشه.پشت ماشین چه فرمه جالبی داره