موضوعات داغ

پیوند قلب پورشه 918 بر روی نسل دوم پانامرا

عکس مطلب اول
نسل دوم پورشه پانامرا توربو که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد، قصد دارد با قرض گرفتن سیستم محرک پورشه 918، خود را به جمع خودروهای هیبریدی بازار اضافه کند.
در حال حاضر نسل دوم پورشه پانامرا حداقل تا قبل از ماه نوامبرسال جاری برنامه‌ای برای حضور خود در بازار ندارد، اما پورشه سه مدل قدرتمند را در این نسل از پانامرا سر و سامان داده تا بخش بیشتری از بازار را از آن خود کند. حال خبرهایی تقریبا شایعه‌وار هم از سوی این کمپانی به گوش می‌رسد که در حال کار بر روی سیستم محرک پورشه 918 برای بکارگیری آن بر روی نسل دوم پورشه پانامرا است که در ماه‌های آینده پس از طی کردن مراحل تحقیقاتی و ساخت، به طور رسمی معرفی می‌شود.

نسل دوم پورشه پانامرا


اگر شرکت خودروسازی پورشه قصد داشته باشد دقیقا از همان سیستم محرک پورشه 918 استفاده کند، در این صورت با سیستم محرکی هیبریدی طرف هستیم که اجزا آن از دو موتور الکتریکی قدرتمند بر روی محور جلو و عقب و همچنین یک پیشرانه درون سوز بنزینی به عنوان محرک اصلی خودرو تشکیل شده که به صورت ترکیبی می‌تواند قدرتی 700 اسب بخاری و گشتاوری 1085 نیوتن متری تولید کند.
جزییات بیشتری در رابطه با این مدل از پورشه پانامرا ارائه نشده است، ولی اگر این گفته‌ها صحت داشته باشد، هم می‌تواند بخش بزرگ‌تری از بازار مصرف را در اختیار کمپانی پورشه قرار دهد و هم می‌تواند پیش زمینه‌ای برای فعالیت اولین خودروی تمام الکتریکی پورشه، یعنی خودروی "ماموریت E" فراهم کرده باشد تا مشتریان با تکنولوژی و توانایی پورشه در زمینه خودروهای الکتریکی آشنایی پیدا کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/13
میزان گشتاور و اسب بخار ضربان قلب میبره رو 1000 اونم برای یک خودروی اتاق بزرگ
تمام موفقیتهاشون گوارای وجودشون