موضوعات داغ

انتشار تصاویری رسمی از کابین تویوتا C-HR

عکس مطلب اول
اسفندماه سال گذشته شرکت خودروسازی تویوتا در نمایشگاه ژنو 2016 به طور رسمی از کراس اوور C-HR به همراه جزییاتی فنی پرده برداری کرد که پیش از این در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، اما در خلال معرفی رسمی از این محصول هیچگونه تصاویری از فضای داخل کابین منتشر نشد، تا اینکه در نهایت یکی دو روز پیش کمپانی خودروسازی تویوتا تصمیم به ارائه تصاویری جدید ازفضای داخل کابین تویوتا C-HR گرفت.
بررسی‌های دقیق در داخل کابین نشان می‌دهد که تویوتا از یک کنسول مرکزی نامتقارن با یک صفحه نمایشگر بزرگ 8 اینچی به صورت ثابت استفاده کرده است. مهم‌تر از این‌ها، یک نوار آبی رنگ پنل‌های درب جلو، مجموعه داشبورد و حاشیه صفحه نمایشگر کنسول را در بر گرفته که باعث زیبایی دوچندان فضای داخلی کابین شده است، هرچند این نوار آبی می‌تواند نمادی از هیبریدی بودن این خودرو باشد. در کنار این‌ها، شرکت سازنده از روکش‌های چرمی بر روی صندلی‌ها، گرمکن برای دو صندلی جلو، کروز کنترل تطبیقی و همچنین از سیستم صوتی وسوسه انگیز JBL با 9 بلندگوی قدرتمند استریو استفاده کرده است.
جهت یادآوری، این کراس اوور با پیشرانه 1.8 لیتری، خودرویی هیبریدی خواهد بود که به تازگی بر روی پلتفرم TNGA که با تویوتا پریوس مشترک است، توسعه پیدا کرده است. بر روی این پلتفرم هیبریدی پیاده شده که از یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی چهار سیلندر با بازده حرارتی 40 درصدی و حداکثر قدرت تولیدی 122 اسب بخاری در کنار موتوری الکتریکی تشکیل شده است.

کراس اوور اسپرت تویوتا CH-R


اگر هم به دنبال چیزی ضعیف‌تر هستید، تویوتا به جای پیشرانه 1.8 لیتری، موتوری درون سوز 1.2 لیتری را قرار خواهد داد که به لطف استفاده از توربوشارژر بر سر راه ورودی هوای موتور، می‌تواند قدرتی نزدیک به پیشرانه 1.8 لیتری، یعنی 115 اسب بخار قدرت تولید کند که با جعبه دنده‌ای شش سرعته، انتقال نیروی آن به چرخ‌ها صورت می‌گیرد. البته گفته شده که تویوتا پیشرانه‌ای 2 لیتری تنفس طبیعی را هم برای این خودرو در نظر گرفته که هنوز اطلاعاتی دقیق از میزان قدرت و گشتاور تولیدی آن به رسانه‌ها و مخاطبان ارائه نشده است.
علاوه بر این، شرکت خودروسازی تویوتا پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژر را هم برای این خودرو در سر دارد که حداکثر قدرت تولیدی آن به 178 اسب بخار می‌رسد.
در آخر هم شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد که نسخه بازار آمریکای تویوتا C-HR را در خود آمریکا و نسخه مخصوص بازار اروپا را هم در کشور ترکیه تولید خواهد کرد که نسخه ترکیه آن از نیمه دوم سال جاری وارد چرخه تولید شده و نسخه آمریکایی آن هم از سال 2017 به چرخه تولید افزوده می‌شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/11
از همین حالا میشه پیشبینی کرد که فروش خوبی در انتظارشه.حتی در بازار داخلی البته اگه وارد کشور بشه
1395/4/12
با سلام.
چقدر توی طراحی بیرونی به لکسوس NX200 شبیه شده( البته نمای بغلی). به نظرم زیباست
1395/4/12
واقعا زیباست .تویوتا همینو می خواستم
البته فروش خوبش بستگی قیمتش و خصوصیات نهایی داره از لحاظ ظاهری امتیاز کامل رو از دید من گرفت
1395/4/12
وارد میشه ولی به قیمت خونمون شاید حدود 250 تا 300 میلیون بفروشن بهمون
Rave 4 مگه چی داره که 240 میلیون میندازن به مردم
1395/4/12
از جلو شبیه راو 4 هست از عقب شبیه یاریس.
ولی طراحی داخلش خیلی رویایی هست
1395/4/12
😐 من ديوونه شدم يا اين توي كابينش واقعا انقد شبيه بي ام و شده 🙄😕
1395/4/12
خیلی شبیه هیوندا ولوستر‌هست از تویوتا بعید بود کپی زدن!
1395/4/17
قیمت پایه ش پونزده هزارتاس ولی قطعی نیست. باید هم قیمت نیسان جوک دربیاد. تو ایران صد و بیست با حساب تعرفه ی دو برابری باز خوبه احتمالا میگن چون یه خرده از راوفور کوچیکتره این باید بشه دویست تومن.
کسی تاریخ دقیق ورود به بازارشو میدونه ؟ یا اصلا قراره ایران بیاد یا نه ؟
1395/4/26
سلام قیمت؟