موضوعات داغ

رقابت دیدنی لامبورگینی هوراکان در مقابل تسلا P85 D

عکس مطلب اول
عموما وقتی مباحث خودروهای الکتریکی مطرح می‌شود، ذهن بیشتر افراد به سمت خودروهای کم سرعت، دوست دار محیط زیست و آرام و و بی‌ سروصدا می‌رود، ولی غافل از اینکه یکی از غول‌های صنعت خودروسازی در زمینه خودروهای الکتریکی، شرکت خودروسازی تسلا موتورز آمریکاست که تمامی محصولاتش خلق و خوی خودروهای اسپرت را دارند که سردمدار آن تسلا مدل S با قدرتی بالا و خصوصیاتی اسپرت است. حال این خودرو برای بهتر دیده شدن وارد حاشیه‌های صنعت خودروسازی شده تا قدرت خودروهای مدعی را محک بزند.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های صنعت خودروسازی، بدون شک مسابقات و مقایسه‌هایست که میان چند خودرو صورت می‌پذیرد، حال در این مقاله یک ویدیو درگ برای شما مخاطبان خودروبانک آماده کرده‌ایم که یک دستگاه تسلا مدل S در مقابل گاو خشمگین ایتالیایی‌ها، یعنی لامبورگینی هوراکان قرار گرفته است تا قدرت وعملکرد خود را مقابل این گاو آزمون پس داده محک بزند.
در این تست درگ، یک دستگاه تسل مدل S از نوع P85D آماده رقابت شده که بخش فنی آن را دو موتور تمام الکتریکی تشکیل داده است. هر یک از این دو موتور الکتریکی توانایی تولید قدرتی 259 اسب بخاری دارند که به صورت ترکیبی (با در نظر گرفتن استهلاک و افت جریان خروجی باتری‌ها برای تغذیه هر دو موتور) حداکثر قدرتی 503 اسب بخاری بدست می‌آید.
در مقابل هم گاو خشمگین ایتالیایی‌ها با یک موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی بنزینی قرار گرفته که قدرت 610 اسب بخاری و گشتاور 560 نیوتن متری آن، کفه ترازوی قدرت را به سمت لامبورگینی هوراکان سنگین می‌کند، ولی چیزی که تسلا از آن سود می‌برد، نداشتن افت دور به هنگام تعویض دنده و داشتن شتابی متوالی و بدون مکث است که می‌تواند لامبورگینی هوراکان را با چالشی جدی مواجه کند.
به نظر شما در نهایت کدامیک برنده ماجرا می‌شود؟ ما نتیجه این جدال را لو نمی دهیم و شما را دعوت به تماشای این ویدیو درگ میان تسلا مدل S و لامبورگینی هوراکان می‌کنیم.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/3
لامبو ي لقمش كرد.
1397/5/19
سلطان لامبو