موضوعات داغ

آغاز فروش ویژه محصولات پارس خودرو

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه مورخ 6/4/1395، شرایط فروش ویژه محصولات پارس خودرو در تیرماه 95 را اعلام کرد و از همین تاریخ، فروش آن‌ها را آغاز کرد.
در فروش ویژه تیرماه 95، گروه خودروسازی سایپا چهار روش فروش فوری، پیش فروش تک ودیعه‌ای، پیش فروش دو ودیعه‌ای و پیش فروش اعتباری را لحاظ کرده است.
در فروش فوری تنها قادر به خرید سه مدل خودروی پارس تندر با قیمت نهایی 39 میلیون و 500 هزار تومان، برلیانس H330 اتوماتیک به قیمت 54 میلیون و 220 هزار تومان و برلیانس H330 دستی با قیمت 44 میلیون و 380 هزار تومان خواهید بود که با موعد تحویل 30 روزه، به مشتریان عرضه می‌شود.
برای پیش فروش تک ودیعه‌ای و پیش فروش دو ودیعه‌ای، خودروهای بیشتری در نظر گرفته شده و با توجه به جداول مربوطه در ادامه مطلب، خودروهایی نظیر برلیانس H330 اتوماتیک، برلیانس H330 دستی، تندر 90، پارس تندر، ساندرو اتوماتیک و ساندرو دستی در این طرح فروش گنجانده شده است.
پیش فروش اعتباری هم تنها برای دو مدل برلیانس H330 اتوماتیک و دستی در نظر گرفته شده که نحوه بازپرداخت آن‌ها به چهار صورت 3 چک چهارماهه، 3 چک شش ماهه، 6 چک چهارماهه و 9 چک چهارماهه با موعد تحویل شهریورماه، مهرماه و آبان ماه 95 انجام می‌شود.
برای اطلاع از جزییات طرح فروش ویژه تیرماه 95 محصولات پارس خودرو می‌توانید به جداول زیر مراجعه کنید.

شرایط فروش محصولات پارس خودرو

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/7
اگه حداقل هنوز همون پاترول و ماکسیمای نسل قدیمو با همون کیفیتا میومدن مثلن آیینه هاشو برقی میکردنو و از اینجور حروم خوریا که اینا توش اوستان رو مونتاز میکردن و به مردم میفروختن(مینداختن) شرف داشت به این آشغالای بی اصل و نسب چینی.کاری که ایرانخودروی نامرد واسه پارس انجام داده و کیفیت مدل نود و پنجش از مدل ده سال پیشش کمتره ولی کلی گرونتره
1395/4/7
احسنت. یک ریو دست دوم خریدم .تازه فهمیدم .ماشینهای ایرانی چقدر اشغاله

1395/4/7
مونتاژ نیسان پاترول و ماکسیما نسل قدیم فکر خیلی خوبیه ولی تو نمی دونستی که باید از شرکت نیسان ژاپن به خاطر استفاده از برندشان اجازه بگیرند؟ و بعد شاید اونها اصلا موافقت نکنند چون خیلی قدیمی شده و اگه سایپا خود سر این کارو بکنه نیسان ژاپن می توانه شکایت کنه ولی برای ایران خودرو قضیه فرق می کنه اونها از شرکت پژو برای استفاده از آرم پژو و تولید مجدد پژو اجازه و مجوزهای لازم رو گرفتن.
1395/4/7
مگه هنوز کسی ال لگن میخره؟؟!
1395/4/8
شما تا حالا ال 90 سوار شدی که همچین حرفی میزنی؟

خیلی ام ماشین خوبیه

نمیدونم چی شده که یک مشت الاف میان نظر الکی میزان.
1395/4/7
خیر سرش!!!
الان تو بازار کاردکس و حواله دوهفته ای خیلی پایین تر گیر میاد!!!!!
1395/4/7
خریدار ندارن هر روز دارن طرح میزارن. اگر این مردم شعور میداشتن (ببخشید این حرف رو میزنم) ولی واقعا اگر یکم عقل میداشتن و نمی خریدند (حداقل دست دوم خرید و فروش میکردند) بعد از یه مدت این اشغال ساز بندازهای ایرانی به التماس می افتادند.
من نوعی بعد از کاهش سود بانکی به 15 درصد و گذاشتن طرح های مشارکت توسط خودروسازها با سود 27 درصد تازه درک کردم اینها چه حروم لقمه هایی هستند