موضوعات داغ

جزییات فروش استثنایی ایرانخودرو اعلام شد

عکس مطلب اول
روز گذشته در مقاله‌ای کوتاه اعلام کردیم که گروه صنعتی ایرانخودرو قصد دارد به مناسبت عید سعید فطر یکی از پرفروش‌ترین خودروهایش را با شرایط استثنایی به فروش برساند، تا اینکه امروز معاون بازاریابی و فروش ایرانخودرو رسما جزییات این طرح را اعلام نمود.
براساس گزارشات بعمل آمده، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایرانخودرو با عرض تبریک عید سعید فطر خدمت هموطنان عزیز، اعلام کرد که گروه خودروسازی ایرانخودرو قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، خودروی پرفروش و جوانپسند پژو 206 تیپ 2 را با شرایطی استثنایی به هموطنان عرضه کند. شرایطی که تنها یک بار و صرفا برای محصول پژو 206 تیپ 2 ارائه شده است.
به گفته وی، گروه صنعتی ایرانخودرو به عنوان عیدی به هموطنان عزیز قصد دارد خودروی مذکور را از تاریخ شنبه مورخ 19 تیرماه 95 با دو پیش پرداخت 11 میلیون و 300 هزار تومانی و همچنین پیش پرداخت 13 میلیون و 300 هزار تومانی به همراه موعد تحویل مردادماه و شهریورماه به مشتریان عرضه کند.
علاوه بر این، مصطفی خان کرمی اعلام کرد که برای پیش پرداخت 11 میلیون و 300 هزار تومانی سود مشارکت 180 هزار تومانی و همچنین برای پیش پرداخت 13 میلیون و 300 هزار تومانی هم سود مشارکت 200 هزار تومانی را در نظر خواهد گرفت.
وی در خصوص بازپرداخت این طرح هم اضافه کرد که اقساط آن تنها طی دوره 36 ماهه در قالب 6 فقره چک 6 ماهه خواهد بود و سود این طرح با پیش پرداخت 11 میلیون و 300 هزار تومانی حداقل 19 درصد و برای پیش پرداخت 13 میلیون و 300 هزار تومانی هم 16 درصد خواهد بود.

نظرات کاربران

29 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/15
وااااااای چقدر استثنایی، بدو بریم بخریم تا تموم نشده!!!!!!!!!
1395/4/15
وایسا منم بیام واسم زنبیل بزار تو صف.چشامم استثنایی شدن از این شرایط.
1395/4/15
خودروی جذاب تیپ 2 ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونم ایرانیزه شده !! یه حس عجیبی الان بهم دست داده، حس عصبانیت، خنده، گریه، اصلا غیر قابل توصیفه !!!
1395/4/15
خب الان دقیقا بگید فایده ش چیه؟
اگه بازار ایران در انحصار فرغون های داخلی نبود الان با پول این ۲۰۶میشد خیلی برند های مطرح دنیا سوار شد.
این ظلم نیست؟این تحریم نیست؟والا از تحریم امریکا هم بد تره.بعد هی میگن تحریم های امریکا ظالمانه است.دولت داره به مردم خودتش ظلم می کنه.این خیلی اب می خوره
1395/4/15
نمي خوام ازشون تعريف يا حمايت كنم ديگه هممون صابون اين ايران خودرو به تنمون خورده اما من يه تيپ ٢ خريدم مدل ٩٤ أوايل تابستون سال پيش انصافا روزاي اول خيلي أذيتم كرد و خيلي از قطعاتش از روي گارانتي عوض شد به جرائت مي گم از ٧روز هفته تمام روزا غير از روزاي تعطيل به مدت ٢ماه همش نمايندگي بودم...به طوري كه تصميم جد به فروختنش گرفتم.... باور كنيد اشكم و در أورده بود...اما واقعا الان ازش خيلي خيلي راضيم و واقعا ماشين خوبي شده در نهايت و خوشحالم كه نفوروختمش....البته قبول دارم كيفيتشون نسبت به قبل افت محسوسي كرده اما به نظرم هنوز بعد از دنا و ال نود بهترين خودروي داخله...فقط قبل از خريد و استفاده يادتون باشه اولا كمي توقعاتتون و بيارين پايين چون به هر حال اين ٢٠٦ ايرانيزه شده و كيفيتش افت كرده....دوما اگه مثل من ٢٠٦ رو دوست دارين و مي خواهين هر جوري هست ماشينتون و نگه دارين و نفوروشينش بايد چند ماهي رو صرف تعويض قطعاتش بكنيد اما در نهايت راضيتون مي كنه....
1395/4/15
تصاویر مربوط به تیپ 5 است.
1395/4/15
با سلام.
آقا عجب شرایط استثنایی گذاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سود 19% اونم تو شرایطی که بانک ها مصوب کردن سود تسهیلات کاهش پیدا کنه!!!
واقعا شرایطشون استثناییه! این دزدای بی همه چیز به اندازه کافی خودشونو به ما نشون دادن. دیگه بسه
1395/4/15
از خداوند متعال میخوام به حق این آخرین روز ماه مبارک رمضان،هر کسی که باعث و بانی وضعیت کسل کننده صنعت خودرو کشور بوده و هست و باعث شدن که خودروهای ۲۰ سال پیش و امثال اون رو با کیفیت به مراتب پایینتر از قبل با شرایط ویژه غالب کنن به مردم این مملکت به زودی کاسه و کوزشون برای همیشه جمع بشه...الهی آمین
1395/4/15
طرح چینی دیگه ؟
1395/4/16
واقعا که چینی
اینا دارن ماشین فرانسه میدن به مردم یا چینی
من 206 تیپ 5 خریدم تا الان هی رفتم نمایندگی و اومدم هر چی که از ماشین در می آوردن چینی بود و هر چی که روش میبستن هم چینی بود
البته به چینی ها توهین نشه چون چون خود خودروساز ایرانی جنس درجه 1000 سفارش میدن
جنس درجه یک چرا نمیخرن این دزدا
1395/4/15
خجالتم خوب چیزیه والا...
با سود 16 و 19 درصد
ایشالله که شاهد نابودی ایرانخودرو و سایپا باشیم .اسم ننگ و سایه سنگینشون بر سر ملت ایران محو بشه
1395/4/15
اقا نخرید خودتونو بدبخت نکنید من یه 206 صفر تیپ5 مدل92 داشتم روزگارمو سیاه کرد خسته شدم از بس تعمیرگاه رفتم از صفحه کلاج بگیر تا در و صندلی همچیش خراب بود.
1395/4/15

اگر اینجوری باشه تقریبا هر ماه 720 تومن میوفته قسطش البته بدون احتساب بیمه بدنه و چنتا چیز دیگه که موقع قرارداد میکنن تو پاچه مشتری.پس مردم غیور و همیشه در صحنه جو نگیرتون .خر همون خره پالونش عوض شده!
1395/4/15
من هیچ وقت به شخصه ماشین ساخت داخل نمیخرم ، حتی ماشین های چینی ، با این شرایط فقط مجبوریم ماشین خارجی اونم با بهای چند برابر قیمت واقعی بدلیل تعرفه های بالای گمرکی خریداری کنیم ، برنامه ریزی کردم تا 2 سال آینده قطعا یکی از خودروهایی ژاپنی رو بخرم یا تویوتا یا میتسوبیشی ، خودم به شخصه میتسو بیشی لنسر یا ASX رو ترجیح میدم. البته اگه تا اون موقع تولید بشن.
این لگن سازاهای داخلی رو جز آدم حساب نمی کنم. خودروی بی کیفیت با مصرف سوخت بالا میخوام چیکار فوقش چند سال ماشین ندارم ولی بعدش یه دونه خوبش رو میخرم
1395/4/15
دیروز تو اخبار رادیو تا گفت فروش استثنایی محصول جذاب تیپ2 فهمیدم...
امااااااااااان از وقتی که ماشین رو دست باد کنه!!
1395/4/15
خنده داره. پولتو زودتر میدی ماشین چند ماه بعد تحویلت میدن بعد هم باید بقیه شو با سود 19 درصد پس بدی.
این شده استثنایی. البته منظورشون این بوده که واسه خودشون استثناییه
1395/4/15
مردم شما رو به مقدساتتون ایندفعه دیگه نه..........!!!!!!
1395/4/15
خودروی استثنایی !!!!؟ بهتر است بگویید خودروی بی کیفیتی که مشکلات فراوان
از برقی گرفته نا دیسک و صفحه و ........گریبان مشتری بدبخت را خواهد گرفت.!!!
1395/4/15
چرا این دوستان ایران خودرویی نمیفهمن . وقتی تولیدات بی کیفیت هستن ، چه فایده ای داره این طرح های فروش مثلا استثنایی. چرا منه مصرف کننده باید بیام این ماشین رو که میدونم کلی مشکل داره و دیگه اون سیستم برق اصلی رو نداره، خریداری کنم؟؟؟؟ حالا اصلا طرح بزار بدون پیش پرداخت و کلا بصورت اقساط ، وقتی ماشین آشغاله دیگه این طرح های فروش مهم نیستن.
1395/4/15
زحمت کشیدن!
1395/4/16
واقعاً باعث تاسفه. خودرویی که سال 81 برای اولین بار در ایران تولید شد و همون موقع هم چند سال از عرضه اون به بازار اروپا میگذشت، حالا بعد از 14 سال تولید مداوم و ظاهر تکراری و فن آوری منسوخ شده ش اون هم در عین استفاده از انواع لوازم بی کیفیت چینی و حذف چند آپشن تبدیل شده به خودروی استثنایی و جوان پسند. اون هم در شرایط رکود اقتصادی جامعه و سود بالایی که تولید کننده در نظر گرفته. دیگه نمیدونم چی باید گفت. هرکی هم خرید مبارکش!
1395/4/16
تا کی میخواین مردومو بچا‍پین .بابا مگه ما چیکار کردیم که گرفتار شماها شدیم.یه ماشینو منو بدبخت جوان بعد چند سال کارکردن تو یه اداره فکسنی نمیتونم بخرم.ماشیناتون هم بیکیفیته هم گرون.بابا درود به شرف اون خارجیا...پدر مارو شمادراوردین...خدایا این مملکت فقط مال این سرمایه داراس نه ما بچه بدبخت زحمت کشا...یکی باید ۷۰۰ میلیون ماهی به خاطر پارتی داشتن بگیره بهترین زندگیو بکنه یکی هم مث ما باید زور بزنه با ماهی ۱ تومن این زندگی لعنتی رو بگذرونه....
1395/4/23
داداشم ما همون 1 تومن هم نداریم. خداتو شکر کن
1395/4/16
خدایا ! شر این ها رو از سر ما کم کن ! یا لااقل ماشیناشون رو با کیفیت کن !! خخخخ دزدی از این واضح تر ندیده بودم سود سپرده توی بانک ها کم شده سود اینا رو نگا !!!
1395/4/16
سود مشارکت چیه ؟ ربا نباشه بدبخت شن ملت ؟
1395/4/16
دوستان عزیز
الان تیپ دو تو بازار ریخته
اگر هم مجبور شدید و خواستید بگیرید برید یه کار گرده با نهایتا 20 تومن بگیرید تازه مدلهای قبل 90 خیلی هم بهتره
خودتونو اسیر قسط و سود بالای این شرکت نکنید
هروقت ماشینی رو میخوان آب کنن با یه شرایط به شدت ناعادلانه همرو گول میزنن
آرزوی موفقیت برای همتون دارم
ان شاالله که ب جایی یرسید که برید نقد ماشین آلمانی بخرید
1395/4/16
خخخخخخخخخخخخ
دمتون گرم كامنت هاتون عالى بود.......
من فكر ميكردم خيلى از دوستان از اين طرح استقبال كنن ولى الان ميبينم خداروشكر مردم خيلى بيدار شدن....
درسته عده ماهايي كه اين حقايق رو ميدونيم كمه ولى باز جاى شكر داره....
1395/4/17
سلام دوستان
عید م4 یک تیپ 5 از نمایندگی تحویل گرفتم با 1 ماه تاخیر
ماشینو روشن کردم چراغ چک روشن شد همون جا گذاشتم با تاکسی آمدم خونه
سنسور اکسیژن عوض شد پول دیاگ رو هم از خودم گرفتن
ماشین صفرررررررر ...
روز بعد رفتم کارواش چون ماشین قابل شناسایی نبود
تو چراغ جلو و مه شکن آب رفته بود !
رفتم نمایندگی عوض کردن
باهاش رفتم مسافرت ایام عید وقتی رسیدم به مقصد روغن کارخانه رو عوض کردم تعویض روغنی گفت 1.5 لیتر کم داره گفتم شاید کم روغن موتور ریخته کارخانه.
برگشتم یه مدت دور زدم باهاش تغریبا بعد 1ماه استفاده صبح روشن میکردم بد کار میکرد چند ثانیه
گذشت تا موعد تعویض روغن شد تعویض روغنی گفت 2 لیتر کم کرده ... !
رفتم نمایندگی بعد کلی دردسر قبول کردن روغن کم میکنه
تعمیر شد خونه 3 سیلندر مشخص بود که خرابه رینگ 50 تومنی رو 206 تیپ 5 میزارن
تعمیر شد یه مدت خوب بود (در ضمن اینا ایرانیزه شده پیستون و شاتون با tu5 قدیمی فرق داره ) دوباره دیدم روغن کم میکنه ماشینو فذختم چون گفتن سیلندر باید عوض بشه
تو این مدت 1 سال و 13هزار کار چند مورد اشکال دیگه هم داشت
کلید شیشه بالابر برقی خراب بود سمت راننده
دیسک و صفحه 2 بار عوض شد تا آخر از بازار تهیه کردم
سنسور پایین اکسیژن هم خراب شد
لامپاش همش میسوخت
باتری خراب شد
سنسور دنده عقب صبح ها از کار می افتاد بعضی وقتا
و ...
فقط پخش خوب شده مثل 407 دنده عقب میزاری صدای آهنگ قطع میشه تا صدای سنسور شنیده بشه و بلوتوثدار شده ...
با 5میلیون ضرر دادم رفت
1395/4/17
من از مسئولای عزیز ایرانخودرو خواهش میکنم از توانایی هاتون برای ماشین های دکوری که ظاهرش شبیه واقعی هست استفاده کنید ما قول میدیم سالی یه ماشین دکوری بخریم! ولی ماشین بی کیفیت بنام ماشین اصلی دست مردم ندید!