موضوعات داغ

تولد 30 سالگی منهارت با تقویت M2 جشن گرفته شد

عکس مطلب اول
تیونر آلمانی منهارت تولد 30 سالگی خود را با رونمایی از نسخه تقویت شده BMW M2 جشن گرفت.
آخرین مدل از بی.ام.و M2 کوپه در تاریخ 14 اکتبر 2015 معرفی شد و درست یک هفته و نیم پس از معرفی، شرکت تیونینگ منهارت به سراغ آن رفت و با تقویت پیشرانه شش سیلندر آن، توانست قدرتی 450 اسب بخاری را از این موتور 3 لیتری استخراج کند، ولی گویا 80 اسب بخار قدرت بیشتر راضی کننده نبوده و این تیونر را وادار کرده است تا در جشن تولد 30 سالگی‌اش، نسخه‌ای ویژه و دگرگون شده از این محصول را ارائه کند.
بیشتر از ارتقا بخش‌های مختلف خودرو، بر روی این خودرو پیوند قلب صورت گرفته است. به طور دقیق‌تر، منهارت به جای ارتقا کیت تقویتی فعلی با کد شناسایی N55، به طور کامل کیت جداگانه‌ای با نام S55 را برای موتور 3 لیتری این خودرو ارائه کرده که برگرفته از بی.ام.و M4 کوپه بوده و حالا به جای 450 اسب بخار قدرت، می‌تواند حداکثر 630 اسب بخار را تولید و به دست چرخ‌ها برساند.
برخی موارد تقویت شده در این پکیج برای رساندن قدرت به 630 اسب بخار هم شامل بروزرسانی‌های گسترده نرم افزاری و اطلاعاتی ECU موتور، توربوشارژرهای بهینه سازی شده، سیستم اگزوزی جدید و در نهایت اجزای دوار تقویت شده موتور می‌شود.

ب ام و M2 منهارت


در کنار بهبود کارایی و عملکردی، منهارت یک رنگ طلایی خاص و مجموعه رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی رنگ را هم در نظر گرفته که از پشت پره‌های آن می‌توان کالیبراسیون طلایی رنگ ترمز‌ها همرنگ با بدنه خودرو را مشاهده کرد. بدنه خودرو هم با توجه به یکسری تغییرات، بسیار عضلانی و اسپرت شده که برخی از اجزا مهم آن شامل ورودی‌های بسیار بزرگ هوا با تیغه‌های فیبرکربنی در میان آن‌ها، نصب بامپرهای بزرگ فیبرکربنی در زیر سپر، طراحی کاپوت جدید با هودهای بزرگ بر روی آن و... می‌شود که با مروری کلی بر روی تصاویر می‌توان به دیگر اجزای تقویت شده پی برد.
از جزییات قیمت گذاری هم منهارت گفته که این خودروی خاص خود را با قیمتی 100 هزار یورویی عرضه می‌کند که تنها به تعداد محدود 5 دستگاهی تولید خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد