موضوعات داغ

پسر عموی پرنده نیسان GT-R معرفی شد

عکس مطلب اول
نیسان از هواپیمای بدون سرنشین GT-R خود پرده برداری کرد، تنها نیسان جی‌تی‌- آری که تاکنون موفق به ثبت شتاب صفر تا صد 1.3 ثانیه‌ای شده است.
این هواپیمای بدون سرنشین که با خود نام گودزیلای ژاپنی را یدک می‌کشد، در نوع خود سریع‌ترین هواپیمای بدون سرنشین مسابقه‌ای در شتاب اولیه است که توانسته حداقل شتابی صفر تا صد 1.3 ثانیه‌ای را به ثبت رساند.
گفتنی است که این هواپیما مخصوص برای مسابقات جهانی هواپیماهای بدون سرنشین یعنی "جایزه قهرمانان گردباد XBlades" طراحی و ساخته شده است که برای شناختی بهتر از توانایی‌های آن، از نام برترین خودروی نیسان، یعنی نیسان GT-R بر روی پیشانی آن استفاده شده است. این هواپیمای بدون سرنشین یا به طور دقیق‌تر کوادکوپتر نیسان، به یک باتری لیتیوم پلیمری 1400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که نیروی مورد نیاز را به چهار ملخ 2000 کیلوولتی ارسال می‌کند که توسط XNova طراحی و ساخته شده‌اند.
با تشکر از باتری و موتورهای قوی، در عملکرد این کوادکوپتر یا کوادکوپر، موفق به ثبت شتابی صفر تا صد 1.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 185 کیلومتر بر ساعتی شده است که در نوع خود سریع‌ترین هواپیمای بدون سرنشین شناخته می‌شود و قرار است در مسابقات "جایزه قهرمانان گردباد XBlades" مقابل رقبایش قرار گیرد.
علاوه بر معرفی این کوادکوپتر، شرکت خودروسازی نیسان ترتیب یک مسابقه میان نیسان GT-R بزرگ و نیسان GT-R کوچک را داده است که در ویدیو زیر می‌توانید به تماشای آن بپردازید، ولی این را نباید فراموش کرد که کوادکوپری 185 کیلومتربرساعتی در مقابل گودزیلای 313 کیلومتربرساعتی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/9
درود بر صنعت ژاپن
1395/4/10
درود بر صنعت ژاپن
1395/6/12
درود...
1395/9/8
Viva Nysan