موضوعات داغ

جدیدترین پروژه هنسی بر روی اسب افسار گسیخته موستانگ

عکس مطلب اول
هنسی پرفورمنس، شرکت تیونینگ کار آمریکایی که با معرفی و عرضه سریع‌ترین خودروی جهان، یعنی هنسی ونوم توانست خود را در برترین تیونرهای تاریخ صنعت خودروسازی جاودانه کند، امسال به سن 25 سالگی رسیده است، حال این شرکت به مناسبت 25 سالگی تولدش بار دیگر به سراغ فورد موستانگ رفته تا کادویی ویژه برای خود آماده کند.
همانطور که گفتیم، شرکت تیونینگ کار آمریکایی هنسی به مناسبت سالگرد 25 سالگی راه اندازی کسب و کارش، بسته‌ای تقویتی تحت عنوان HPE800 برای فورد موستانگ GT ارائه کرده است، ولی این بسته همانند عدد سالگرد هنسی، تنها بر روی 25 خودرو ارائه خواهد شد.
بسته HPE800 که برای موتور 5 لیتری هشت سیلندر فورد موستانگ ارائه شده است، در واقع نسخه‌ای آپدیت شده از بسته HPE750 است که در آن توربوشارژرهای 2.9 لیتری قدرتمند، خروجی‌های اگزوز اسپرت، ورودی‌های هوای فیبرکربنی با بهبود جریان هوا درون آن‌ها، پمپ سوخت رسانی قوی‌تر، انژکتورهای پاشش سوخت قوی‌تر و یک سری بروزرسانی‌های اطلاعاتی برای ECU موتور گنجانده شده است، ولی حالا به جای قدرت حدودا 750 اسب بخاری، می‌تواند قدرتی 804 اسب بخاری را در کنار گشتاور 878 نیوتن متری تولید کند.

تیونینگ ویژه فورد ماستنگ به مناسبت 25 سالگی هنسی


این افزایش قدرت و گشتاور در عمل بی پاسخ نمانده‌اند و حالا شاهد کاهش شتاب صفر تا صد به 3.1 ثانیه و رسیدن حداکثر سرعت خودرو به 334 کیلومتر بر ساعت هستیم که برای مهار آن، هسنی پرفورمنس از سیستم ترمز قدرتمند برمبو با دیسک‌های بزرگ 15 اینچی استفاده کرده است. در کنار این‌ها، یک سیستم تعلیق جدید با ارتفاعی کمتر نیز بکار گرفته شده تا نیروی چسبندگی بیشتری اعمال شود.
برای طراحی ظاهری هم یک بسته آیرودینامیکی جدید که تمامی آن‌ها از فیبرکربن ساخته شده‌اند، در نظر گرفته شده که شامل بامپرهای زیر سپر جلو، رکاب‌های زیر درب‌ها، اسپویلر نصب شده بر روی درب صندوق عقب و یک دیفیوزر در زیر سپر عقب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد