موضوعات داغ

جنگ قدرت بین فراری لافراری و موتورسیکلت KTM سوپر دوک R

عکس مطلب اول
به فصل جدیدی از مناقشه طولانی اتومبیل در برابر موتورسیکلت خوش آمدید، اما این بار به شیوه‌ای متفاوت و کاملا غیرمنصفانه که نه از شتاب گیری خبری است و نه از حداکثر سرعت دست یافته، بلکه در این ویدیو شاهد مسابقه طناب کشی میان فراری لافراری و موتورسیکلت KTM سوپر دوک R خواهید بود که پیشاپیش می‌توان نتیجه نهایی آن را متصور شد، هرچند نباید سوپر دوک R را دست خالی مقابل فراری لافراری توصیف کرد.
برخی ممکن است بگویند که موتورسیکلت سوپر دوک R هیچ شانسی مقابل فراری لافراری نخواهد داشت، ولی درخواست ما از شما این است که تا انتها به تماشای ویدیو بارگزاری شده بر روی سایت بپردازید تا ذهن و پیش بینی‌های خود را به چالش بکشانید. هرچند قدرت 180 اسب بخاری موتور سیکلت سوپر دوک R در مقابل قدرت 800 اسب بخاری موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر فراری لافراری تاحدودی نتیجه کار را قابل پیش بینی می‌کند و همچنین قدرت 150 اسب بخاری موتور الکتریکی لافراری می‌تواند نقش تعیین کننده را با رساندن قدرت ترکیبی به 950 اسب بخار بازی کند.

جنگ قدرت بین فراری لافراری و موتور سیکلت کی تی ام

در این ویدیو، شاهد قرارگیری هر یک از دو وسیله نقلیه در نقطه‌ای مشخص هستیم که حد وسط آن توسط یک حوضچه آب تعیین شده و توسط یک طناب به یکدیگر متصل شده‌اند تا عملا یک مسابقه طناب کشی تمام عیار را شکل دهند. در صورت چربیدن زور هرکدام از این دو وسیله نقلیه، دیگر شرکت کننده حاضر محکوم به افتادن در حوضچه آب است، ولی در انتها خواهید دید که ملاحضاتی صورت می‌گیرد و از آسیب‌های غیرضروری جلوگیری می‌شود.
در ادامه می‌توانید فیلم دوئل این دو غول صنعت خودروسازی و موتورسیکلت سازی را تماشا کنید و لذت ببرید، هرچند ملاحضات داخل فیلم برای شرکت کنندگان کاملا مشهود است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/29
لافراری یه هایپرکار استثنایی هستش تو تست مجله موتورترند که خیلی معتبره شتاب 0 تا 60 مایل ( 0تا 96 کیلومتر ) رو تو 2.4 ثانیه زد یعنی 0 تا 62 مایل که همون 0 تا 100 کیلومتر هستش رو تو 2.6 ثانیه ثبت میکنه با اینکه توربو نداره و از سیستم awd هم بهره نمیبره تکنولوژی فراری واقعا تک و بی همتاس
1395/3/29
ویدیوی جالبی بود
1395/3/29
خیلی مسخره بود ،
ماشین 1350 کیلویی با موتور 180 کیلویی طناب کشی داره ؟؟؟!!!