موضوعات داغ

فروش اقساطی دو مدل هیوندای 2016

عکس مطلب اول
آسان موتور، نمایندگی رسمی محصولات هیوندای موتورز کره جنوبی در ایران، شرایط فروش اقساطی دو مدل خودروی خود را اعلام کرد. ولی بدون اعلام مدت زمان بازپرداخت اقساط و مبلغ تعیین شده برای هر قسط.
در این شرایط فروش دو مدل خودروی هیوندای سوناتا LF و هیوندای اکسنت گنجانده شده است که هر دو مدل 2016 بوده و با جعبه دنده‌ای اتوماتیک عرضه می‌شوند، ولی هیوندای سوناتا LF پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2400 سی سی و همچنین هیوندای اکسنت موتوری چهار سیلندر 1600 سی سی دارد.
در شرایط فروش اقساطی تدوین شده توسط آسان موتور، برای هیوندای سوناتا LF دو پیش پرداخت تعیین شده که پیش پرداخت اولی 45 میلیون تومان در نظر گرفته شده و پیش پرداخت دوم هم حدود 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که پس از گذشت 30 روز از پرداخت اول باید واریز شود.
برای هیوندای اکسنت 2016 هم پیش پرداخت اول 30 میلیون تومان و پیش پرداخت دوم 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. گفتنی است که هردو خودروی هیوندای اکسنت و سوناتا ال اف پس از 90 روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود و نحوه بازپرداخت اقساط آن در آینده و یا با حضور در نمایندگی‌های مجاز این شرکت اطلاع رسانی می‌شود.
در زیر می توانید لیست شرایط فروش آسان موتور را مشاهده کنید.

شرایط فروش محصولات هیوندای

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/30
این یعنی چی آخه. مگه این آقایون با دسته کورها طرفن؟!! اگه من 85 میلیون دادم بعدش جناب آقای آسان موتور تشریف آوردن و گفتن مابقی پول رو باید در سه قسط یک ماهه با سود 50 درصد بدی چی؟!!! آخه این هم شد شرایط؟!!! گندش رو بالا اوردن اینها از هیچ کسی هم نمیترسن . داخلی ها که اصلا خدا رو بنده نیست خارجی ها هم که فکر میکنن مردم کودن هستن! یکی نیست به این ها یه چیزی بگه آخه؟!!!!
1395/6/12
از ماست که بر ماست برادر . ولی هیچکس اعتراضی نمیکنه .....
1395/8/2
اگر هیچ کس به مدت یک سال ماشین نخره تمامی خودروسازان و وارد کنندگان به غلط کردن میفتند به خدا هیچ کجای دنیا اینجوری نیست