موضوعات داغ

رولزرویس های آینده این شکلی هستند

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی رولزرویس با یک کانسپت تمام الکتریکی و خودران، چشم اندازی آینده محصولات خود را به نمایش گذاشت.
چند ماه پیش شرکت خودروسازی بی ام و در قالب خودرویی کانسپت، چشم انداز آینده محصولات خود را به نمایش گذاشته بود که بخشی از آن به خاطر 100 سالگی این کمپانی خودروسازی باواریایی بود، به همین دلیل در نام گذاری کانسپت بی ام و از عدد 100 استفاده شده است، حال شرکت خودروسازی رولزرویس هم به مناسبت سالگرد 100 سالگی پدر خوانده‌اش و همچنین چتر حمایتی که این کمپانی بر روی سرش گرفته است، چشم اندازی کانسپت ارائه کرده که در نام گذرای آن عدد 100 قابل مشاهده است.
رولزرویس چیز زیادی در رابطه با پلتفرم این خودرو و همچنین مشخصات فنی آن نگفته است، ولی به این نکته اشاره کرده که خودروی کانسپتش اگر روزی توسعه پیدا کرد و به مرحله تولید نزدیک شد، قطعا خودرویی الکتریکی مستقل و خودران خواهد بود که از هیچ موتور درون سوزی استفاده نخواهد کرد.

مدل های مفهومی رولزرویس

در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان به طور جامع به آن پرداخت، طراحی ظاهری این خودروست که با سبک خودروهای آینده نگر، ولی با حفظ سنت‌ها طراحی و توسعه پیدا کرده است. با دیدن این کانسپت و با وجود داشتن چهار چرخ 28 اینچی، به خاطر ارتفاع زیادی که کف خودرو نسبت به زمین دارد این حس به آدم منتقل می‌شود که خودروی کانسپت رولزرویس در هوا معلق است.
نکات جالبی در طراحی این خودرو گنجانده شده است، به عنوان مثال برای نگهداری چمدان‌ها، درب محفظه بار در جلو و در پشت چرخ جلو تعبیه شده است و برای ورود به داخل کابین هم علاوه بر درب نسبتا کوچک، باید سقف خودرو را هم باز کرد. درب‌های ورود به داخل کابین هم براساس سنت‌ها ساخته شده و در جهت مخالف (به نسبت عرف) همچون سایر محصولات کوپه رولزرویس باز می‌شود. برای ساخت بدنه این خودرو هم در نمونه تولید شده، از آلومینیوم استفاده کرده‌اند تا برای مدیریت بهتر انرژی وزنی کمتر بدست آید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/31
پراید از این قشنگتره :-)
1395/3/31
سلام دوستان عزیز
بین سه خودرو زیر کدام بهتر و لوازم یدکی کدام بهترگیر میاد
هوندا اکورد 1993
میتسوبیشی گالانت 1994
دوو سیلو 1383
با تشکر
1395/4/1
هر سه گزینه خوبن ,مطمئنن سیلو پیدا کنی تمیز تر و کم کار کرد تر از اون ژاپنی هاست ,قطعات همشون هم برعکس تصور همه به راحتی و با قیمت خیلی مناسب پیدا می شه .
1395/3/31
زمانی که این رولزرویس بیاد رو خط تولید, ایران خودرو احتمالا رانا توربو معرفی می کنه یا اینکه یکی از منتاژ های چینیشو وانت می کنه .
1395/4/1
من فقط یه سوال دارم این خودرو قراره فقط تو خط مستقیم حرکت کنه؟؟؟
اگر نه چرخ های اون قراره چجوری بپیچه؟؟؟
1395/4/2
احتمالا مثل تانک میپیچه