موضوعات داغ

برادران سری M با دوپینگ G POWER

عکس مطلب اول
جی- پاور، یکی از برترین تیونرهای صنعت خودروسازی که فقط و فقط محصولات بی.ام.و را انتخاب و تقویت می‌کند، در آخرین پروژه خود دو مدل M3 و M4 را همزمان تقویت کرده که قدرت تولیدی آن‌ها به صورت ترکیبی به حداکثر 1200 اسب بخار رسیده است.
به طور مجزا، جی- پاور برای هریک از این دو خودروی نام برده شده یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژر از خانواده موتورهای BiTurbo را در نظر گرفته است که با جادوی تیونر بر روی آن‌ها، خروجی قدرت به 600 اسب بخار و خروجی گشتاور هم به 740 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است و این یعنی اینکه در مقایسه با مدل استاندارد، هر کدام از آن‌ها حدود 169 اسب بخار و 190 نیوتن متر قوی‌تر شده‌اند.
این افزایش قدرت برای دارندگان مدل‌های استاندارد ارزان نخواهد بود، چون برای توربوشارژرهای بروزرسانی شده حداقل 3 هزار و 650 یورو ، برای سیستم اگزوز و اتصالات جدید آن باید 1780 یورو و برای بروزر‌سانی اطلاعات ECU موتور هم باید 3 هزار و 250 یورو به تیونر پرداخت کنند تا در عوض قدرت موتور خودروهایشان 169 اسب بخار و 190 نیوتن متر افزایش پیدا کند.

تیونینگ ب ام و های ام پاور توسط جی پاور


اگر کیت بدنه خودرو را هم طلب کنند، باید برای راهنمای تیتانیومی اگزوزها و قطعات فیبرکربنی بکار رفته در بدنه حدود 7 هزار و 647 یورو پرداخت کنند.
با تمام این تمهیدات، حداقل شتاب این دو خودروی تقویت شده از 4.3 ثانیه به حداقل 3.7 ثانیه کاهش پیدا کرده است و حداکثر سرعت آن‌ها نیز به 250 کیلومتر بر ساعت رسیده است. البته پیش از این هم حداکثر سرعت این دو خودرو 250 کیلومتر بر ساعت بوده، زیرا محدود کننده الکترونیکی در آلمان اجازه بالا رفتن سرعت از مرز 250 کیلومتر بر ساعت را نمی‌دهند، ولی در صورت نیاز و اشتیاق به داشتن سرعتی بالاتر، تیونر با گرفتن 668 یورو، محدود کننده الکترونیکی را بر می‌دارد که در این صورت حداکثر سرعت خودرو به مرز 320 کیلومتر بر ساعت نزدیک می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد