موضوعات داغ

ثبت نام برای تست درایو محصولات هوندا

عکس مطلب اول
یکی از امور بسیار پسندیده ای که اخیراً شرکت های مختلف داخلی اقدام به آن کرده اند، امکان و فراهم کردن شرایطی برای تست درایو محصولات مختلف آن ها است. در این روند شرکت گلرنگ موتور فامیلی که اخیراً سکان کشتی محصولات هوندا در ایران را به دست گرفته، قصد دارد تست درایو محصولات هوندا را برگزار کند تا علاقمندان بتوانند قبل از خرید با خودروی مورد نظر خود رانندگی کرده و بیشتر با آن آشنا شوند.
این امر پسندیده باعث می شود که خریدار بتواند قبل از خرید تجربه ای با خودروی مورد نظر خود داشته باشد و لذا تصمیم گیری بهتری را جهت خرید بگیرد.
در این راستا اگر از علاقمندان به خرید یکی از محصولات هوندا هستید، می توانید با شماره 88201850-021 داخلی 116 تماس بگیرید و برای این تست درایو ثبت نام کنید.
برای یادآوری باید بگوییم که فعلاً در سبد خرید گلرنگ موتور دو محصول معروف هوندا آکورد و هوندا CR-V قرار دارد که هر کدام در بازارهای جهانی افتخاراتی را یدک می کشند اما زمزمه ورود دو محصول دیگر از جمله هوندا سیتی و نسل جدید هوندا سیویک نیز به گوش می رسد که مخصوصاً در مورد سیویک با توجه به چهره مدرن و برندی معتبر، امیدهای زیادی برای فروش مناسب و بالای آن وجود دارد.
البته هوندا اودیسه نیز اخیراً توسط این شرکت رونمایی شده که در رده ون های لوکس بازار محسوب می شود و به زودی وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/25
آفرین به گلرنگ موتور که همچین برنامه ای رو گذاشت
1395/3/25
شرکت گلرنگ موتور فامیلی؟؟؟؟؟!!!!!!خدا رحم کنه وبه خریداران هوندا پیشاپیش صبر بده. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1395/3/25
خدا خودش بهتر میدونه که این اسم خییییییعلی تابلوئه! واقعا کی اینو انتخاب کرد!؟؟؟؟
گل رنگ موتور فاااامیلی؟؟؟
انشالا تنها بدیش فقط اسم نمایندش باشه و خریدارا رو اذیت نکنه.