موضوعات داغ

استقبال پرشور از سدان متوسط جنسیس G80

عکس مطلب اول
شرکت هیوندایی موتور اعلام کرد از زمان رونمایی از سدان لوکس جی80 در تاریخ 13 ژوئن تاکنون بیش از 5 هزار دستگاه از این مدل پیش‌خرید شده است. هیوندای انتظار دارد این مساله تاثیر قابل‌توجهی بر فروش این خودروساز بگذارد. سدان جی80 دومین مدل از برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس است.
به گزارش کریا تایمز، هیوندای اعلام کرد این خودروساز طی شش روز 5هزار و 120 درخواست پیش‌خرید برای جی‌80 دریافت کرده است که 853 درخواست پیش‌خرید فقط طی روز ارسال شده است. هیوندای‌موتور قطعات این خودرو را به مدت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر و 5 سال یا 100 هزار کیلومتر تضمین می‌کند.
به نقل از دنیای اقتصاد، سدان جی80 جنسیس نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی بوسان رونمایی شد. هیوندای موتور در نوامبر گذشته به‌منظور رقابت در بازار جهانی خودروهای لوکس، برند جنسیس را بازآفرینی کرد. مقامات هیوندای می‌گویند مدل جی80 در بازار خودروهای لوکس سایز متوسط به مدل برجسته‌ای تبدیل خواهد شد و می‌تواند با خودروهای سری5 بی‌ام‌و و ای‌کلاس مرسدس بنز رقابت کند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/3
اینکه هیوندای جنسیسه که عکسشو گذاشتین نه G80 :(
1395/4/3
اگر یکم دقت کنید متوجه میشوید که جای Daylightو هواکش در جلو زیبا تر طراحی شده واو خطوط شکسته ذوزنقه ای روی کاپوت چهره خشن ب خودروداده که با جنسیس فرق و تفاوتش کاملا مشهود هست
1395/4/3
معلومه خوب میفروشه.قیمت مناسب.تیپ و قیافه خوب.۵سال گارانتی.کیفیت بالا چون برنده لوکسش حساب میشه.قدرت موتور و امکانات مناسب .
1395/4/3
ولی لوگوش از دور شبیه استون مارتینه، کاش یه لوگو متفاوت تر میزاشتن
1395/4/3
با سلام
این خودروساز کره ای امد سرمایه گذاری کرد برای ساخت خودرو باتوجه به همان خط تولید قبل که هیچ افزایش چشمگیری و تغیرات خاصی اعمال نکرد ولی معروف ترین طراح های شرکت های بزرگ رو جذب کرد و همچنین بزرگترین طراح های فنی رو که نتیجشم شد لوکس ترین خودروها که الان هم با خودروسازهای چندین چندساله ای شاخ میشه مثل پورشه بنز BMW ک واقعا برای این نوپا کره ای جای تحسین داره و باید گفت واقعا خسته نباشید.
1395/4/4
هنوز هم هستند دوستانی که میگن آشغال کره ای :-)
1395/4/4
فقط کره آخه مغزم باید مشکل داشته باشه که مثلا النترا جدید با رادار جانبی و صندوق هوشمند نگیرم و برم کرولا بخرم
1397/7/1
با سلام ، به نظر من طراحی این خودرو محافظه کارانه بوده و ظاهرا خواستن هم جذابیت و حس اسپورتی رو منتقل کنن هم حس ساده و لوکس بودن ، فکر میکنم کلا ماشینهای هیوندای به همین سبک باشن.