موضوعات داغ

پرچم دار مرسدس بنز 650 اسبی شد

عکس مطلب اول
ریوزپورت (RevoZport )، تیونری فعال در صنعت خودروسازی که اصالتی آلمانی دارد، در آخرین پروژه کاری خود به سراغ محصولات آلمانی رفته و با انتخاب مرسدس بنز AMG GT S، فصل جدیدی را در تاریخ فعالیت خود گشوده است. این تقویت در شرایطی صورت گرفته که کمپانی مرسدس بنز در این چند روز اخیر پیش نمایش‌های متعددی از خودروی جدید 577 اسب بخاری خود یعنی مرسدس AMG GT R ارائه کرده است.
در قدم اول شاهد ارائه یک کیت بدنه تهاجمی‌تر از سوی "ریوزپورت" هستیم که عموما قطعات آیرودینامیکی را در بر گرفته است، ولی در لابه‌لای آن دیگر قسمت‌های چهره نیز اصلاح شده‌اند.

پروژه تیونینگ مرسدس AMG GT


به طور خلاصه، بسته‌ ارائه شده از سوی "ریوزپورت" برای مرسدس AMG GT S یک بامپر فیبرکربنی در قسمت زیرین سپر جلو، قاب داخلی تاریک‌تر چراغ های پیشانی، رکاب‌های فیبرکربنی برای زیر درب‌ها، قاب فیبرکربنی پشت آینه‌ها، دیفیوزر فیبرکربنی در زیر سپر عقب، سیستم اگزوز تیتانیومی و در آخر هم یک اسپویلر تقریبا بزرگ فیبرکربنی را به همراه داشته است.
در قسمت فنی این خودرو نیز همچنان همان پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر BiTurbo فعالیت می‌کند، ولی حالا قدرت آن به واسطه نصب یک سیستم اگزوز تیتانیومی و اصلاح اطلاعات ECU، از 503 اسب بخار به 650 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. گفتنی است که پیش از این شرکت خودروسازی مرسدس بنز به عنوان یک گزینه استاندارد از سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ بر روی AMG GT S استفاده کرده بود، ولی حالا این تیونر آلمانی از سیستم اگزوز تیتانیومی استفاده کرده که علاوه بر افزایش قدرت موتور، کاهش وزن 10 کیلوگرمی را هم به همراه داشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/3
آدم با دیدینش دین و ایمونشو از دست میده چه برسه به این که بشینه پشتش فرمونش . زرق و برق دنیا که میگن اینه...