موضوعات داغ

ب ام و X6 و جنجال آفرینی در کلیپ های تصادف روسی

عکس مطلب اول
کراس اوور بزرگ BMW در خط مقدم حوادث کلیپی قرار گرفت.
اغلب مواقع فیلم‌های Dashcam یا همان دوربین‌هایی که در جلوی خودروها نصب می‌شود، صحنه‌های قریب الوقوعی را به ثبت می‌رسانند که تصادفات جاده‌ای یکی از سوژه‌های جذاب این دوربین‌ها برای ضبط به شمار می‌روند. حال این کلیپ‌ها دردسری شده‌اند برای کمپانی خودروسازی BMW و کراس اوور بزرگش یعنی X6، چون یک سری کلیپ از رانندگان روسی جمع آوری شده و به صورت مجموعه در یک ویدیو تقریبا 5 دقیقه‌ای گنجانده شده است که بی.ام.و X6 را با وجود سیستم‌های ایمنی مختلف به چالش می‌کشد.
صرف نظر از نسل اول، دوم یا سوم، بی.ام.و X6 بزرگ‌ترین شاسی بلند این کمپانی آلمانی و یکی از خودروهای ایمن این کمپانی در نسل‌های مختلف به شمار می‌رود که در خود آلمان چندان محبوبیتی در مقایسه با سایر رقبایش ندارد، ولی در کشوری مثل روسیه برای داشتن این خودرو سر و دست می‌شکنند.
در انتهای مقاله، ویدیویی برای شما بارگزاری کرده‌ایم که چندین کلیپ کنار همدیگر طی چند سال اخیر جمع آوری شده و در یک ویدیو کامل گنجانده شده است. تمامی کلیپ‌ها مربوط به کشور روسیه می‌شوند و در آن تصادفاتی ساده و بعضا سنگین را به نمایش می‌گذارد که تمامی آن‌ها توسط شاسی بلند X6 از کمپانی خودروسای آلمانی بی.ام.و صورت پذیرفته است و این نشان می‌دهد که X6 در خط مقدم تصادف خودروهای خاص روسیه قرار دارد. هرچند باید مسبب اصلی این حوادث را به گردن رانندگان این خودروها انداخت، چون اکثر حوادث ثبت شده به خاطر سهل انگاری و نداشتن مهارت کافی توسط رانندگان این خودروی 2.2 تنی است.
بعد از نگاه کردن به این ویدیو، به این نتیجه خواهید رسید که روس‌ها از ساده‌ترین موقعیت‌ها نیز حادثه می‌آفرینند، پس اگر قصد مسافرت به روسیه را دارید، حتما مواظب X6های متحرک داخل خیابان باشید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/29
مشکل از بی ام دبلیو نیست.
مشکل دست فرمون ... روس‌هاست
1395/3/29
ي مشت آدم مست و مواد مصرف كرده كه تازه به دوران رسيدن . X6 از سرشون هم زياده
1395/3/29
ياد يكي از قسمتهاي تاپ گير افتادم
تو تست x6 اخرش ماشينو تو تپه ول كرد گفت اين يه آشغال به تمتم معناست
البته از اين نظرا زياد ميده جرمي!
1395/3/29
دوتا کشور مضخرف مثل روسیه و چین اگه نبود دنیا گلستان میشد
1395/3/29
ایران باید با از نیسان ابی ترسید روسه از بی او ایکس شش.ببین تفاوت؟
1395/3/29
رانندگی بلد نیستین نشینید پشت غولی مثل X6 ( منظور از غول اندازه ی بزرگ ماشینه ) انتظلار دارید وقتی درست نمیرونید ماشین بیاد فرمون بده ترمز کنه و از تصادف جلوگیری کنه.
1395/3/29
خداییش اینا بیان تو تهران و تبریز و مشهد و...رانندگی کنن تعداد تصادف کرده ها بیشتر از تعداد تصادف نکرده ها میشه
1395/3/30
انگار چیزی به نام اینه وجود نداره عشقی میپیچن
اون لادا که در بی ام و رو تا کرد هم تو دقیقه اخر باحال بود
1395/3/30
ایرانی جماعت با این دست فرمون داره سمند و پراید سوار میشه بعد این روسا که فرق پدال گاز و ترمز نمیدونن چیه، x6 .... تو این موردم نسل سوخته شدیم.
1395/3/30
والله من موندم بچه پشت فرمونه یا قضعیه چیه ... اصلا تصادف های که تو این ویدیو هست خیلی ساختگی به نظر میاد از بی احتیاطی و مشنگ بازی.....
1395/3/30
این کلیپ اصلا ربطی به بی ام و نداره مشکل از دس فرمون روس هاست که رانندگی بلد نیستن و ماشین به قشنگی رو داغون میکنن حیف اون ماشین که افتاده دسته اونا
1395/3/31
همیشه فکر میکردم از نظر فرهنگ رانندگی در رتبه ی آخر دنیا هستیم ، تا وقتی که چند سال پیش با کلیپ های تصادفات روسی آشنا شدم.
1396/2/27
از بس ماشینای خوب سوار شدن هار شدن
حتما" باید بهشون پراید بدیم تا بفهمن تصادف شوخی نیست
اگر روس ها 6 ماه پراید رو خودرو ملی اعلام کنن بعدش باید روسیه رو از نقشه حذف کرد