موضوعات داغ

فیلم تبلیغاتی جذاب آفرود و روغن موتور

عکس مطلب اول
شرکت Pennezoil که در تولید روغن موتور خودرو فعالیت دارد اخیراً فیلم های مختلف و بسیار جذابی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده است. این سری کلیپ هایی که توسط این شرکت منتشر شده به Joyride Circuit معروف هستند و در جدیدترین فیلم ساخته شده راننده معروف Rhys Millen پشت یک جیپ Wrangler نسخه Unlimited Rubicon قرار می گیرد و به آفرود می رود. این کلیپ در صحرای Baja مکزیک تهیه شده و صحنه های بسیار زیبا و پرهیجانی را ایجاد کرده است.
این راننده از قابلیت های فوق العاده خودرو استفاده کرده و آفرود را با چاشنی سرعت به نمایش گذاشته است. قطعاً نوع خودروی انتخابی نیز در این کلیپ بی دلیل نبوده و شاید خودروی دیگری توانایی و تاب حرکاتی که این راننده انجام داده را نداشت. برای یادآوری جیپ Rubicon به یک پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری مجهز شده و دیفرانسیل عقب و جلوی آن قابلیت قفل شدن دارند و ضرایب پایین دنده های گیربکس باعث می شود به راحتی بتواند هر پستی و بلندی را پشت سر بگذارد.
Pennezoil اعلام کرده که باز هم کلیپ های دیگری از Joyride تولید خواهد کرد و شاید این بار شاهد این باشیم که Millen پشت فرمان خودروهایی نظیر مزدا RX-7 یا تویوتا سوپرا باشد.
در زیر می توانید این کلیپ را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد