موضوعات داغ

مازراتی کواتروپورته بلاخره فیس لیفت شد

عکس مطلب اول
مازراتی کواتروپورته برای شروع دور جدیدی ازچرخه عمر خود چهره عوض کرد.
شرکت خودروسازی مازراتی برای ایجاد تنوع و جذب مشتریانی بیشتر به سمت مازراتی کواتروپورته، پس از سه سال و نیم عرضه در بازار و فروش بیش از 24 هزار نسخه در 72 کشور از جهان، نسخه‌ای فیس لیفت از این برند در روزهای گذشته معرفی کرد تا این برند لوکس مازراتی دور جدید چرخه عمر خود را که عموما "اواسط چرخه عمر یک نسل" می‌نامند، شروع کند.
اگر نسخه اصلی از مازراتی کواتروپورته را به خاطر داشته باشید، سریعا متوجه تغییرات حاصله در نسخه فیس لیفت خواهید شد، به این صورت که درطراحی جلوپنجره مشبک خودرو تجدید نظر شده و از عناصر کرومی به صورت عمودی در آن استفاده شده، ورودی‌های هوای روی سپر اصلاح شده و حاشیه‌ای مات به آن داده شده و در آخر آینه‌های جانبی در کنار یک سری اصلاحات جزیی، تغییر کرده است.

مازراتی کواتروپورته فیس لیفت

علاوه بر این‌ها، مهندسان مازراتی یک شاتر هوای قابل تنظیم الکتریکی را بین دریچه‌های ورودی هوا و رادیاتور موتور نصب کرده‌اند که به کنترل بهینه درجه حرارت سیال موتور کمک می‌کند. درضمن مازراتی گفته که تمامی قسمت‌های آیرودینامیکی خودرو در ضریب کشش آیرودینامیکی حداقل 10 درصد پیشرفت داشته‌اند.
در کنار تغییرات سطحی ظاهری، بخش موتوری تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. یعنی همچنان بر روی مازراتی کواتروپورته فیس لیفت از یک پیشرانه 530 اسب بخاری 3.8 لیتری V8 با توربوشارژرهای دوقلو، پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر با قدرت 350 اسب بخاری، پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر با قدرت 410 اسب بخاری و یک موتور 3 لیتری شش سیلندر V شکل دیزلی استفاده می‌شود.
در آخر مازراتی اعلام کرد که فیس لیفت کواتروپورته را از ماه ژوئن 2016، یعنی از همین ماه ثبت سفارش و عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/28
آشغال ترین ماشین دنیا = مزدا 3
1395/3/29
سلام.چرا من میخواستم مزدا3 مدل 87 بخرم ؟ یعنی از چینیا بدتره ؟
1395/3/29
اگر نسل قبلی را به خاطر داشته باشید!!!!
خوب یه عکس از نسل قبلی می گذاشتید تا به این جمله و توضیحات اضافه نیازی نباشد. ضمنا حداقل بفرمایید این آمار فروش برای نسل قبل، موفقیت آمیز تلقی می شود یا خیر؟

اگر هم می گفتید بازار هدفش چقدر بوده؟ خودروهای رقیبش چقدر فروخته اند؟ دیگر من احساس می کردم با خواندن این مقاله کوتاه، مطالب بسیاری دریافت کرده ام و ارزشش را واقعا داشته است.