موضوعات داغ

مدیرعامل سابق فولکس واگن تحت تحقیقات جنایی

عکس مطلب اول
وینترکورن، مدیرعامل سابق شرکت خودروسازی فولکس واگن تحت تحقیقات جنایی قرار گرفت. تحقیقاتی که در صورت یافتن حقایق، می‌تواند 5 سال زندان یا بیشتر را برای مدیر عامل سابق فولکس واگن به همراه داشته باشد.
رسوایی اخیر کمپانی فولکس واگن در ماه‌های گذشته، باعث شد تا پس از گذشت مدت زمانی چند ماهه، دادستان آلمان پرونده را به جریان بیاندازد و تحقیقات جنایی را برای یافتن حقایقی در رابطه با این رسوایی ترتیب دهد که پیش از همه گریبان مدیرعامل سابق فولکس واگن، یعنی "ماریتن وینترکورن" را خواهد گرفت.
منابع خبری می‌گویند که تحقیقات اولیه نشان از این دارد که شرکت خودروسازی فولکس واگن پیش از افشای رسوایی خود، از این موضوع کاملا خبر داشته و حتی پیش از افشای این موضوع، به سرمایه گذاران خود هشدارهای لازم را داده است. حال دادستان آلمان در صورت محکوم کردن وینترکورن و عضو هیئت مدیره وی، آن‌ها را مجبور به پرداخت جریمه می‌کند یا طی صدور حکمی قانونی، آنان را به حداقل 5 سال زندان محکوم خواهد کرد.
البته فولکس واگن موضوع اطلاع داشتنش قبل از رسوایی را کم اهمیت جلوه داده است و اعلام کرده که مطبوعات مختلف هیچگونه اطلاعاتی از سوی دادسرای برانشویگ در دست ندارند، از این رو می‌توان به تبرعه شدن مدیرعامل سابق فولکس واگن و عضو هیئت مدیره آن امیدوار بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/6
اینم تکنولوژی ناب المانی
خخخخ