موضوعات داغ

اسپیدستر نوبل M600 به نمایش درآمد

عکس مطلب اول
نوبل M600 اسپیدستر در فستیوال سرعت گوودوود با پیشرانه‌ای 4.4 لیتری توربوشارژر به نمایش عمومی در آمد.
به تازگی در فستیوال سالانه سرعت GoodWood، نوبل M600 با پیشرانه‌ای 4.4 لیتری توربوشارژر به نمایش درآمده که در واقع نسخه‌ای تکامل یافته از نوبل M600 جدید، ولی با یکسری بروزرسانی ظاهری جدید است که نسخه اصلی آن اوایل سال گذشته میلادی معرفی شد. البته تغییرات ظاهری این خودرو محدود هستند و تنها دربخش عقبی خودرو خلاصه می‌شود که به طور دقیق‌‌تر، شامل استفاده از الگوهای صاف و صیلقی بر روی کاپوت و بهبود ورودی‌های هوای خنک کاری موتور می‌شود.

نوبل ام 600


علاوه بر این‌ها، سقف خودرو هم قابلیت جداسازی پیدا کرده، ولی در واقع این خودرو را تبدیل به یک اسپیدستر کرده است. اسپیدستر برای اینکه هیچگونه فضایی برای ذخیره سازی سقف خودرو وجود ندارد، چون همچون خودروهای کروکی لامبورگینی، در پشت کابین نوبل M600 موتور محرک قرار گرفته است. به طور کلی در عرض 30 ثانیه می‌توان سقف این خودرو را نصب و یا جدا کرد، ولی متاسفانه به دلیل نبود فضای کافی برای نگهداری سقف، می‌بایست آن را درون خانه نگهداری کرد که حاشیه امنیتی تقریبا صفردر روزهای ابری بوجود می‌آورد.
قدرت نوبل M600 هم از سوی موتور 4.4 لیتری هشت سیبلندر BiTurbo تامین می‌شود که نیروی 650 اسب بخاری آن توسط جعبه دنده‌ای اتوماتیک انتقال پی‌در‌پی یا جعبه دنده‌ای دستی به درخواست مشتری به خروجی ارسال می‌شود.
در آخر هم گفته شده که پس از انجام تست‌های تصادف، نوبل M600 اسپیدستر با قیمتی 293 هزار دلاری به فروش خواهد رسید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/12
مانیتورش دزدیدن... ماشین بدون سقف این مشکلات داره...
1395/4/13
سر جاشه داداش.
1395/4/12
فرمونش چقدر مسخرس !!!!